هدایت شده از کیهان
سلام و صلوات بر رهبر شهیدم و سلام بر شما بزرگواری...شب قدر هست و دعای خیر برای سربازان ملت ...غرض از مزاحمت خواستم موضوع تاکتیکی که تو کانال آقای استاد امیری بیان شده را توضیح بدم که از لحاظ نظامی اون ماکت های بادی عرض کردین بهتر نبود این اسرار حفاظتی بود و بیان نمی شد چون ستون پنجم در ایتا اطلاعات میگیرن و به سگهای صهیونیستی اطلاعات می دهند...ممنون آرزوی پیروزی حق بر مفسدان جزیره اپستین🙏
نشر آثار استاد امیری
سلام و صلوات بر رهبر شهیدم و سلام بر شما بزرگواری...شب قدر هست و دعای خیر برای سربازان ملت ...غرض از
زمان:
حجم:
522.9K
👆پاسخ استاد امیری 👆
👇پرسش مخاطب 👇
سلام و صلوات بر رهبر شهیدم و سلام بر شما بزرگواری...شب قدر هست و دعای خیر برای سربازان ملت ...غرض از مزاحمت خواستم موضوع تاکتیکی که تو کانال آقای استاد امیری بیان شده را توضیح بدم که از لحاظ نظامی اون ماکت های بادی عرض کردین بهتر نبود این اسرار حفاظتی بود و بیان نمی شد چون ستون پنجم در ایتا اطلاعات میگیرن و به سگهای صهیونیستی اطلاعات می دهند...ممنون آرزوی پیروزی حق بر مفسدان جزیره اپستین🙏
#استاد_امیری_عمّار_ایران
📚نشر آثار استاد امیری
@aasarostad
هدایت شده از 🌻🌻
سلام وقت بخیر
من یه سوال خدمت آقای امیری دارم
نابودی اسرائیل اگه ب دست ایرانی ها هست چرا یه جوری موشک نمیزنن ک نابود بشه؟؟
نشر آثار استاد امیری
سلام وقت بخیر من یه سوال خدمت آقای امیری دارم نابودی اسرائیل اگه ب دست ایرانی ها هست چرا یه جوری موش
زمان:
حجم:
508.3K
👆پاسخ استاد امیری 👆
👇پرسش مخاطب 👇
سلام وقت بخیر
من یه سوال خدمت آقای امیری دارم
نابودی اسرائیل اگه ب دست ایرانی ها هست چرا یه جوری موشک نمیزنن ک نابود بشه؟؟
#استاد_امیری_عمّار_ایران
📚نشر آثار استاد امیری
@aasarostad
📸 معرفی نامه ای کوتاه، از حضرت آیت الله سید مجتبی خامنهای
او فرزند شهید
همسر شهید
دایی شهید
برادرشهید
است
#استاد_امیری_عمّار_ایران
📚نشر آثار استاد امیری
@aasarostad
هدایت شده از HERO313Mهیرو
15.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨فرزند شهید
🚨همسر شهید
🚨مادر شهید
🚨خواهرزاده شهید
🚨و
🚨........شهید
🚨جانباز جـنگ تحمیلی
آیتالله ســـــ🍃ـــیدمجتبی خامنهای💓
مسلط به زبان انگلیسی
مسلط به زبان عـــــــربــی
و........
⚜️آنچه در مورد سیدمجتبی بدانی
#نشرحداکثری
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 زنگِ خون...
انیمیشن حملۀ آمریکا به دبستان دخترانۀ میناب
#استاد_امیری_عمّار_ایران
📚نشر آثار استاد امیری
@aasarostad
هدایت شده از Hesam Shahrab
سلام وقت بخیر
من یه پیام داشتم دیدم هیچ جا اصلا صحبتی ازش نمیشه
ما باید خسارت تمام این سال های تحریم رو هم مطالبه کنیم مثلا بگیم از زمان 88 که تحریم های هسته ای شروع شد ما به فرض سالی 200 میلیارد دلار بخاطر اینا تولید ناخالص داخلیمون عقب موند الان باید خسارت تمام اون سال ها هم بدید مثلا ما سال 88 gdp مون تقریبا هم اندازه ترکیه بود ولی الان یک ششم اون هست گفتم شما رسانه دارید به گوش اهلش برسونید ممنون