eitaa logo
•|خیالت‌را‌درآغوشـ...
101 دنبال‌کننده
218 عکس
50 ویدیو
5 فایل
خوشا ایران خیالت را در آغوش‍...🇮🇷🌱 امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است... _حاج‌قاسم @garin1_20
مشاهده در ایتا
دانلود
و فاش‌ بگویم ؛ هیچکس جز آنکه دل به خدا سپرده است ، رسم دوست‌ داشتن نمی‌داند... - شهیدآوینی http://eitaa.com/aagoosh
13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به دریا می‌زنم، دریا ضریح توست غرقم کن •در این امواج پرشوری که من یک قطره از آنم... پ‌ن: کلیپ رو برای میلاد امام رضا ادیت زدم ولی باگ ایتا نزاشت بذارم :.) http://eitaa.com/aagoosh
- «خستگی، تن دادن است، پذیرفتن است، کوتاه‌آمدن است. کوتاه‌آمدن وحشتناک است. آدم می‌تواند نجنگد و کوتاه هم نیاید؛ اما آن که جنگیدن را برمی‌گزیند و دست‌آخر آن را رها می‌کند، کوتاه آمده است. سربازی که از جنگ می‌گریزد، از آن که پایش را در جنگ نمی‌گذارد، نفرت‌انگیزتر است...» _برشی از کتابِ ارتداد http://eitaa.com/aagoosh
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
ما اگر گریه می‌کنیم، برای خودمان و از سرِ دلتنگی‌ست. برای زندگی در دنیایی است که بودنت را کم دارد و جایت خالی تر از خالی است... وگرنه تو که به آرزویت رسیدی عزیزِ جانم :) http://eitaa.com/aagoosh
• [آن چیزی که پیروزی است و مهم است، آن چیزی است که امام(ره) فرموند؛ مهم این است که برای مقاومت مردد نباشیم؛ تصمیم ما برای ادامه جنگ باید حداقل مشابه تصمیم ما در پیروزی انقلاب و سقوط شاه باشد؛ چیزی غیر از مقاومت انقلاب را پیروز کرد؟] _حاج‌قاسم یک‌وبیست... http://eitaa.com/aagoosh
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
[‌چای‌ِعراقی] چای عراقی، بخش جدایی‌ناپذیرِ این شب‌های من است. شب‌ها خودم را می‌رسانم به موکب عراقی و انگار هر جرعه از چای عراقی که می‌نوشم یک قدم در مسیر نجف_کربلا برمی‌دارم. خادم موکب میکروفون دست گرفته و هر چند دقیقه می‌گوید _ملت عراق در خدمت ملت امام حسین است. به زودی در کربلا منتظرتون هستیم ان‌شاءالله... به اربعین فکر می‌کنم و دل‌تنگ‌تر از همیشه می‌شوم. اگر شبی بیاید که این موکب نباشد و مداحی من ایرانم و تو عراقی چه فراقی چه فراقی‌‌‌‌...پخش نشود، منی که دلبسته‌ی طعم تلخ و شیرینِ چای عراقی شدم کجا را پیدا کنم که نزدیک‌ترین جا به خانه‌مان باشد و بوی کربلا بدهد... پ‌ن: اگر چای عراقی اربعین دلتون می‌خواد یه سر به موکب فاطمه‌الزهرا تو خیابون شهید صدوقی بزنید. مزه‌ی همون چای‌‌عراقی مشایه رو میده :) http://eitaa.com/aagoosh
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
• [رهبری مسؤولیت دارد. مسؤولیت رهبری حفظ نظام و انقلاب است.... رهبری هم یک شخص نیست. یک آدم، یک طلبه، یک علی خامنه‌ای، یا علی خامنه‌ای‌های فراوان دیگری که هستند، نیست. رهبری یک عنوان و یک شخصیت و یک حقیقت برگرفته از ایمان و محبت و عشق و عاطفه مردم و یک آبروست. صدها نفر مثل علی خامنه‌ای در راه این حقیقت جان و آبرویشان را می‌دهند؛ اهمیتی هم ندارد. بنده که چیزی نیستم؛ امام بزرگوار ما هم -که به معنای حقیقی کلمه برای این امت، امام دلها بود- همین‌طور بود. او حاضر بود برای حفظ نظام و حفظ رهبری نظام، آبرویش را بدهد. این حقیقت حضور دارد. با این حرفهایی که میزنند و با این کارهایی که میکنند، نتوانسته‌اند و نخواهند توانست این حضور را از بین ببرند.] _رهبرشهید | ۱۳۷۹/۰۴/۱۹ http://eitaa.com/aagoosh