eitaa logo
•|خیالت‌را‌درآغوشـ...
101 دنبال‌کننده
218 عکس
50 ویدیو
5 فایل
خوشا ایران خیالت را در آغوش‍...🇮🇷🌱 امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است... _حاج‌قاسم @garin1_20
مشاهده در ایتا
دانلود
9.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
•ا🎙ا• «ای وجدان‌های نیمه خفته، چشم بیداری بگشایید و ای بیداران گوش فرا دهید: ماییم که بار تاریخ را بر دوش گرفته‌ایم تا جهان را به سرنوشت محتوم خویش برسانیم… خون سرخ ما فلقی است که پیش از طلوع خورشید عدالت بر آسمان تقدیر نشسته است. یا فالق الاصباح، ما را در راهی که اینچنین عاشقانه در پیش گرفته‌ایم یاری فرما.» _شهید آوینی🌱 http://eitaa.com/aagoosh
15.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دریادل قشنگ‌ترین صفتی‌ست که پیشوند نام سربازان نیروی دریایی می‌تواند باشد. مردانی که از شنیدن حرف‌هایشان یکپارچه غرور شدم و افتخار کردم به ایرانی بودنم. دیشب که دیدمشان به این نتیجه رسیدم چقدر زندگی این ۳۲ بازمانده ناو دنا سخت و تلخ شده... وقتی مقابل چشم‌هایت ۱۰۴ نفر از همرزمانت شهید شده باشند باید هم از بگویی از برگشتن پلاکم خوش‌حال می‌شوم... آنها دِین‌شان را به این انقلاب ادا کردند و مجروح شدند ولی با گردن بسته و دست مجروح و عصا زیر بغل دستشان را بالا می آوردند و می‌گویند فرمانده آماده‌ایم... دشمن بزدل با زیردریایی ناوی که ساخته‌ی دست جوانان سرزمین خودمان بود را زدند. دنا در ۸ ماه دور دنیا را چرخیده بود و خار چشم دشمن بود. دنا هر جا که می‌رفت پرچم ایران را بالا می‌برد. دنا غیرمسلح بود و در رزمایش صلح حضور داشت. و بدون هیچ هشدار قبلی به آتش کشیده شد و در چند دقیقه غرق شد. به قول یکی از سرنشینانش دنا خاک ایران بود... دنا های بعدی را خواهیم ساخت ولی هرگز فراموش نخواهیم کرد دشمن در نهایت خباثت گفت این ناو را برای سرگرمی زدیم... http://eitaa.com/aagoosh
[مومن هرگز دل به یأس نمی بازد ...] _شهید آوینی http://eitaa.com/aagoosh
امام رضا خیلی دوست دارم :) http://eitaa.com/aagoosh
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
•~• بِسوز ای‌ سعیِ باطل‌ آخرِ این‌ ماجرا با ماست تو مَکر آخر شیطانی و مکرِ خدا باماست... http://eitaa.com/aagoosh
•|خیالت‌را‌درآغوشـ...
•~• بِسوز ای‌ سعیِ باطل‌ آخرِ این‌ ماجرا با ماست تو مَکر آخر شیطانی و مکرِ خدا باماست... http://eit
• دشمن می‌خواست کشور را متلاطم کند، میخواست آرامش و ثبات و استقرار را از ملت ایران بگیرد؛ درست بعکس، خدای متعال در مقابل کید دشمنان آنچنان تقدیری کرد که «و مکروا و مکر اللّه و اللّه خیر الماکرین» و (یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیینش،) نقشه کشیدند؛ و خداوند (بر حفظ او و آیینش،) چاره‌جویی کرد؛ و خداوند، بهترین چاره‌جویان است...ملت به برکت دفاع مقدس، از آنجائی که بود، جلوتر رفت؛ آمادگی‌اش بیشتر شد. این توطئه‌ی دشمنان مستکبر و گرگهای آدمیخوار هم در مقابل ملت ایران اثری نکرد. _رهبرشهید | ۱۳۹۱/۰۷/۲۴ http://eitaa.com/aagoosh
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
بعد از بمباران بیروت و شروع آتش‌بس، از بین پرچم‌هایی که در خانه داریم انتخابم پرچم حزب‌الله است. امشب در تجمعات به این فکر کردم که پرچم حزب‌الله دست گرفتن خودش بزرگترین مطالبه است. مطالبه‌ای که در امتدادش خونخواهی رهبر شهیدمان را دارد... حزب‌الله یعنی جوان‌های لبنانی‌ای که بعد شهادت سید حسن و آقا، مقابل دشمنی که تا دندان مسلح است ایستاده‌اند و ذره‌ای یاس و ناامیدی به دل‌هایشان راه ندادند... http://eitaa.com/aagoosh
10.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
•🇮🇷• «پرچم جمهوری اسلامی پرچم عدالت و معنویّت است؛ یعنی چیز مبهمی اینجا وجود ندارد. پرچم جمهوری اسلامی همان پرچمی است که انبیا برداشتند، ائمّه برداشتند.» _رهبرشهید | ۱۴۰۱/۰۶/۱ http://eitaa.com/aagoosh
- مرا هیچ از وطن محبوب تر نیست... خیالت‌رادرآغوش...
«ایران عزیز ما مظهر امید است؛ مظهر امید است. این وسوسه‌هایی که بعضی‌ها در مورد ناامیدی جوانها، نسل جوان یا امثال اینها میکنند، حرفهای مطالعه‌نشده است... جوان ایرانی بااستعداد و توانمند است. این نکته‌ی مهمّی است که ما توانایی‌ها و مهارتها و قدرتهای جوان ایرانی را بشناسیم و بفهمیم... جوان ایرانی این توان را دارد که خودش را به قلّه برساند، البتّه اگر همّت کند. این استعداد در او هست؛ آنچه لازم است همّت است، تلاش است، حرکت است.» _رهبرشهید | ۱۴۰۴/۰۷/۲۸ خیالت‌رادرآغوش...