eitaa logo
•|خیالت‌را‌درآغوشـ...
100 دنبال‌کننده
218 عکس
50 ویدیو
5 فایل
خوشا ایران خیالت را در آغوش‍...🇮🇷🌱 امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است... _حاج‌قاسم @garin1_20
مشاهده در ایتا
دانلود
[روایتِ میز روایت] اولین شبی بود که پشت میز روایت می‌نشستم. میز را جابه‌جا کردیم و جای پر رفت و آمدی گذاشتیم. ولی باز هم آدم های کمی کنار میز توقف می‌کردند. بعضی ها بهانه‌ می‌آوردند چیزی به ذهنمان نمی‌رسد و از زیر بار نوشتن شانه خالی می‌کردند. بعضی‌ها هم با نوشتن حال نمی‌کردند. با خودم فکر کردم مردم هنوز احساس نیاز نمی‌کنند که باید بنویسند و خودشان را با نوشتن آرام کنند. توی فکر بودم که خانمی آمد و مشغول نوشتن شد. همان طور که می‌نوشت همراه کلماتش بغض کرد، آب دهانش را به سختی قورت داد و بالاخره بغضش شکست. وقتی کاغذ را داد قطره‌ای از اشکش دستم را نمناک کرد‌ :) نوشتن از تلخ‌ترین روزهای زندگی مثل خاراندن زخمی سر باز است و معلوم است که خیلی درد دارد. ممکن است پرت شوی وسط همان اتفاقی که برای اتفاق نیوفتادنش حاضر بودی زمین و زمان را بهم بدوزی. ولی بعد نوشتنش حس می‌کنی کمی سبک شدی. امشب مادر بارداری که تلخی روزهای جنگ به جانش نشسته بود، پسر بچه‌ای که خجالتی بود و میناب را -می‌ناب- نوشت، دختر بچه‌‌ای که با لباس فرم مدرسه آمده بود و دلتنگ رهبر شهیدمان بود،... هر کدام به تعداد کلماتی که نوشتند قلبشان آرام گرفت... http://eitaa.com/aagoosh
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
[جنگ آمد تا ما را بیازماید...] جنگ آمد تا مردان مرد را بیازماید. آمد تا عیار انسان‌ها را از روی وطن‌پرستی‌شان بسنجد. آمد تا به آدم‌ها کمک کند طرف درست تاریخ _که مثل روز روشن است_ را پیدا کنند‌. آمد تا ما شاهد بعثت انسان‌های آزاده را ببینیم. از آن کودک دو ساله ای که مرگ بر آمریکا را _ملگ برگ آملیکا_ می‌گوید :)، تا آن پیرمرد بازنشسته‌ای که باید نهایتش کنار خیابان روی صندلی می‌نشست ولی چفیه دور کمرش بست و پرچم را در هوا می‌رقصاند، همه مبعوث شدند. مبعوث شدند تا نگذارند صدای طبل جنگ بر صدای مظلومیت‌مان غلبه کند. آقاجان کیف می‌کنید از آن بالا بعثتمان را می‌بینید؟ حتما دور هم با شهدا نشسته‌اید و مردم در خیابان را به هم نشان می‌دهید و از حضور ما در خیابان حرف می‌زنید. خدا کند که از ما راضی باشید و دعایمان کنید :) http://eitaa.com/aagoosh
- رفتی در آغوش رهایی‌ها حاج‌قاسم بس نیست این دوری، کجایی حاج‌قاسم؟ _محمدرسولی http://eitaa.com/aagoosh
[ زمانه عجیبی است! برخی مردمان، امام گذشته را عاشقند، نه امام حاضر را... می‌دانی چرا؟ امام گذشته را هرگونه که بخواهند تفسیر می‌کنند! اما امام حاضر را باید فرمان برند! و کوفیان این گونه عاشورا را رقم زدند...] _شهیدآوینی http://eitaa.com/aagoosh
این انقلاب می‌ماند؛ شما فقط زحمت ما را زیاد می‌کنید :) _امام‌خمینی(ره) http://eitaa.com/aagoosh
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
مراقب باشیم... [مراقبت از گوشهایمان که پنجره مغز و قلب است در مقابل رسانه‌های تحت حمایت دشمن یا همسوی با ایشان امری لازم است. مسلّماً آن رسانه‌ها خیرخواه کشور و ملت ایران نیستند و این معنا بارها ثابت شده است. بنابراین یا اساساً مواجهه و استفاده از آنها را ترک کنیم یا اقلاً با سوء ظن فراوان با هر چیزی که ارائه میدهند برخورد کنیم.] _بخشی از پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای | ۱۴۰۵/۱/۲۰ اگر فکر کردید جنگ متوقف شده باید بگویم که اشتباه می‌کنید. ما درگیر جنگ روانی دشمن شدیم. البته نه فقط این دو هفته‌ی آتش‌بس بلکه در طول جنگ دشمن با دست گرفتن رسانه قصد دارد روحیه‌ی ما را تضعیف کند. می‌خواهد مردم و مسئولین را مقابل هم قرار دهد و انسجام درونی ما را از بین ببرد. در کنار انتقادهای فراوانی که به عملکرد رسانه‌ای برخی مسئولین وارد است، الان وظیفه‌ی ما مطالبه از مسئولین و حضور در صحنه و خیابان‌هاست. راستش من فکر می‌کنم حق با ما مردم است که از مسئولین توضیح بخواهیم‌. حق داریم که بخواهیم دو کلمه با ما درباره‌ی تنگه‌ی‌هرمز حرف بزنند. انگار که مسئولین روی صبر مردم خیلی حساب باز کردند و وسط چنین اتفاق مهمی ما باید دندان روی جیگر بگذاریم تا یکی از مسئولین بیاید حرف بزند. اما حواسمان باشد اگر معیار و ملاک هر اتفاقی بشود حرف‌های ترامپ و رسانه‌ی دشمن آن وقت در ذهن ما مسئولین می‌شوند خائن... http://eitaa.com/aagoosh
•|خیالت‌را‌درآغوشـ...
مراقب باشیم... [مراقبت از گوشهایمان که پنجره مغز و قلب است در مقابل رسانه‌های تحت حمایت دشمن یا همس
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا: «آمریکایی‌ها با بدعهدی‌های مکرر که در سابقه خود دارند همچنان به راهزنی و دزدی دریایی تحت عنوان به اصطلاح محاصره، ادامه می‌دهند. به همین دلیل کنترل تنگه هرمز به حالت قبل برگشت و این تنگه راهبردی تحت مدیریت و کنترل شدید نیروهای مسلح قرار دارد.» غیر از این هم انتظار نمی‌رفت :) http://eitaa.com/aagoosh
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا