eitaa logo
•|خیالت‌را‌درآغوشـ...
101 دنبال‌کننده
218 عکس
50 ویدیو
5 فایل
خوشا ایران خیالت را در آغوش‍...🇮🇷🌱 امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است... _حاج‌قاسم @garin1_20
مشاهده در ایتا
دانلود
13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به دریا می‌زنم، دریا ضریح توست غرقم کن •در این امواج پرشوری که من یک قطره از آنم... پ‌ن: کلیپ رو برای میلاد امام رضا ادیت زدم ولی باگ ایتا نزاشت بذارم :.) http://eitaa.com/aagoosh
- «خستگی، تن دادن است، پذیرفتن است، کوتاه‌آمدن است. کوتاه‌آمدن وحشتناک است. آدم می‌تواند نجنگد و کوتاه هم نیاید؛ اما آن که جنگیدن را برمی‌گزیند و دست‌آخر آن را رها می‌کند، کوتاه آمده است. سربازی که از جنگ می‌گریزد، از آن که پایش را در جنگ نمی‌گذارد، نفرت‌انگیزتر است...» _برشی از کتابِ ارتداد http://eitaa.com/aagoosh
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
ما اگر گریه می‌کنیم، برای خودمان و از سرِ دلتنگی‌ست. برای زندگی در دنیایی است که بودنت را کم دارد و جایت خالی تر از خالی است... وگرنه تو که به آرزویت رسیدی عزیزِ جانم :) http://eitaa.com/aagoosh
• [آن چیزی که پیروزی است و مهم است، آن چیزی است که امام(ره) فرموند؛ مهم این است که برای مقاومت مردد نباشیم؛ تصمیم ما برای ادامه جنگ باید حداقل مشابه تصمیم ما در پیروزی انقلاب و سقوط شاه باشد؛ چیزی غیر از مقاومت انقلاب را پیروز کرد؟] _حاج‌قاسم یک‌وبیست... http://eitaa.com/aagoosh
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
[‌چای‌ِعراقی] چای عراقی، بخش جدایی‌ناپذیرِ این شب‌های من است. شب‌ها خودم را می‌رسانم به موکب عراقی و انگار هر جرعه از چای عراقی که می‌نوشم یک قدم در مسیر نجف_کربلا برمی‌دارم. خادم موکب میکروفون دست گرفته و هر چند دقیقه می‌گوید _ملت عراق در خدمت ملت امام حسین است. به زودی در کربلا منتظرتون هستیم ان‌شاءالله... به اربعین فکر می‌کنم و دل‌تنگ‌تر از همیشه می‌شوم. اگر شبی بیاید که این موکب نباشد و مداحی من ایرانم و تو عراقی چه فراقی چه فراقی‌‌‌‌...پخش نشود، منی که دلبسته‌ی طعم تلخ و شیرینِ چای عراقی شدم کجا را پیدا کنم که نزدیک‌ترین جا به خانه‌مان باشد و بوی کربلا بدهد... پ‌ن: اگر چای عراقی اربعین دلتون می‌خواد یه سر به موکب فاطمه‌الزهرا تو خیابون شهید صدوقی بزنید. مزه‌ی همون چای‌‌عراقی مشایه رو میده :) http://eitaa.com/aagoosh
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
• [رهبری مسؤولیت دارد. مسؤولیت رهبری حفظ نظام و انقلاب است.... رهبری هم یک شخص نیست. یک آدم، یک طلبه، یک علی خامنه‌ای، یا علی خامنه‌ای‌های فراوان دیگری که هستند، نیست. رهبری یک عنوان و یک شخصیت و یک حقیقت برگرفته از ایمان و محبت و عشق و عاطفه مردم و یک آبروست. صدها نفر مثل علی خامنه‌ای در راه این حقیقت جان و آبرویشان را می‌دهند؛ اهمیتی هم ندارد. بنده که چیزی نیستم؛ امام بزرگوار ما هم -که به معنای حقیقی کلمه برای این امت، امام دلها بود- همین‌طور بود. او حاضر بود برای حفظ نظام و حفظ رهبری نظام، آبرویش را بدهد. این حقیقت حضور دارد. با این حرفهایی که میزنند و با این کارهایی که میکنند، نتوانسته‌اند و نخواهند توانست این حضور را از بین ببرند.] _رهبرشهید | ۱۳۷۹/۰۴/۱۹ http://eitaa.com/aagoosh
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
محل شهادت: کلاس‌ اول‌ ب‌... پ‌ن: در قم یادبودی را برای ماکان، تنها دانش‌آموزِ جاویدالاثرِ کلاس اولی مدرسه شجره طیبه درست کرده‌اند... http://eitaa.com/aagoosh