eitaa logo
عابدین کاظمی نیا
598 دنبال‌کننده
568 عکس
125 ویدیو
6 فایل
«تَخَفَّفُوا تَلْحَقُوا» سبکبار شوید تا برسید. معرفت کالا و عقلم پاسبان و نفس دزد در کمین تا کی کند فرصت برد کالای من
مشاهده در ایتا
دانلود
توجّه بشود که امروز ‌، کردن ما به خودمان است. [میخواهند] به خودمان بدبینمان کنند؛ به بدبین بشویم، به محیط ‌دانشجویی‌مان بدبین بشویم، به بشویم؛ نه، کشور دارد حرکت میکند، حرکت خوبی هم میکند‌. رهبر انقلاب. ‌۱۴۰۲/۰۱/۲۹ https://eitaa.com/a_kazemineya
یا وَلِيَّ اللّهِ !إنّ بَيْنى وَ بَيْنَ اللّهِ عز و جل ذُنُوبا لا يَأْتى عَلَيْها إلّا رِضاكُمْ. @a_kazemineya
در آستانه سال تحصیلی جدید و با توجه به گرانی و عدم امکان تهیه خانواده های با هدف شناسایی نیازمندان و جلب مشارکت شما در صدد است برای بیش از مناطق محروم و نیازمند لوازم التحریر فراهم نماید. خرید از تولید کنندگان تهران با تخفیف ویژه شامل دو بسته 📚قیمت یک بسته کامل با تخفیف، ویژه ابتدایی ها شامل: ۱_کوله(ابعاد 30در 40) ۲_جامدادی(تک زیپ مکعبی پارچه ای) ۳_مداد مشکی( 4 عدد درجه یک ایرانی) ۴_مداد قرمز (2 عدد درجه یک ایرانی) ۵_مداد رنگی (12رنگ برند آریا) ۶_دفتر پنجاه برگ ( ته چسب گلاسه ۲۵۰ گرم تحریر ۷۰ گرم) ۷_دفتر پنجاه برگ (سیمی جلد تلقی تحریر۷۰ گرمی) ۸_یک دفتر هشتاد برگ( فنری جلد گلاسه ۲۵۰ گرم تحریر ۷۰ گرم) ۹_دفتر نقاشی پنجاه برگ (جلد گلاسه ۲۵۰ گرم تحریر ۷۰گرم) ۹_خط کش(۲۰ سانتی پلاستیکی) جمعاً با تخفیف 375 هزار تومان 📚قیمت یک بسته کامل با تخفیف، ویژه دبیرستانی ها ۱_کوله(ابعاد 30در 40) ۲_جامدادی(تک زیپ مکعبی پارچه ای) ۳_خودکار آبی(۴عدد پنتر) ۴_خودکار قرمز(۲ عدد پنتر) ۵_کلاسور(صد برگ ۲۶حلقه جلد سازی شده) ۶_دفتر هشتاد برگ(فنری جلد گلاسه۲۵۰گرم تحریر ۷۰ گرم) ۷_خط کش(۲۰سانت پلاستیکی) 💵جمعاً با تخفیف 375هزار تومان 💳عزیزان کمک های خود را می توانند به شماره کارت زیر واریز نمایند: به نام پوریا رئیسی 5041_7210_8544_8745 https://eitaa.com/joinchat/2280652821C4c59dbdcc0 امکان تهیه برای خیریه ها و ... وجود دارد
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ‏ وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى. حرم یعنی: کسی در سر میکند اما دلش در کوچه های دور مشهد مانده @a_kazemineya
▪️در تعظیم خدمات ارزنده جریان وسیع هیات مذهبی بسم الله و بالله و فی سبیل الله صلی الله علی الباکین علی الحسین ▫️با پایان ماه صفر یکی از حساس ترین و موثر ترین ایام سال که یک ششم کل سال را شامل میشود به پایان می رسد و پرونده «عزاداری» در محرم و صفر تا سال آینده بسته می شود. برای شیعیان و ما ایرانی ها این اتفاق مبارک و بسیار مهم از آنجایی که در «دسترس» بوده و «همیشگی» است عادی می نماید در حالی که این دو ماه پر است از «گفتنی ها و نا گفتنی ها». یکی از مهمترین کنش های این دو ماه که «برپایی برنامه های مختلف عزاداری» است توسط جریانی مومن و موثر به نام به وقوع می پیوندد که متاسفانه کمتر مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است. به عنوان نمونه چند نکته در «اهمیت» و «عبرت های» این اتفاق را یاد آوری میکنم: 🔻یکم. در بین همه «مناسک شیعی»، عزاداری حضرت سید الشهدا علیه السلام بخاطر «تلاقی عناصر مهم تاثیر» یعنی و و و ، اثر بخش ترین اتفاق در «توسعه رفتار های ایمانی» ، «دین داری»، «یقظه» و «بازگشت به وادی بندگی» خداست. محرم و صفر به مثابه «آبی طهور»، به «تطهیر فردی و اجتماعی» جامعه پرداخته و روح و جسم اهالی کشتی نجات را جلا می دهد. برای فهم اهمیت این اتفاق، فقط به این نکته توجه کنیم که اگر محرم و صفر به احتمال قوی بسیاری از افراد موفق به حضور در مجالس و گریه نمی شدند و آلودگی ها و نا پاکی ها می ماند و اساسا تصور این دنیا بود. پس جریان هیات های مذهبی را می توان از و متمرکز بر مهمترین دانست که به انجام مهمترین ممکن اشتغال دارند و صد البته این مهم منحصر به محرم و صفر نیست اما اوج آن در این دو ماه است. 🔻دوم. در زمانی که «سنگین ترین جنگ روانی تاریخ» در حال جریان است و راه مقابله با آن «جهاد تبیین» است، کانون این جهاد است. به این بیان «هیأت مذهبی» بخش مهمی از «بار نرم افزاری انقلاب اسلامی» را به دوش کشیده و به عنوان «میدان عمل واقعی» برای روشنگری و امید آفرینی در جامعه عمل کرده اند. از این رو توجه بیش از پیش به این «ایده منحصر بفرد جهان تشیع» در و «اهداف انقلاب اسلامی» تاثیر بسزایی خواهد داشت. 🔻سوم. وقتی به تصریح رهبر فرزانه انقلاب، از طرفی تمرکز در ایجاد و توسعه جریان های را ابزار موثر در ایجاد جامعه دانسته و از طرف دیگر «شکل گیری حرکت عمومی» را تنها در عملی کردن گام دوم انقلاب فرض کنیم، میشود با بررسی مدل های «سازماندهی» و «اقدام و عمل» هیات مذهبی، نوعی از کارآ ترین حلقه های میانی را معرفی و کرد. مدلی که می توان از آن به نوع حلقه های میانی موجود یاد کرده و شاخص های چون تمرکز، پیگیری لحظه به لحظه، داشتن خروجی موثر، قدرت به میدان آوردن مردم، توانمندی در بسط اندیشه دینی، تربیت عنصر فرهنگی اندیشه ورز و میدان دیده و ... را به وضوح در آن یافت. با عنایت به آنچه گذشت بر خود فرض می دانم از همت و تلاش، جسارت و شجاعت، بصیرت و فطانت و در یک کلمه همه اجزای تشکیل دهنده هیات مذهبی خصوصا مدیران، کادر، خطباء، شعراء، ستایشگران، هنرمندان و سایر عناصر شکل دهنده این و تشکر کنم و در یک جمله بگویم کار شما، تلاش شما، همت شما، هدف و افق پیش روی شما از آنچه تا کنون بدان پرداخته شده است لایق است. اعتقاد حقیر آن است که مُعْظمی از کم کاری ها و کوتاهی های بخش های مختلف فرهنگی و اجتماعی بدست توانای دوستان بی توقع و پر اثر هیات مذهبی جبران می شود و این سزاوار بیش از پیش به این مجموعه و جریان انقلابی است. @a_kazemineya
شکر خدا که تو می‌شوم به کار و زندگی ما مقدم است ما به شرط نکردیم تا بحال هر چند سینه از کم دنیا پر از غم است ما را بدون رها نکن گریه به زخم‌های شما عین مرهم است @a_kazemineya
برای آگاهی از دیدگاه ها، یاداشت ها و ... عابدین کاظمی نیا دعوتید به https://eitaa.com/joinchat/4098490609Cc7e355cc3c
به بهانه نبی مکرم اسلام و سالروز ایثار ماندگار مولی الموحدین شب همان شب که سفر دوران می شد خط به خط باور تقویم می شد شب همان شب که جهانی نگران بود آن شب صحبت از جان پیمبر به میان بود آن شب در شب شب فتنه شب خنجرها باز هم نه آن دیگرها مرد ؛ مردی که کمر بسته به پیکار دگر بی زره آمده در معرکه یک بار دگر تا خود صبح خطر دور و برش می رقصید تیغ عریان شده بالای سرش می رقصید آن است که تا لحظه ی آخر مانده در شب خوف و خطر گر چه باران به سبو بود و نفهمید کسی و محمد خود او بود و نفهمید کسی در شب فتنه شب فتنه شب خنجرها باز هم چاره علی بود نه آن دیگرها دیگرانی که به هنگامه کردند جان پیغمبر خود را خود کردند بگذارید بگویم چه غمی حاصل شد آیه ی ترس برای چه کسی نازل شد بگذارید بگویم خطر عشق مکن جگر شیر نداری سفر عشق مکن عنکبوت آیه ای از معجزه بر سر در دوخت تاری از رشته ی ایمان تو محکم تر دوخت از شب ترس و تبانی چه بگویم دیگر ؟! از فلانی و فلانی چه بگویم دیگر ؟! یازده قرن به دل سوخته ام می دانی مُهر به لبم دوخته ام می دانی باز هم یک نفر از درد به من می گوید من زبان دوختم و خواجه سخن می گوید : ” من که از آتش دل چون خُم مِی در جوشم مُهر بر لب زده خون می خورم و خاموشم “ طاقت آوردن این درد نهان آسان نیست است و سخن گفتن از آن آسان نیست @a_kazemineya
کربلا چند لحظه ای شد! گُل به گُل پیوست و خارش، شد ای که مرا خوانده ای نشانم بده. @a_kazemineya
یا 🔹امام روح الله : اگر امر دایر بشود بین اینکه ما حفظ بشود یا سیر بشود، ما ترجیح میدهیم که آبرویمان ، شکممان باشد. صحیفه امام خمینی(ره) جلد۱۱، ص۲۹ @a_kazemineya