« شکر خدایی را که
از میان این همه انسان،
ما را در خاکی مقدس
به نام ایران قرار داد. »
- شهید مصطفی صدرزاده
اولین اقدام جنگی(!)مون توی خوابگاه،
نصب این پرچم به نردههای بالکن اتاق بود.
بیصبرانه منتظر وقتی ام که این پارچه
شهادت بده به اشکها و لبخندهایی که
در طول اون روزها دید...
❲ @aarmaanjoo🕊 ❳
- تو نترسیدی؟
+ ما سالهاست که منتظر همچین روزی بودیم رفیق...
ما رو مامان بابامون با نفرت از اسرائیل بزرگ کردن!
یادته از بچگی دستمونو گرفتن بردن راهپیمایی و
یادمون دادن مشت کنیم و فریاد بزنیم «مرگ بر اسرائیل»؟
بهمون گفتن هرجا ظلمی شکل گرفت،
سمت حق و حقیقت وایسیم و بزنیم تو دهن ظالم.
نبرد حق و باطل همیشه و همهجا بوده؛
امروز اما خیلی روشنتر از قبل، وسط میدونشیم...
و این وعدهی صادق خداست که پیروزی از آن مؤمنینه!
آره میترسم، اما
ترسم از اینه که جا بمونم و نتونم وسط میدون بجنگم!
پ.ن:
فضای داخل خوابگاه هم باید مقاومتی میشد
و چی از این کتیبهی مشهدی بهتر؟
❲ @aarmaanjoo🕊 ❳
«اگر کوهها متزلزل شود، تو تکان مخور! دندانهایت را بر یکدیگر بفشار و جمجمه خویش را به خدا عاریت ده! قدمهایت را بر زمین میخکوب کن! و نگاهت به آخر لشکر دشمن باشد! چشمت را فرو گیر و بدان نصرت و پیروزی از سوی خداوند سبحان است!»
- مولای ما امیرالمؤمنین فرمودن💚
❲ @aarmaanjoo🕊 ❳
هدایت شده از •راهِنـاتمـامـــ•
12.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
••• یادگاری از روزای آخر خوابگاه:)
وقتی سهتایی داشتیم همه تلاشمونو میکردیم خوابگاهم بشه کف میدون و عشق به مبارزه با اسرائیل از در و دیوار اتاق بباره🇮🇷
برنامههامون خیلی بیشتر از این حرفا بود ولی خب ایام خوابگاه، زودتر از چیزی که فکرشو میکردیم تموم شد...
🖇 سکوتتو بشکن...! |@seda_sokoot
15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به قول آقا نادر ابراهیمی:
«خداوند مارا برای جنگیدن به خاطر این سرزمین،
دردکشیدن و اشک ریختن به خاطر این سرزمین
و جان کَندن و جان دادن در این سرزمین آفریده است.
اگر چیزی به نامِ سرنوشت وجود داشته باشد،
این، سرنوشت ماست!»
و چه سرنوشتی از این قشنگتر؟
عزیزِ سرفرازِ من.
پ.ن:
رسیده بودیم به عمودهای آخر بلوار پیامبر اعظم و چندقدمیِ جمکران. هم لباس مشکی تنمون بود و رد اشک رو گونههامون مونده بود، هم لبخند به لب داشتیم از شادی مردم بین موکبهای عید غدیر. پاهامون هم از خستگی جون نداشت سریعتر از این راه بره... سرمو که آوردم بالا یهو دیدمش؛
بالای بالا بود، با اقتدار، پرصلابت، مثل همیشه.
میخکوب شدیم همونجا و فقط نگاش کردیم :)
❲ @aarmaanjoo🕊 ❳
راهنوشتههای یک کفترِ آرمانجو
@aarmaanjoo4_5852457862143415702.mp3
زمان:
حجم:
27.1M
موج جدیدی از پرتاب موشکها آغاز شده...
سورهی فتح بخونیم✨
❲ @aarmaanjoo🕊 ❳
@aarmaanjookhabarcheee.ir-۲۰۲۳۰۹۲۱-0001.mp3
زمان:
حجم:
1.2M
«خانمها و آقایان!
بشر، در حال ورود به مدار جدیدیست.
قدرتهای کهنه در حال افولند.
آنها، گذشته هستند؛ و ما، آینده ایم.
نگاه ما به آینده، امیدوارانه است.
جهان، در انتظار منجیست؛
که ادیان الهی جملگی آن را وعده داده اند.
مؤمنانه باور داریم
که بر مبنای مشیت و ارادهی الهی،
همانطور که پیغمبران الهی وعده داده اند،
عدالت، جهانی خواهد شد؛
و حکومت بندگان صالح پروردگار در سراسر زمین، حکمفرما؛
و بشریت با رشد و آگاهی و نابودی جهل، رستگار میشود...»
پ.ن: جاتون خالی آقای سید ابراهیم ...
این روزا و شبا بیشتر از هر وقت دیگهای دلتنگتونیم💔
❲ @aarmaanjoo🕊 ❳