eitaa logo
•|خیالت‌را‌درآغوشـ...
100 دنبال‌کننده
218 عکس
50 ویدیو
5 فایل
خوشا ایران خیالت را در آغوش‍...🇮🇷🌱 امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است... _حاج‌قاسم @garin1_20
مشاهده در ایتا
دانلود
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
[جنگ آمد تا ما را بیازماید...] جنگ آمد تا مردان مرد را بیازماید. آمد تا عیار انسان‌ها را از روی وطن‌پرستی‌شان بسنجد. آمد تا به آدم‌ها کمک کند طرف درست تاریخ _که مثل روز روشن است_ را پیدا کنند‌. آمد تا ما شاهد بعثت انسان‌های آزاده را ببینیم. از آن کودک دو ساله ای که مرگ بر آمریکا را _ملگ برگ آملیکا_ می‌گوید :)، تا آن پیرمرد بازنشسته‌ای که باید نهایتش کنار خیابان روی صندلی می‌نشست ولی چفیه دور کمرش بست و پرچم را در هوا می‌رقصاند، همه مبعوث شدند. مبعوث شدند تا نگذارند صدای طبل جنگ بر صدای مظلومیت‌مان غلبه کند. آقاجان کیف می‌کنید از آن بالا بعثتمان را می‌بینید؟ حتما دور هم با شهدا نشسته‌اید و مردم در خیابان را به هم نشان می‌دهید و از حضور ما در خیابان حرف می‌زنید. خدا کند که از ما راضی باشید و دعایمان کنید :) http://eitaa.com/aagoosh
- رفتی در آغوش رهایی‌ها حاج‌قاسم بس نیست این دوری، کجایی حاج‌قاسم؟ _محمدرسولی http://eitaa.com/aagoosh
[ زمانه عجیبی است! برخی مردمان، امام گذشته را عاشقند، نه امام حاضر را... می‌دانی چرا؟ امام گذشته را هرگونه که بخواهند تفسیر می‌کنند! اما امام حاضر را باید فرمان برند! و کوفیان این گونه عاشورا را رقم زدند...] _شهیدآوینی http://eitaa.com/aagoosh
این انقلاب می‌ماند؛ شما فقط زحمت ما را زیاد می‌کنید :) _امام‌خمینی(ره) http://eitaa.com/aagoosh
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
مراقب باشیم... [مراقبت از گوشهایمان که پنجره مغز و قلب است در مقابل رسانه‌های تحت حمایت دشمن یا همسوی با ایشان امری لازم است. مسلّماً آن رسانه‌ها خیرخواه کشور و ملت ایران نیستند و این معنا بارها ثابت شده است. بنابراین یا اساساً مواجهه و استفاده از آنها را ترک کنیم یا اقلاً با سوء ظن فراوان با هر چیزی که ارائه میدهند برخورد کنیم.] _بخشی از پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای | ۱۴۰۵/۱/۲۰ اگر فکر کردید جنگ متوقف شده باید بگویم که اشتباه می‌کنید. ما درگیر جنگ روانی دشمن شدیم. البته نه فقط این دو هفته‌ی آتش‌بس بلکه در طول جنگ دشمن با دست گرفتن رسانه قصد دارد روحیه‌ی ما را تضعیف کند. می‌خواهد مردم و مسئولین را مقابل هم قرار دهد و انسجام درونی ما را از بین ببرد. در کنار انتقادهای فراوانی که به عملکرد رسانه‌ای برخی مسئولین وارد است، الان وظیفه‌ی ما مطالبه از مسئولین و حضور در صحنه و خیابان‌هاست. راستش من فکر می‌کنم حق با ما مردم است که از مسئولین توضیح بخواهیم‌. حق داریم که بخواهیم دو کلمه با ما درباره‌ی تنگه‌ی‌هرمز حرف بزنند. انگار که مسئولین روی صبر مردم خیلی حساب باز کردند و وسط چنین اتفاق مهمی ما باید دندان روی جیگر بگذاریم تا یکی از مسئولین بیاید حرف بزند. اما حواسمان باشد اگر معیار و ملاک هر اتفاقی بشود حرف‌های ترامپ و رسانه‌ی دشمن آن وقت در ذهن ما مسئولین می‌شوند خائن... http://eitaa.com/aagoosh
•|خیالت‌را‌درآغوشـ...
مراقب باشیم... [مراقبت از گوشهایمان که پنجره مغز و قلب است در مقابل رسانه‌های تحت حمایت دشمن یا همس
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا: «آمریکایی‌ها با بدعهدی‌های مکرر که در سابقه خود دارند همچنان به راهزنی و دزدی دریایی تحت عنوان به اصطلاح محاصره، ادامه می‌دهند. به همین دلیل کنترل تنگه هرمز به حالت قبل برگشت و این تنگه راهبردی تحت مدیریت و کنترل شدید نیروهای مسلح قرار دارد.» غیر از این هم انتظار نمی‌رفت :) http://eitaa.com/aagoosh
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
10.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🕊 هواخواه‌توام‌جاناومی‌دانم‌که‌می‌دانی که‌هم‌نادیده‌می‌بینی‌وهم‌ننوشته‌می‌خوانی ای آنکه از جان عزیزتر بودی برایم‌، تولد ۸۷ سالگی‌ات در آسمان‌ها مبارک :.) http://eitaa.com/aagoosh
💕 روز فرشته‌هایی که دیگه بابا نیست بغلشون کنه و قربون‌صدقه‌شون بره مبارک روز دخترایی که شبی که بابا می‌خواست برای همیشه بره خواب بودن و بابا دلش نیومد بیدارشون کنه و تو خواب بوسشون کرد مبارک روز دخترایی که وقتی شنیدن بابا شهید شده تب کردن و پژمرده شدن مبارک روز دخترایی که نتونستن یه دل سیر برای بابا گریه کنن چون بابا جاویدالاثر شد مبارک روز دخترایی که منتظر روزشون بودن تا برای بابا نقاشی بکشن و با دلبری کردناشون دل بابا رو ببرن ولی حالا تمام دلخوشی‌شون شده عکس‌های بابا مبارک روز دخترایی که باباشون به عشق وطن جان فدا شدن و حالا همه‌ی حسرتشون شده یه بار دیگه بغل کردن باباشون مبارک... پ‌ن: تصویری از تشییع شهدای ناو دنا http://eitaa.com/aagoosh
[بابای همه‌ی ما] سلام بابا می‌دانم که جایت توی آسمان‌ها خوبِ خوب است. اما حال ما اینجا روی زمین تعریفی ندارد. این پنجاه روز بدون تو به دخترت خیلی بد گذشت. تار موهای سفیدم بیشتر شده. هنوز دلم نیامده روسری مشکی‌ام را عوض کنم و رنگی بپوشم. وقتی مشتم را مثل تو گره می‌کنم و شعار می‌دهم انگشترعقیقم آزادانه تا بند اول انگشتم بالا می‌آید و دوباره سر می‌خورد پایین. و این یعنی دارم ذره ذره آب می‌شوم برای غمت :) شب‌ها می‌شوم مثل وقتی که مامان‌ها بچه‌شان را توی خیابان شلوغ گم کرده‌اند و هراسان دنبال‌اش می‌گردند. ۵۰ شب است که انگار دنبال گمشده‌ای هستم و خیابان را در جست و جویش بالا و پایین می‌کنم. گاهی با عکس‌هایت چشم در چشم می‌شوم و با نگاهم التماست می‌کنم برگردی. گاهی پاهایم نای راه رفتن ندارد و باید گوشه‌ی خیابان بنشینم و به عبور آدم‌هایی که برایت سیاه پوشیدند نگاه کنم و اشک‌هایم را با گوشه‌ی آستین پاک کنم. گاهی قاب عکس تو را نوازش می‌کنم و محکم به سینه می‌فشارمش. بعد در گوشت می‌گویم مرد از قاب بیرون بیا. تا کی می‌خواهی آن تو بمانی و شاهد پریشانیم باشی؟ بابا اگر می‌توانی برگرد، من دلم برای خنده‌هایت یک‌ذره شده. برای آن شوخی‌های نمکی‌ات که کل حسینیه را می‌خنداند، دلم تنگ شده. برای صدایت، کلماتت، لحن پدرانه‌ات، اخم و جدیتت، دلم تنگ شده. ما دلمان برای بودنت خیلی خیلی تنگ شده. در انتظار رجعت تو دخترانت پیر خواهند شد ایران دوست‌ترین بابای دنیا... http://eitaa.com/aagoosh
- به لبخند شهیدان سوگند فتح با ماست :) http://eitaa.com/aagoosh