eitaa logo
•|خیالت‌را‌درآغوشـ...
101 دنبال‌کننده
217 عکس
50 ویدیو
5 فایل
خوشا ایران خیالت را در آغوش‍...🇮🇷🌱 امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است... _حاج‌قاسم @garin1_20
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از روایت قم
📝 روایت این روزهای راویان قمی، از جنگ رمضان و بعثت مردم را در «روایت قم» دنبال کنید: 📌 این روایت‌ها با هشتگ منتشر می‌شوند. 📮 راه‌های دریافت روایت شما: ۱- ارسال مستقیم روایت ۲- کانال شخصی‌تان را معرفی کنید؛ خودمان رصد می‌کنیم 🔷 روایت قم، رسانهٔ مرکز روایت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قم @revayat_qom 🟠 ایتا: eitaa.com/revayat_qom 🟢 بله: ble.ir/revayat_qom
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
حافظ را باز می‌کنم و این بیت را می‌بینم: جانا چه گویم شرح فراقت چشمی و صد نم جانی و صد آه... دلم بیشتر می‌گیرد. چگونه حول حالنا... را بخوانم در حالی که هنوز با پیکرت وداع نکردیم؟ یعنی قرار است مثل تمام این ۲۰ روزی که ندیدیمت و برایمان حرف نزدی، سال ۱۴۰۵ را بدون تو آغاز کنیم و ۳۶۵ روز بدون تو زندگی کنیم؟ یعنی قرار است امسال قاب عکسی روی دست میخ باشی و با عکس هایت حرف بزنیم و برایت از جگرسوخته‌مان بگوییم؟ تحویل سال،غروب جمعه است و قرار است با کوله باری از غم پایمان را در سال بعد بگذاریم. حالم از هر غروب جمعه‌ای سنگین‌تر و گرفته‌تر است. یعنی قرار نیست سال که نو شد بنشینیم پای تلویزیون و صدا را زیاد کنیم و بنشینیم تا پیام تصویری ات را ببینیم و شعار سال را برایمان تبیین کنی؟ یعنی نمی‌شود ببینیمت دیگر؟ در دلم خبری از بهار نیست. انگار به جای بهار قرار است از زمستانی دیگر را تجربه کنم. بدون تو همه جا سرد و یخ زده است. و من بی عطر حضورت زندگی کردن را بلد نیستم. بیا و مردانگی کن از قاب عکس بیرون بیا و با من حرف بزن من خیلی آدم تلخی هستم برای شروع سال نو. برگرد و حال من را احسن الحال کن عزیز از دست رفته‌ام :) http://eitaa.com/aagoosh
پیام_نوروزی_رهبر_معظّم_انقلاب_اسلامی_1405.pdf
حجم: 320.1K
📖 | متن کامل پیام حضرت آیت الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۵ شمسی 🔗 farsi.khamenei.ir/news-content?id=62807 📲 @rahbar_enghelab_ir
•|خیالت‌را‌درآغوشـ...
📖 #کتابچه | متن کامل پیام حضرت آیت الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت
پیام حضرت آقا رو حتما مرور کنیم. نکات مهمی ذیل شعار امسال _اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت ملی و امنیت ملی_ مطرح کردند. اللهم احفظ قائدنا الخامنه‌ای
* دلم گرفته و این حال، حالِ دلتنگی است هزار و چهارصد و پنج، سال دلتنگی است چقدر جای تو خالی است ای نوید بهار بیا ببین که چه اندوهگین رسیده بهار تو رفته ای و من از زنده ماندنم خجلم کجا گذاشته ای رفتی عزیز دلم غمت رشیدترین داغ اهل این ایل است بیا پیام بده وقت سال تحویل است بیا پیام بده اسم سال را بگذار به قلب مردم امید وصال را بگذار شکوفه ذوق ندارد، بهار بی‌رنگ است حرم برای سخنرانی تو دلتنگ است الا که بود دلت مرقد امام رضا به پیشواز شما آمده امام رضا چگونه بغض گلوگیر را مهار کنیم نماز عید بدون تو را چه کار کنیم ازین به بعد جهان باشد و تلاطم ما سفر به خیر یگانه عزیز مردم ما... _محمد رسولی http://eitaa.com/aagoosh
[بعثت مردم] روی شیشه مغازه‌ چسبانده بود: این مغازه سالم است، چون مردم در خیابان هستند. دیدید مردم؟ دیدید آقا گفتند «اگر چنانچه باز هم [فتنه‌ای] برای کشور پیش بیاید، خدای متعال این مردم را خواهد کرد...» دیدید بعثتمان را؟ اگر امروز قلب‌هایمان به هم نزدیک‌تر شده، اگر زیر پرچم ایران جمع شدیم، اگر از نقاط اختلافمان گذشتیم و یک‌دل شدیم، برکت خون رهبرشهیدمان است. خون آقا پای علم این انقلاب ریخته شد تا مردم زنده شوند.تا مردم مبعوث شوند. آنهایی که دی ماه کف خیابان بودند و زخم به وطنمان زدند، مردم نبودند. مردم ماییم. ماییم که هر شب برای دفاع از وطن در خیابانیم. هیچ مغازه‌داری را مجبور نمی‌کنیم که مغازه‌اش را ببندد و اگر نبست شیشه‌ی مغازه را خورد نمی‌کنیم و اموالش را غارت نمی‌کنیم. ما مردمیم :) http://eitaa.com/aagoosh
* [آمریکا، فقط در صورتی پیروز می‌شود که بتواند "خدا" را از میدان بیرون کند. که این کار ممکن نیست. پس آمریکا هیچوقت پیروز نخواهد شد.] _شهید‌ابراهیم‌عقیل http://eitaa.com/aagoosh
[قابی که ماندگار شد...] فدای دستانت شوم. همیشه وقتی می‌خواستی قنوت بگیری باید دست سالمت را زیر دست مجروحت می‌گذاشتی، تا بتوانی آن را بالا نگهداری. نماز عید پارسال را هم ایستاده خواندی. ما کیف می‌کردیم که رهبرمان در هشتاد و اندی سالگی نیازی به صندلی ندارد تا نشسته نماز بخواند. ولی قد و بالایت چشم خورد دورت بگردم... آخرین نماز عید فطری که خواندی، نمازی تاریخی شد. گوشه گوشه‌ی عکس آدم‌هایی را می‌بینم که بهترین های این نظام و انقلاب بودند و حالا مدال افتخار شهادت را برگردن دارند. آدم‌هایی که آنهارا در سال ۱۴۰۴ جا گذاشتیم‌ و کوله‌بار اندوه از دست دادنشان را با خود به سال جدید آوردیم. جای تک‌تک‌تان امسال خالیست در بین صفوف نماز عید :) پ‌ن:قاب ماندگار نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب اسلامی.۱۴۰۴/۱/۱۱ http://eitaa.com/aagoosh
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
[...عزیزم من متعلّق به آن سپاهی هستم که نمی‌خوابد و نباید بخوابد. تا دیگران در آرامش بخوابند. بگذار آرامش من فدای آرامش آنان بشود و بخوابند. دختر عزیزم شما در خانه من در امان و با عزت و افتخار زندگی می‌کنید. چه کنم برای آن دختر بی پناهی که هیچ فریادرسی ندارد و آن طفل گریان که هیچ چیز... که هیچ چیز ندارد و همه چیز خود را از دست داده است. پس شما مرا نذر خود کنید و به او واگذار نمایید. بگذارید بروم، بروم و بروم. چگونه می‌توانم بمانم در حالی که همه قافله من رفته است و من جا مانده‌ام...] _برشی از نامه‌ حاج قاسم به دخترش فاطمه متن کامل نامه را اینجا بخوانید. بین ما ایرانی‌ها آدم‌های عجیبی پیدا می‌شوند. نمونه‌اش حاج‌قاسم. اگر ندانی نویسنده این نامه کیست و آن را بخوانی باور نمی‌کنی یک فرد نظامی آن را نوشته. ورای اینکه کلمات پر از لطافت است، قلم روان و قشنگی هم دارد و به دل می‌نشیند :) http://eitaa.com/aagoosh