eitaa logo
راه‌نوشته‌های یک کفترِ آرمان‌جو
247 دنبال‌کننده
203 عکس
65 ویدیو
12 فایل
انسان بودن سخته؛ خاصّه وقتی که هوای آسمون به سرت می‌زنه و کو بال پرواز؟ شناس: @en_sherah ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_dpbq10i&btn=کفترِ.نامه‌رسون
مشاهده در ایتا
دانلود
راه‌نوشته‌های یک کفترِ آرمان‌جو
من انتـظار دارم که صاحبـان فکـر و صاحبـان بیــان و قلــم، به‌خصــوص مرتبطیـن با افکار عمومی جهانیـان
آمـریکایی‌ها و کسانی که با سیاسـت‌های این مـنطقـه آشـنا هـستنـد، می‌داننــد که ورود آمریکا به این مسـئله صـددرصـد به ضرر او خواهد بود و ضربه خواهد خورد. ضربه‌ای که صدمه آن به مراتب بیشتر از صـدمه‌ای اسـت که ایــران خواهـد خـورد. ورود نظامی آمریکا در این میدان بدون تردید موجب صدمهٔ جبران‌ناپذیر برای آنها خواهد شد.
انقلاب اسلامی به عنوان یگانه مظهر حق در جهـان امـروز، تنهـا در نبــرد رو در رو با باطـل اسـت كه به تمامیـت مي‌رســد و این چنیــن، رو در رویـی ما با آمــریـكا به عنـــوان مـظـهــرِ بزرگِ شیــطان، اجتنـاب‌ناپذیر و حتمی است. اگرچه هنوز شیــطان بزرگ بر این قصـد نیست كه پای در عرصـه‌ی آن نبــرد سرنوشــت بگذارد، اما به هر تقدیر، مبــارزه‌ی كنــونی ما با آمــریكا مبین این حقیقت است كه نور انقلاب اسلامی با سـرعتـی بسـا بیـش‌تر از آن چه بتـوان تصـور كرد، پهنـه‌ی سیـاه شـب جاهلیـت را تســخیـــر مـي‌كنـــد و پیـــش مــی‌رود. وقتـی انقـلاب اسـلامی توانسـته اسـت به مرحلــه‌ای از تـكامــل خـویـش دســت یابد كه آمــریكا را به دخـالت نظامـی وادار كند، چه بسا كه صیرورت انقلاب خیلی زودتر از آن چه ما انتظـار داریم به مـراحل انتهـایی رشــد و تمامیـت خــویــش نـزدیـک شـــود. - آوینیِ شهید؛ سال ١٣۶۶
داشتم یادداشتای قدیمی رو مرور می‌کردم که رسیدم به این. واسه دو سال پیشه... الان نه به قوت قبل، که حتی صدها برابر بیش از پیش می‌گم ارزششو داره!
▫️لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ ▫️اللهم عجّل لولیک الفرج و الغلبة و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره ▫️خداوند قائد عظیم‌الشان و خبیر و بصیر، شجاع و دلسوز امّت اسلام را از شرّ دشمنان از همه بلیّات مصون و محفوظ بدارد. ▫️رژیم سفّاک کودک‌کشِ بی رحم صهیونی را به بوار و هلاکت برساند و روز به روز بر صلابت و قدرت و عزت مقاومت و ملّت عزیز ایران و شیعیان مظلوم جهان بیفزاید. ▫️شایسته است مؤمنين جهت سلامتی و طول عمر رهبر معظّم انقلاب بعد از نمازهای فرائض دعا نمایند، خداوند شرّ أیادی کفر و ظلم را به خودشان برگرداند و در فرج یگانه منجی عالم بشریّت حضرت حجّة بن الحسن ارواحنا له الفداء تعجیل فرماید. 🔸 العبد الاثم السیّد محمّدصادق الحسینی الطهرانی غفر الله له و لوالدیه و رفع درجتهما 🔸 ۲۶ ذوالحجة الحرام ۱۴۴۶هجریّه قمریّه علی هاجرها الاف التحیّة و الثناء 🆔 Nooremojarrad_com
هدایت شده از الرحیل...!
حالا که با آمریکا وارد جنگ شدیم، تسویه حسابمون رو باید از اینجا شروع کنیم به نام خدای حاج قاسم، بسم الله...
_ بچه‌ها بنظرتون محاسبات دشمن به‌ هم خورده؟ یا خیلی قابل پیش‌بینی جلو رفتیم؟ + ذهنم تحلیل کردنِ شرایط رو پس می‌زنه این روزا دلم می‌خواد فقط بشینم و نگا کنم حتی پلک هم نزنم تا یه‌ثانیه‌ش هم از دست ندم انگار سااااال‌ها تو خیالم تصور این روزا رو می‌کردم و منتظرش بودم و حالا که رسیده، تصور و تحلیلِ ذهنم متوقف شده وجودم می‌خواد همه‌ی تلخیا و شیرینیاش رو ذره ذره بچشه و همزمان اشک بریزم و لبخند از لبام کنار نره می‌دونی چی می‌گم؟ _ من نمیدونم... حرصم میگیره اگه تهش یه اتفاق بزرگ نیفته🚶🏻‍♀️ + منم از این‌که گفتم تحلیل نمی‌کنم منظورم این نیست که فکر کنم تهش چیزی نمی‌شه یا اتفاق بزرگی نمی‌افته انگار دارم یه کتاب می‌خونم که کلی منتظر مأمور پست بودم تا بیاره برام انگار دارم یه فیلم می‌بینم که خیلی وقت منتظر بودم اکران شه و به این‌که تهش چی می‌شه فکر نمی‌کنم چون مطمئنم تهش اتفاق بزرگی بوده که ماجراش تبدیل به کتاب یا فیلم شده و به‌جای تحلیل و حدس و اسپویل کردن ماجرا، می‌خوام از خط به خطش لذت ببرم...
- ما تابع اعلام مواضع رسمی کشوریم. «بیانیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درباره تحمیل توقف جنگ به دشمن صهیونی تا دقایقی دیگر منتشر خواهد شد.»
- اگه ما قراره روایت‌گر باشیم، خیلی خیلی خیلی مهمه که اشتباه نزنیم. به قول استاد حسینی، به‌جای جهاد تبیین جهاد شبهه‌اندازی راه نندازیم. برا همین وقتی می‌دونیم آقای عراقچی خودشون به تنهایی نمی‌تونن اعلام پایان جنگ یا آتش‌بس کنن، و هنوز بیانیه‌ی رسمی نیومده، چرا پیشاپیش موج منفی راه بندازیم؟ من خودم دلم تیکه پاره می‌شه اگه بریم تو موضع ضعف، یا قبل از گرفتن انتقام کامل همه‌ی سرداران‌مون حملات رو متوقف کنیم، ولی مسئله دقیقا همینه که این میل نفس منه. جهاد با نفس یه‌جاش همینه که خواسته خودمو سرکوب کنم... پیرو و تابع نظر افرادی باشم که تو تشکیلات جمهوری اسلامی، جزو سران و فرماندهان حساب می‌شن.
راه‌نوشته‌های یک کفترِ آرمان‌جو
- اگه ما قراره روایت‌گر باشیم، خیلی خیلی خیلی مهمه که اشتباه نزنیم. به قول استاد حسینی، به‌جای جهاد
+ حتی مهم‌تر از میل، ما دچار تقریرهای غلطیم. خودمون حق رو تعیین می‌کنیم نه این‌که خودمون رو با حق تنظیم کنیم... @m_o_hoseini
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📢 فوری / سومین پیام تصویری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به ملت عزیز و بزرگ ایران تا دقایقی دیگر منتشر خواهد شد 💻 Farsi.Khamenei.ir