eitaa logo
•|خیالت‌را‌درآغوشـ...
101 دنبال‌کننده
218 عکس
50 ویدیو
5 فایل
خوشا ایران خیالت را در آغوش‍...🇮🇷🌱 امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است... _حاج‌قاسم @garin1_20
مشاهده در ایتا
دانلود
دیشب آقای سخنگو حرف زد گفت که اگر زده بودیم خودمان صراحتا اعلام می‌کردیم. من که نفهمیدم اگر ما نزدیم پس چه کسی امارات را زده؟ از حرف‌هایش که بگذریم هنوز چشمان سخنگو خسته است، هنوز مرد لانچر نشین لباسش خاکی است، هنوز فرمانده پدافند نتوانسته قد همه‌ی روز‌های جنگ که از خانواده دور بوده، بچه‌هایش را بغل بگیرد، هنوز با رهبر شهیدمان وداع نکردیم، هنوز رهبرمان آقا سید مجتبی را ندیدیم، هنوز هم توی جنگیم... کاش خدا باقی مانده‌ی غیبت را به ما ببخشد و صاحبِ ایران بیاید... http://eitaa.com/aagoosh
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
" أنٰا عَلَي العَهْد" ما بر آن عهدی که بستیم هستیم.‌.. ۱۵اردیبهشت|سه‌شنبه‌های‌مهدوی:) http://eitaa.com/aagoosh
و فاش‌ بگویم ؛ هیچکس جز آنکه دل به خدا سپرده است ، رسم دوست‌ داشتن نمی‌داند... - شهیدآوینی http://eitaa.com/aagoosh
13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به دریا می‌زنم، دریا ضریح توست غرقم کن •در این امواج پرشوری که من یک قطره از آنم... پ‌ن: کلیپ رو برای میلاد امام رضا ادیت زدم ولی باگ ایتا نزاشت بذارم :.) http://eitaa.com/aagoosh
- «خستگی، تن دادن است، پذیرفتن است، کوتاه‌آمدن است. کوتاه‌آمدن وحشتناک است. آدم می‌تواند نجنگد و کوتاه هم نیاید؛ اما آن که جنگیدن را برمی‌گزیند و دست‌آخر آن را رها می‌کند، کوتاه آمده است. سربازی که از جنگ می‌گریزد، از آن که پایش را در جنگ نمی‌گذارد، نفرت‌انگیزتر است...» _برشی از کتابِ ارتداد http://eitaa.com/aagoosh
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
ما اگر گریه می‌کنیم، برای خودمان و از سرِ دلتنگی‌ست. برای زندگی در دنیایی است که بودنت را کم دارد و جایت خالی تر از خالی است... وگرنه تو که به آرزویت رسیدی عزیزِ جانم :) http://eitaa.com/aagoosh
• [آن چیزی که پیروزی است و مهم است، آن چیزی است که امام(ره) فرموند؛ مهم این است که برای مقاومت مردد نباشیم؛ تصمیم ما برای ادامه جنگ باید حداقل مشابه تصمیم ما در پیروزی انقلاب و سقوط شاه باشد؛ چیزی غیر از مقاومت انقلاب را پیروز کرد؟] _حاج‌قاسم یک‌وبیست... http://eitaa.com/aagoosh