eitaa logo
آخوند
869 دنبال‌کننده
11.7هزار عکس
1.2هزار ویدیو
12 فایل
آخوند مخفف آقا درس خونده اس. @a_khond" rel="nofollow" target="_blank">https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_f26zbqk&btn=@a_khond ( تا جایی که بدونیم جواب میدیم )
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام اگه چسب روی بدنتون بود مانع غسل غسلتون باطل و اگه نماز خوندین هم باید قضا کنید ولی روزتون مشکلی نداره مجدد غسل کنید
سلام اگه نماز قضا دارید اولویت با همون نماز هاست اگه اذان و اقامه هم نگید ایرادی نداره
از متخصص این کار و افرادی که تجربه کردن تحقیق کنید.
سلام معذرت، لطفا سوالتونو دوباره بفرستید؛ اگه بتونیم جواب میدیم
نه متاسفانه
🌱 پیامبر خدا(ص)✨ هر کس چشم‌ خود را از حرام پر کند، خداوند در روز قیامت چشم او را از آتش پر میکند؛ مگر اینکه توبه کند و از عمل خود دست بردارد. 📚 میزان الحکمه، ج13، ص6322 @a_khond
سلام حداقلی که یقین دارید، بر شما واجبه مثلا شک دارید بین دو ماه یا سه ماه دو ماه بر شما واجبه یا میگید حداقل ۵ ماه حتمی نماز قضا دارم همون مقدار بر شما واجبه .
سلام علت خواب دلایل مختلفی میتونه داشته باشه گاها خستگی و کمبود خواب هم باعث دیدن این جور خواب ها میشه اما درباره خواب اگه مایع از شما خارج شده منی باشد جنب شدین و باید غسل کنید روزه اون روز مشکل نداره برای روز بعد باید غسل کنید و اگر انسان جنب باشد، نماز بدون غسل هم باطل اگه در حال جنابت نماز خوندین باید قضا کنید .
سلام اولا خود ارضایی از بزرگترین گناهانه صد جور هم برای جسم و روان انسان آسیب داره از اون بلاهایی که به پیری نمیرسه در جوانی اثرش مشخص میشه و همچنین در رابطه های زناشویی خیلی اثر میذاره و در رابطه با همسر مشکلات زیادی به وجود میاره ... خروج منی از انسان ( چه با حلال چه حرام چه در خواب ) موجب جنب شدن میشود و باید برای انجام عبادت ( نماز و روزه و..) غسل انجام داد
سلام خود ارضایی یعنی کاری انجام بدهی که منی خارج بشه صرف دیدن فیلم یا عکس و... خود ارضایی محسوب نمیشه و هر عملی که باعث بشه از انسان منی خارج بشه( چه با عمل حلال یا حرام ) جنب میشه و باید برای رفع آن غسل انجام بده اگه قبلا جنب شدی و تا الان غسل نکردی یک بار غسل برای همه آنها کافی و اگه تو اون ایام نماز خوندی، نمازا باطله
سلام تجربه های این افراد، چه اونایی که مسلمون بودن و چه غیر مسلمون، حکایت از این داره که عالم دیگه ای وجود داره و ما نتیجه و صورت اعمال این دنیامونو، تو عالم دیگه ای دریافت میکنیم... و این نتیجه طبیعی اعمال خودمونه و چیزیه که تو قرآن هم اومده؛ مثل آیه ای از سوره نساء که میفرماید اگه تو این دنیا مال یتیم رو از روی ظلم بخورید، در عالم دیگه نتیجه اش مجسم میشه و آتشی تو شکم خودتون فرو میبرید و واقعا نتیجه و صورت خوردن مال یتیم، همینه. حدیثی که امروز گذاشتم هم به همین مورد اشاره داره( https://eitaa.com/a_khond/193) برای کارهای خوب این دنیا هم نتیجه ها و صورت های خوب و دلپذیر تو عالم دیگه مجسم میشه. همه چیز تو عالم بالاتر از این عالم ماده، قوی تر و واضح تره. بخاطر همین نتیجه اعمالمون تو عالم دیگه، قوی تره و کارهای بد این دنیا، نتایج وحشتناکی تو عالم دیگه داره؛ و همینطور کارهای خوب و نیک این دنیا، نتایج خیلی لذت بخش و دلپذیرتری که با لذت های این عالم قابل مقایسه نیست، بدنبال داره