eitaa logo
نشر آثار استاد امیری
22.1هزار دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
2.2هزار ویدیو
156 فایل
استاد امیرعلی حیدرِ امیری: -مدیر مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای -افسر ارشد جنگ نرم ایران -رکورددار بیشترین سخنرانی در کشور سایت استاد امیری https://ostadamiri.ir/ پایگاه نشر آثار استادامیری @aasarostad ادمین کانال @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
نشر آثار استاد امیری
🔹تحلیل کوتاه-قسمت پنجم استاد امیرعلی حیدر-امیری 💥جنگ روانی دشمن، در نشان دادنِ تخریب و منهدم کردن
به چه منظور، ایران ۹۰۰/۰۰۰ ماکت بادی سه بعدی، به شکل تانک، توپ، موشک انداز و موشک بالستیک، از کشور چین وارد کرده است!!؟؟ https://eitaa.com/aasarostad/13134
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
‌ ✍ خودتان را مهیا کنید برای امشب در خیابان. خرمشهرها درپیش داریم. " و ما رمیت إذ رمیت و لکنّ الله رمی"
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
با اطلاع یقینی عرض می‌کنم رزمندگان ما با روحیه بسیار بالا و حس انتقام خون امام شهیدمان در حال جهادند، توقع آنان از مردم فقط حضور فیزیکی و حفظ خیابان‌هاست. خستگی معنا ندارد. ایرانِ پیروز در این جنگ، ایران دیگری خواهد بود. 📚نشر آثار استاد امیری @aasarostad
بسم الله الرحمن الرحیم چرا با باید مدارا کنیم؟ در ماه‌های اخیر، برخی جریان‌های منطقه‌ای با تحریک بیگانگان، سعی در کشاندن ایران به یک تقابل نظامی در مرزهای شمالی دارند. اما تهران با «عقلانیت استراتژیک»، به جای پاسخ هیجانی، مسیری هوشمندانه برگزیده است. این مدارای مقتدرانه، ناشی از اشراف کامل به منافع ملی و صیانت از سفره مردم است. ۱. صیانت از شریان حیاتی «اتحاد با روسیه» ایران روابط خود با فدراسیون روسیه را به سطحی راهبردی ارتقا داده است. روسیه امروز تأمین‌کننده اصلی کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی (جو، ذرت و سویا) برای ایران است. مسیر زمینی که از قلب جمهوری آذربایجان می‌گذرد، تنها شریانِ پُرظرفیت و اقتصادی برای رسیدن به روسیه است. نظام با هوشمندی می‌داند که هرگونه تنش نظامی در شمال، یعنی مسدود کردن داوطلبانه راهِ نان و غلاتی که از روسیه به سمت ایران می‌آید. ۲. خنثی‌سازی تله «جنگ در دو جبهه» دشمنان ایران آرزو دارند با داغ کردن جبهه شمال، تمرکز دفاعی و توان اقتصادی کشور را تجزیه کنند. ایران با خویشتنداری، این «تله جنگ» را خنثی کرده است. حفظ امنیت دریای کاسپین و مرزهای شمالی، به معنای باز ماندن تنها مسیر تنفس تجاری کشور در زمان اوج تحریم‌ها و تنش‌های احتمالی در خلیج فارس است. ۳. حاکمیت بر شاهراه ترانزیت جاده‌ای در حالی که مسیرهای ریلی هنوز در دست تکمیل هستند، بار اصلی تجارت ایران و روسیه بر دوش هزاران کامیونی است که روزانه از مرز آستارا عبور می‌کنند. آذربایجان برای ایران یک «پل ترانزیتی موجود» است. ایران با دیپلماسی مقتدرانه، اجازه نمی‌دهد این مسیرِ فعال که جایگزینی برای آن (با این ظرفیت) وجود ندارد، قربانی شیطنت‌های مرزی شود. ۴. صیانت از امنیت غذایی و معیشت تصمیم‌گیران نظام به خوبی می‌دانند که قیمت مرغ، گوشت و نان در داخل، مستقیماً به نهاده‌های وارداتی از روسیه وابسته است. وابستگی بیش از ۴۰ درصدی به برخی کالاهای روسی، ایجاب می‌کند که جاده آستارا-باکو همواره امن بماند. این یعنی «دیپلماسی اقتصادی» مقتدرانه برای جلوگیری از وارد آمدن فشار به معیشت مردم در اثر جنگی ناخواسته. 🔺جمهوری اسلامی ایران با درک دقیق از هندسه قدرت، ترجیح می‌دهد به جای درگیر شدن در جنگ‌های فرسایشی، از ابزار «ژئوپلیتیک» برای مهار رقبا استفاده کند. حفظ رابطه با باکو، یک انتخاب تاکتیکی برای حراست از پیوند راهبردی با روسیه و تضمین جریان کالا به داخل کشور است. این نه یک عقب‌نشینی، بلکه صیانت هوشمندانه از شریان‌های حیاتی کشور است. 📚نشر آثار استاد امیری @aasarostad
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 🚱🔇🚭
درود و وقت به‌خیر. ممنون می‌شم که راجع‌به به سؤالات زیر هم، نظرتون رو تو گروه اعلام کنید. به نظر شما، در صورتی که دشمن به‌طور عیان‌تر مناطق مسکونی و مردم را مورد هدف قرار دهد، برنامه‌ی نیروهای مسلح کشور در خصوص کشورهای عربی چیست؟ اساساً چرا مقامات کشوری و سیاسیون ما، دائماً و صریحاً و مؤکداً اصرار می‌کنند که «فقط» پایگاه‌ها و منافع آمریکا هدف مشروع ما هستند؟ آیا با این ادبیات، دست نیروهای مسلح در انتقام‌جویی بسته نمی‌شود؟ چرا مقامات، حداقل در کلام، حداقل کشورهای عربی را تهدید نمی‌کنند که در صورتی که بیمارستان‌ها، مراکز اورژانس و مناطق مسکونی مورد اصابت قرار گیرد، کل خاک کشورهای عربی و بیمارستان‌ها و مناطق مسکونی آنها، برای ما هدف مشروع است؟
نشر آثار استاد امیری
درود و وقت به‌خیر. ممنون می‌شم که راجع‌به به سؤالات زیر هم، نظرتون رو تو گروه اعلام کنید. به نظر شم
زمان: حجم: 2.1M
👆پاسخ استاد امیری 👆 👇سوال مخاطب 👇 درود و وقت به‌خیر. ممنون می‌شم که راجع‌به به سؤالات زیر هم، نظرتون رو تو گروه اعلام کنید. به نظر شما، در صورتی که دشمن به‌طور عیان‌تر مناطق مسکونی و مردم را مورد هدف قرار دهد، برنامه‌ی نیروهای مسلح کشور در خصوص کشورهای عربی چیست؟ اساساً چرا مقامات کشوری و سیاسیون ما، دائماً و صریحاً و مؤکداً اصرار می‌کنند که «فقط» پایگاه‌ها و منافع آمریکا هدف مشروع ما هستند؟ آیا با این ادبیات، دست نیروهای مسلح در انتقام‌جویی بسته نمی‌شود؟ چرا مقامات، حداقل در کلام، حداقل کشورهای عربی را تهدید نمی‌کنند که در صورتی که بیمارستان‌ها، مراکز اورژانس و مناطق مسکونی مورد اصابت قرار گیرد، کل خاک کشورهای عربی و بیمارستان‌ها و مناطق مسکونی آنها، برای ما هدف مشروع است؟ 📚نشر آثار استاد امیری @aasarostad
سلام عرض ادب و خسته نباشید یکی از مواردی که قلب منو به درد میاره و بعنوان یک ایرانی و طرفدار نظام بارها مورد تمسخر دیگران قرار گرفتم اینه چرا آسمون ایران شده اتوبان؟ مگه میشه انقدر راحت بیان و برن؟ مگه پدافند نداریم؟ مگه جنگنده نداریم؟