از صبح ۹ اسفند به بعد در تمام مناسبتهای ملی و مذهبی دنبال ردی از وجود توام.
مدام فکر میکنم نکند نبودت کابوسیست که به درازا کشیده و باید زودتر کسی پیدا شود مارا از خواب بیدار کند...
مگر میشود عید غدیر باشد و دیداری در حسنیه امام خمینی برگزار نشود؟ شما سخنرانی نکنی و عید را تبریک نگویی؟
مگر رسم هر ساله نبود که زندانیها با عفو شما آزاد شوند و عید را در کنار خانوادههایشان باشند؟
تعداد روزهای این کابوس دارد سه رقمی میشود و من هنوز منتظرم بیایی و با همان لبخند دلنشین و همیشگی با ما در همان حسینیه ساده و دوستداشتنی حرف بزنی. من هنوز هم منتظرم یک بار هم که شده کارت دعوتی برای آمدن به حسینیهای که میگویند دیگر نیست دریافت کنم.
مگر نمیگویند که آدمی به امید زنده است؟ من هم به امیدی زندهام :)
۹ اسفند که به شب رسید از خیابان صدای هلهله و شادی میآمد. جگرم داشت پاره پاره میشد ولی با تمام وجودم سعی داشتم خبر سلامتیات را باور کنم. به دیگران هم اطمینان میدادم که دشمن حرف مفت زیاد میزند و آقا فردا برایمان حرف میزند و دلهایمان آرام میشود.
این عکسرا هم از کانال حرمامامرضا ساعت ۱و ۱۷ دقیقه ۱۰ اسفند برداشتم و سیو کردم در پیامهایذخیرهشده. ساعتی که خیال میکردم در حال فرماندهی میدان هستی ولی دیگر بین ما نبودی...
کپشن عکس این بیت شعر بود:
بگو فرعون را موسی(ع) به سوی نیل میاید
علی(ع) با ذوالفقار خود به اسرائیل میاید...
خیالترادرآغوش...
دلمون برای بزن که خوب میزنی تنگ شده بود :)
آقا سید مجید دم شما و بچههات گرممم
خیالترادرآغوش...
-
ای عشق که تا همیشه در جان منی
آغـاز مـنی نقطـۀ پایـان مـنی
جانـم سـپر بلای تـو خواهـد بـود
دل از تـو نمیکنـم تو ایـرانِمنی
_صامرهحبیبی
خیالترادرآغوش...
-
بر همهی مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزبالله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.
_رهبرشهید
۷مهر۱۴۰۳
تقریبا ۲۰ ماه از تاریخ انتشار این پیام آقا میگذرد.
هنوز هم دفاع از حزبالله بر ما واجب است.
فارغ از دفاع نظامی و کمکهای مالی، کمکهای معنوی ما حتما نقش بزرگی دارد.
به قول شهید آوینی اگر دعا نباشد از سلاح کاری ساخته نیست.
پس دعا برای مجاهدین حزبالله را فراموش نکنیم :)
پاسخ روز قبل سپاهیان دلاور حقیقتا جگرمان را کمی خنک کرد. اما دیروز و امروز و همچنان مناطق مختلفی از جنوب لبنان بمباران میشود.
حزبالله همانقدر که در نظر رهبر شهید پررنگ بود باید برای ما هم همانقدر مهم باشد...
خیالترادرآغوش...
-وَمَا رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَلَٰكِنَّ اللَّهَ رَمَىٰ
__
خدایا دشمنانت رو به دست ما نابود کن...
هدایت شده از لانچر8
میدونستین امروز همون روزیه که امیرالمؤمنین توی رکوع انگشتر بخشیدن به سائل؟:)
به قول حاج حسن طهرانی مقدم:
«الهی! میدونیم که قادر مطلق تویی
الهی! میدونیم که همه امور در دست توست
پروردگارا! دشمنان خودت رو به دست ما مجازات کن..»
خیالترادرآغوش...
خط خبری به دقیقه نرسیده تغییر میکنه
روز خبری از جنگ نیست و شب تا صبح درگیریها بالا میگیره
مشخصه هدف از این کارهای دشمن ایجاد جنگ روانیه
خودم میفهمم دنبال کردن خبرهای جنگ از من آدم خسته و فرسودهای ساخته
مراقب سلامت روانتون باشید ...
انشاءالله هر چی پیش بیاد به نفع ایران و جبهه مقاومت باشه و انتقام خون رهبرمون رو بگیریم...
خیالترادرآغوش...
اگه الان از کربلا دورم دلخوشم به اینکه رهبرم به آرزوش رسیده و همراه بهترین رفیقاش امشب بینالحرمینه :)
پن: یه آدم با معرفت کنار ضریح امام عباس :) یاد منِ دلتنگ افتاده و برام این عکس رو گرفته
خیالترادرآغوش...