eitaa logo
•|خیالت‌را‌درآغوشـ...
101 دنبال‌کننده
217 عکس
50 ویدیو
5 فایل
خوشا ایران خیالت را در آغوش‍...🇮🇷🌱 امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است... _حاج‌قاسم @garin1_20
مشاهده در ایتا
دانلود
•|خیالت‌را‌درآغوشـ...
📖 #کتابچه | متن کامل پیام حضرت آیت الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت
پیام حضرت آقا رو حتما مرور کنیم. نکات مهمی ذیل شعار امسال _اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت ملی و امنیت ملی_ مطرح کردند. اللهم احفظ قائدنا الخامنه‌ای
* دلم گرفته و این حال، حالِ دلتنگی است هزار و چهارصد و پنج، سال دلتنگی است چقدر جای تو خالی است ای نوید بهار بیا ببین که چه اندوهگین رسیده بهار تو رفته ای و من از زنده ماندنم خجلم کجا گذاشته ای رفتی عزیز دلم غمت رشیدترین داغ اهل این ایل است بیا پیام بده وقت سال تحویل است بیا پیام بده اسم سال را بگذار به قلب مردم امید وصال را بگذار شکوفه ذوق ندارد، بهار بی‌رنگ است حرم برای سخنرانی تو دلتنگ است الا که بود دلت مرقد امام رضا به پیشواز شما آمده امام رضا چگونه بغض گلوگیر را مهار کنیم نماز عید بدون تو را چه کار کنیم ازین به بعد جهان باشد و تلاطم ما سفر به خیر یگانه عزیز مردم ما... _محمد رسولی http://eitaa.com/aagoosh
[بعثت مردم] روی شیشه مغازه‌ چسبانده بود: این مغازه سالم است، چون مردم در خیابان هستند. دیدید مردم؟ دیدید آقا گفتند «اگر چنانچه باز هم [فتنه‌ای] برای کشور پیش بیاید، خدای متعال این مردم را خواهد کرد...» دیدید بعثتمان را؟ اگر امروز قلب‌هایمان به هم نزدیک‌تر شده، اگر زیر پرچم ایران جمع شدیم، اگر از نقاط اختلافمان گذشتیم و یک‌دل شدیم، برکت خون رهبرشهیدمان است. خون آقا پای علم این انقلاب ریخته شد تا مردم زنده شوند.تا مردم مبعوث شوند. آنهایی که دی ماه کف خیابان بودند و زخم به وطنمان زدند، مردم نبودند. مردم ماییم. ماییم که هر شب برای دفاع از وطن در خیابانیم. هیچ مغازه‌داری را مجبور نمی‌کنیم که مغازه‌اش را ببندد و اگر نبست شیشه‌ی مغازه را خورد نمی‌کنیم و اموالش را غارت نمی‌کنیم. ما مردمیم :) http://eitaa.com/aagoosh
* [آمریکا، فقط در صورتی پیروز می‌شود که بتواند "خدا" را از میدان بیرون کند. که این کار ممکن نیست. پس آمریکا هیچوقت پیروز نخواهد شد.] _شهید‌ابراهیم‌عقیل http://eitaa.com/aagoosh
[قابی که ماندگار شد...] فدای دستانت شوم. همیشه وقتی می‌خواستی قنوت بگیری باید دست سالمت را زیر دست مجروحت می‌گذاشتی، تا بتوانی آن را بالا نگهداری. نماز عید پارسال را هم ایستاده خواندی. ما کیف می‌کردیم که رهبرمان در هشتاد و اندی سالگی نیازی به صندلی ندارد تا نشسته نماز بخواند. ولی قد و بالایت چشم خورد دورت بگردم... آخرین نماز عید فطری که خواندی، نمازی تاریخی شد. گوشه گوشه‌ی عکس آدم‌هایی را می‌بینم که بهترین های این نظام و انقلاب بودند و حالا مدال افتخار شهادت را برگردن دارند. آدم‌هایی که آنهارا در سال ۱۴۰۴ جا گذاشتیم‌ و کوله‌بار اندوه از دست دادنشان را با خود به سال جدید آوردیم. جای تک‌تک‌تان امسال خالیست در بین صفوف نماز عید :) پ‌ن:قاب ماندگار نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب اسلامی.۱۴۰۴/۱/۱۱ http://eitaa.com/aagoosh
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
[...عزیزم من متعلّق به آن سپاهی هستم که نمی‌خوابد و نباید بخوابد. تا دیگران در آرامش بخوابند. بگذار آرامش من فدای آرامش آنان بشود و بخوابند. دختر عزیزم شما در خانه من در امان و با عزت و افتخار زندگی می‌کنید. چه کنم برای آن دختر بی پناهی که هیچ فریادرسی ندارد و آن طفل گریان که هیچ چیز... که هیچ چیز ندارد و همه چیز خود را از دست داده است. پس شما مرا نذر خود کنید و به او واگذار نمایید. بگذارید بروم، بروم و بروم. چگونه می‌توانم بمانم در حالی که همه قافله من رفته است و من جا مانده‌ام...] _برشی از نامه‌ حاج قاسم به دخترش فاطمه متن کامل نامه را اینجا بخوانید. بین ما ایرانی‌ها آدم‌های عجیبی پیدا می‌شوند. نمونه‌اش حاج‌قاسم. اگر ندانی نویسنده این نامه کیست و آن را بخوانی باور نمی‌کنی یک فرد نظامی آن را نوشته. ورای اینکه کلمات پر از لطافت است، قلم روان و قشنگی هم دارد و به دل می‌نشیند :) http://eitaa.com/aagoosh
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ببخشید که قرار است دلتان ریش شود... ولی باید بدانیم چه بر سر شیر مردان ما در دل بیابان و پای لانچرها می‌آید. مردِجوان ۲۲ سال دارد. او پای لانچر نشسته بوده که پهپاد دشمن به او اصابت می‌کند. پاهایش‌ را از دست داده و دیگر فکر نکنم بتواند راه برود. دست‌هایش را هم فدا کرده و دیگر حتی دکمه‌ی لباسش را هم نمی‌تواند به راحتی ببندد. دوربین می‌رود بالای تخت و می‌چرخد سمت دست های باند پیچی شده اش. بین دست‌هایش موبایلی است و مردِجوان مشغول تماشاست. آنچه می‌بیند مربوط به مراسم دفن دست و پای خودش است. آن که پریشان است و دست هایش را بر سینه می‌کوبد هم شاید مادرش است. مادری که آرزوها برای پسر رشیدش داشته... یاد آن جمله شهید آوینی می‌افتم: هر که می‌خواهد ما را بشناسد داستان کربلا را بخواند... http://eitaa.com/aagoosh
[حُبُّ الوَطَنِ مِنَ الْایمانِ] خبرنگار از خانومی که آمده بود برای خواندن نماز عید فطر پرسید: _دریافت معنوی‌تون از ماه رمضان چی بوده؟ مکثی کرد و گفت: _حب وطن... نهاد‌های فرهنگی کشور کجا می‌توانستند معنویت را تا این سطح در جامعه بالا ببرند که هر شب مکرر دعای فرج با توجه خوانده شود و مردم تشنه‌ی ظهور امامشان باشند؟ یا شب قدر مردم در سرمای زمستان بنشینند در خیابان و دعای جوشن کبیر بخوانند؟ یا اینکه هر شب مردم صدایشان را خرج ذکر حیدر حیدر کنند و از اهل بیت مدد بگیرند؟ با امشب می‌شود ۲۰ شب که هر کس وطنش را دوست دارد کم نگذاشته. این مردم بی نظیرند... http://eitaa.com/aagoosh
[دیمونا] «چه غلطی کردید که امروز خط و نشون می‌کشید؟ هیچ شبی نیست که ما نخوابیم، و به شما فکر نکنیم، آقای ترامپ قمارباز! بدان در آنجایی که فکر نمی‌کنی ما در نزدیک شما هستیم؛ ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم، شما می‌دانید این جنگ؛ یعنی نابودی همه‌ی امکانات شما. این جنگ را شما شروع می‌کنید، امّا پایانش را ما ترسیم می‌کنیم .» _حاج قاسم شنیدید که دیمونا را زدیم؟ شاید برایتان سوال شده باشد دیمونا کجاست ؟ و اصلا چرا آنجا را زدیم؟ دشمن برای چندمین بار به سایت هسته‌ای ما در نطنز حمله کرد. همان نطنزی که در جنگ ۱۲روزه ترامپ رفت پشت تریبون و اسمش را آورد و گفت تاسیسات هسته ای ایران در نطنز و چند جای دیگر را به طور کامل نابود کردیم. حالا سوال پیش می‌آید که اگر کامل نابود شده پس چرا دوباره به آن حمله کردند؟ ساده بگویم چون ترامپ مزخرف زیاد می‌گوید. مثل همین دو روز پیش که گفت تجهیزات ضد هوایی ایران به طور کامل از بین رفته و ما راحت در آسمان ایران پرواز می‌کنیم و کسی کار به کارمان ندارد. ولی ما امروز باز هم جنگنده F16 زدیم. من به خسارت وارده به تأسیسات نطنز کاری ندارم. گرچه به ما خسارت زدند ولی ما این دانش را بومی‌سازی کردیم و اگر آن را نابود کنند دوباره می‌سازیم. قسمت شگفت انگیز ماجرا آنجاست که ما در جواب زدن سایت نطنز، دیمونا را زدیم که مرکز تاسیسات هسته‌ای رژیم صهیونسیتی در آنجا است. عملیاتی که سال‌ها برایش تمرین کرده بودیم و در رزمایش پیامبراعظم سال ۱۴۰۰ یک ماکت در اندازه واقعی سایت تولیدات هسته ای رژیم صهیونسیتی در دیمونا را شبیه سازی کردیم و با موشک‌های بالستیک سوخت جامد خیبر شکن و نسخه آزمایشی فتاح، آن را مورد اصابت دقیق قرار دادیم. احتمال زیاد موشک هایی که از پدافند پیچیده رژیم صهیونسیتی عبور کرد و ضربه کاری به دشمن زد موشک های هایپرسونیک بودند‌. حمله ما به دشمن حساب شده بود و ما سال‌ها پیش برایش خودمان را آماده کرده بودیم. آقای قالیباف توییت زده است: «اگر رژیم اسرائیل نتواند موشک‌ها را در منطقه بسیار حفاظت شدهٔ دیمونا رهگیری کند، از لحاظ عملیاتی نشانهٔ ورود به مرحلهٔ جدید نبرد است: آسمان اسرائیل بی‌دفاع است...» من این قسمت اخبار را که می‌شنوم پر از غرور می‌شوم و افتخار می‌کنم که ایرانی هستم. ایرانی که برای همیشه درس تاریخی به دشمنش می‌دهد تا بعد از پایان جنگ جرات تعرض به خاک کشورمان را نداشته باشد. دشمن دارد دست و پاهای آخرش را می‌زند. فقط کافی است ما تا صبح پیروزی صبوری کنیم :) http://eitaa.com/aagoosh
* چه غم دیوار امت را که دارد چون تو پشتیبان چه باک از موج بحر آن را که باشد نوح کشتیبان [ این نوح امام زمان است... دریا طوفان، سختی و مشکلات دارد، اما وقتی کشتیبان بنده‌ برگزیده‌ خداست، معصوم است، بیمی وجود ندارد... به ناخدای این کشتی حضرت بقیّةالله (ارواحنا فداه) عرض میکنیم کشورِ خودش را به ساحل نجات برساند، مردم مؤمن ایران را حمایت و کمک کند.] _رهبر شهید http://eitaa.com/aagoosh