eitaa logo
محمد عبدالهی
1.6هزار دنبال‌کننده
482 عکس
56 ویدیو
6 فایل
فعال سیاسی و فرهنگی. سردبیر سابق خردنامه همشهری و همشهری ماه. در این کانال از دغدغه هایم در سیاست، فرهنگ واقتصاد مینویسم. 🆔آیدی ارتباط با بنده: @abdollahy_mohammad
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 نقدی بر دنیای فکری #اصلاحطلبان و #حجاریان ها مقصود #اصلاحات از #توسعه_سیاسی چیست؟! #توسعه #آزادی #جامعه_مدنی #قدرت #خاتمی #روحانی #دموکراسی #اعتدال #تنش_زدایی #وابستگی #میلیتاریسم #نفوذ #تحزب #دوقطبی #جنگ_داخلی #حجاب #خیانت #طلاق #افسردگی #نوسازی #روزنامه #آزادی_بیان #براندازی ✍متن کامل یادداشت #محمد_عبدالهی در روزنامه #فرهیختگان: http://newspaper.fdn.ir/newspaper/page/2542/1/146786/0
🔴 نقدی بر دنیای فکری حجاریان (ها) - 3 دستگاه فکری گفتمانی که چهره بارز آنها افرادی نظیر است، بر سه ستون اصلی قرار دارد: ، و مشخصا ، بت وارگی و معصومیت ، و قداست . میخواهم خمیرمایه فکری و گفتمانی اصلاحات را اندکی محک بزنیم و ورز دهیم. 2⃣ دو. بت وارگی دموکراسی و معصومیت جمهور اصلاح طلبان با اصالت دادن به دموکراسی به عنوان سمبلی از و غربی شدن، اقدام به تمایزسازی از خود با دیگر جریانهای سیاسی کرده اند. آنها بدین منظور اتوپیایی ترسیم میکنند که در آن همه چیز با مردم صورت میگیرد و هیچ مانع و سرعت گیر و یا فیلتری نباید بر سر راه رای مردم باشد! اصلاح طلبان ماموریت خود را شدن بین و و صدای خود را نامیدند و شروع به حمله به نهادهای حاکمیتی از جمله و.. به این بهانه کردند. اما آنها در حالی نهایت آمال خود را «دموکراسی مطلق» دنبال میکنند که حتی در کشورهای غربی چنین دموکراسی وجود ندارد و نخواهد داشت. درحالی استصواب شورای نگهبان را به چالش میکشند و یک نوع استثنا در جهان میدانند که گویی " شورای قانون اساسی در فرانسه" برای وجود ندارد. که گویی " دادگاه قانون اساسی در آلمان" کاندیداها را دستچین نمیکند، که گویی "دادگاه ویژه در انگلستان" بر کاندیداها فیلتر نمیگذارد، که گویی "دو حزب در آمریکا" رای مردم را کانالیزه نمیکنند! چنان از آزادی در ایران اتوپیایی سخن میگویند که گویی حزب در آزاد است! که گویی احزاب در و و و و ، حق فعالیت سیاسی دارند! چنان از ردصلاحیت و در انتخابات ایران، خشمگین اند که گویی سیدحسن میتواند کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا شود! اینها همه سقفهای دیگر کشورها بر سر دموکراسی است که اصلاح طلبان پاسخی برای آنها ندارند و یا حتی نمیخواهند آنها را ببینند. 🔻از طرفی، آنها بعضی نهادهای جمهوری اسلامی مثل شورای نگهبان، مجلس خبرگان، و حتی مقام رهبری را حاکمیتی و در مقابل نهادهای به تعبیر خودشان یا انتخابی دسته بندی میکنند. تنها دلیل آنها برای این تفکیک آن است که نهادهای حاکمیتی با مردم انتخاب نمیشوند! این هم یک تناقض و ضعف فکری دیگر است. اینکه تنها "رای مستقیم" را ملاک مردمی بودن میدانند و هر کس با این روش انتخاب نشود برچسب "حاکمیتی" و حتی "دیکتاتور" دریافت میکند! با این توصیف، بسیاری از روسای جمهور و نخست وزیران دنیا که از طریق نظام انتخاب میشوند، حاکمیتی هستند، نه مردمی! نخست وزیر انگلستان را پارلمان انتخاب میکند نه رای مردم! صدر اعظم آلمان مستقیما توسط مردم انتخاب نمیشود! پس آیا این مقامات، هستند؟! در واقع، آنها دموکراسی را صرفا در رای مستقیم و حتی خلاصه میکنند. ✍متن کامل یادداشت در روزنامه : http://newspaper.fdn.ir/newspaper/page/2542/1/146786/0
🔰 نقدی بر دنیای فکری #اصلاحطلبان و #حجاریان ها ❌تلقی و تلقین #اصلاحطلب ها از #دموکراسی چیست؟ ✅ #رای_مستقیم و #پوپولیسم #خاتمی #روحانی #مردم #انتخابات #شورای_نگهبان #رهبر #حاکمیتی #انتخابی #انتصابی #پارلمان #نظام_پارلمانی #آلمان #انگلستان #ایتالیا #دیکتاتور #دیکتاتوری #مجلس_خبرگان ✍متن کامل یادداشت #محمد_عبدالهی در روزنامه #فرهیختگان: http://newspaper.fdn.ir/newspaper/page/2542/1/146786/0
🔰 نقدی بر دنیای فکری #اصلاحطلبان و #حجاریان ها آیا چنانکه #اصلاحطلب ها میگویند نظارت انتخاباتی #شورای_نگهبان یک استثنا در دنیاست؟! آیا همه #احزاب در دیگر کشورها #آزاد هستند؟ #خاتمی #روحانی #انتخابات #رهبر #آلمان #آمریکا #فرانسه #دیکتاتوری #آزادی_احزاب #آزادی #حزب #کمونیست #اسلامگرا #نهضت_آزادی #نصرالله #قانون_اساسی ✍متن کامل یادداشت #محمد_عبدالهی در روزنامه #فرهیختگان: yon.ir/y6bEn
🔴 نقدی بر دنیای فکری حجاریان (ها) - 4 دستگاه فکری گفتمانی که چهره بارز آنها افرادی نظیر است، بر سه ستون اصلی قرار دارد: ، و مشخصا ، بت وارگی و معصومیت ، و قداست . میخواهم خمیرمایه فکری و گفتمانی اصلاحات را اندکی محک بزنیم و ورز دهیم. 3⃣سه. قداست عرف و سکولاریسم لازمه اعتقاد به دموکراسی گرایی مطلق اصلاح طلبان، قطعا قداست رای به عنوان تنها مناط حکومتداری است. چیزی که امثال حجاریان از گفتنش ابایی ندارند. آنها ملاک یک قانون، یک سیاست و یک عقیده را "عرف" میخوانند. نه " ". هر چه عرف بگوید، حتی اگر عرف بگوید زنا اخلاقی است، قداست دارد. این سکولاریسمِ عریان هم البته تقلیدی از غرب است. اما در اینجا چند سوال وجود دارد که اصلاح طلبان باز هم از پاسخ به آن عاجزند: 🔻یک. عرف چیست؟! آنچه بین «همه مردم» مرسوم است؟! «اکثریت مردم»، «بخشی از مردم»، «نخبگان و خواص جامعه»، یا «اقلیتی از مردم» هم کفایت میکند؟! 🔻دو. چه کسی یا کسانی عرف را میدهند؟! «دولتمردان»، «روشنفکران»، «منتخبان مردم»، «رفراندوم مستقیم» و..؟! 🔻سه. چه کسی عرف را میسازد؟! آیا مردم در خلأ به سمت یک عادت رفتاری سوق می یابند؟! مسلم است که خیر. این ابزارهای ای و آموزشی و ارتباطی هژمون هستند که عرف یک جامعه را شکل میدهند. این غولهای بزرگ رسانه ای هستند که را به سمت اجرای خواسته های سیاسی یا اقتصادی خاصی کانالیزه و بسیج میکنند. اگر بخواهیم از زبان سخن بگوییم، اپیستمه و آنچه شناخت ما از جهان را شکل میدهد، اینک رسانه ها هستند و به تعبیر ، ذات ما جهان‌هایی را منکشف می‌کند که در آن جهان‌ها امور را درمی‌یابیم، عمل می‌کنیم، و می‌اندیشیم. این جهان‌ها برساختۀ تبلیغات مختلف از سوی رسانه‌ها و افراد مختلف است. تبلیغات رسانه‌ای این امکان را به صاحبان آن می‌دهد که با در‌اختیار‌گرفتن و مهندسی این منبع انرژی (افکار عمومی) هنجارهایی را که اکثریت اعضای یک جامعه پسندیده یا نمی‌پسندیده‌اند، عملاً به‌صورت سرمشق‌هایی درآورند که سایر افراد همان جامعه مجبور و محکوم به پیروی از آن باشند تا آنجاکه سرپیچی از این سرمشق‌ها مستلزم خردشدن زیرفشار افکار عمومی شود. اما رسانه ها در دست چه کسانی است؟! همه مردم؟ فقرا؟ فرهیختگان؟ دولت؟ یا سرمایه داران؟ واضح است که و بلوک ثروت، ابزارهای رسانه ای یک جامعه را در دست دارند. و این یعنی جامعه، عرف آن، رای آن در دست است. دقیقا به همین دلیل است که در غرب، درست مترادف می آید. آنچه دموکراسی و لیبرالیسم و عرف پرستی خوانده میشود، در واقع سرمایه داران است. 🔻این است باطن و عمق اصلاح طلبی گفتمانی در ایران. وابستگی به غرب، استحاله و حتی فروپاشی اجتماعی و سلامت فرهنگی جامعه، اسلام زدایی و دیکتاتوری سرمایه داران! ✍متن کامل یادداشت در روزنامه : http://newspaper.fdn.ir/newspaper/page/2542/1/146786/0
🔴 نقدی بر دنیای فکری حجاریان (ها) -5 🔰اما هدف از تز "تشکیل برای اصلاح طلبی" به زبان چیست؟ اثر آن تز برای این روزهای ما چیست؟ واقعیت این است که ضعف شدید دولت خصوصا در اداره کشور، باعث ریزش شدید پایگاه رای و سرمایه اجتماعی اصلاح طلبان شده است. اصلاح طلبان برخلاف آنچه القا میکنند پایان روحانی به معنای پایان است، به خوبی میدانند پایان دولت روحانی به هر شکلی (چه استعفا و عدم کفایت و انتخابات زودرس، چه تداوم به شکل فعلی تا 1400) به معنای پایان جریان حداقل تا سه دوره آتی انتخاباتی در کشور است. بنابراین آنها که در دولت اول روحانی، کمتر از دوگانه اصلاحات – اعتدالگرایی سخن میگفتند، اینک مرتبا تلاش میکنند بین خود و دولت روحانی فاصله بگذارند. در این بین، آنچه بیش از هر چیز مشروعیت اصلاح طلبان را به سخره میگیرد، کلیپهای "تکرار میکنم" در حمایت از روحانی و لیست امید و.. است. تز "تشکیل هسته سخت" در واقع تشکیل شورایی و غیردموکراتیک و متصلب از تعداد معدود اصلاح طلب گفتمانی است که به هر دلیلی امکان حضور در دولت نداشته اند. تعداد این افراد شاید کمتر از 50 نفر باشد. امثال ، ، ، راد و.. که یا به دلیل سوابق کیفری یا عدم تمایل شخصی، وزیر و وکیل نشده اند و حالا میخواهند قیم بودن خاتمی را به حلقه بسته خود نیز تعمیم دهند. این حلقه میتواند هم نوعی اسباب حواس پرتی و نوآوری جدید در پروژه تکراری «تکرار میکنم» خاتمی در انتخابات های بعدی باشد و هم در صورت فوت خاتمی، همچنان اصلاح طلبها را منسجم و با یک روح واحد نگه دارد. لذا پیشنهاد تشکیل هسته سخت، برخلاف زعم عده ای عبور از خاتمی نیست. بلکه تعمیم محبوبیت و مرجعیت خاتمی به شورایی چند نفره است که در صورت مرگ یا از کارافتادگی خاتمی، این شورا سیاستگذاری و تعیین خط مشی اصلاحات را به پشتوانه خاتمی ادامه دهد! اما آنچه از تناقضهای اصلاحات گفتیم به یک طرف و تشکیل هسته سخت به یک طرف! اصلاح طلبانی که هویت و دال مرکزی گفتمان خود را "دموکراسی" میدانند و از فیلترینگ شورای نگهبان، می نالند درحالی سخن از تشکیل هسته سخت میگویند که اعضای این هسته، همگی ، از بالا و در فرایندی توسط خاتمی منصوب میشوند. آنها درحالی از "معصومیت جمهور" سخن میگویند که قرار است با این هسته سخت، برای کلیه اصلاح طلبان و نامزدها تعیین تکلیف کنند که چه کسی در دایره ما باشد یا نباشد. آنها در حالی از "ایده انتخاب مستقیم رهبر" سخن میگویند که هسته مرکزی آنها (خاتمی) یک فرد با رهبری است، که با چهره خود شناخته میشود نه با برنامه هایش (رهبری دموکراتیک)! بله از نگاه آنها، رهبري كاريزماتيك، غيردموكراتيك است. اما برای خاتمی نه! برای و ! اصلاح طلب ها این تناقض های عجیب خود را چگونه حل خواهند کرد؟! متن کامل یادداشت در صفحه نخست روزنامه فرهیختگان: http://newspaper.fdn.ir/newspaper/page/2542/1/146786/0
🔴 در‌ اوج‌ جنگ ویتنام از "مک نامارا " وزیر دفاع آمریکا سوال کردند که برای مبارزه با چریک‌های‌ ویتنامی چه باید کرد؟ مک نامارا پاسخ داد: اگر به‌ازای هر یک چریک ویتنامی ده آمریکایی به ویتنام اعزام‌ شود،‌ می‌توانیم چریک‌ها را شکست دهیم... اما دیدیم که در نهایت، آمریکا در ویتنام شکست خورد. 🔻 چند سال بعد که در تایلند یک جنبشی چریکی ظهور کرد، از وزیر دفاع وقت آمریکا سوال کردند که‌ برای مقابله با چریک‌ها چه باید کرد تا تجربه ویتنام تکرار نشود؟ وزیر دفاع آمریکا پاسخ داد: به‌ازای هر چریک ده آماده کنید. و در نهایت،آمریکا موفق به مهار جنبش چریکی تایلند شد. اما چگونه؟ بیست سال پیش این چریک‌ها درحالی‌که در یک دست تفنگ و در دست دیگر کتاب داشتند، به مقابله با آمریکا پرداختند. امروز‌ چریک‌های‌ سابق در شمال غربی تایلند چه می‌کنند؟ امروز در یک دست چریک‌های‌ تایلند‌ همچنان تفنگ وجود دارد، اما با دست دیگرشان به‌جای کتاب، مواد مخدر حمل می‌کنند. چریک‌های سابق به واسطه فروش مواد مخدر تبدیل شده‌اند، چریک باقی مانده است، اما البته با این تفاوت که‌ در‌ کوله‌بار او به‌جای کتاب،امروز مواد مخدر قرار دارد و کاری را که گرگ به زور انجام می‌دهد، روباه به تدبیر انجام خواهد داد. 🔻این است روایتی از 🔻 اخباری وجود دارد از حضور صدها از فرزندان مقامات ارشد دولتی در . که پدرانشان برای حفظ منافع آنها، بدنبال تصویب FATF و هر تعهد دیگری هستند. بیش از 100 نفر از مدیران ارشد دولتی، هستند که آخرین مورد آن انتصاب ایران در است که تبعه آمریکا نیز هست. (فارغ از اینکه وی تخصص علوم دریایی دارد! نه روابط بین الملل!) با وجود چنین مدیرانی که نه تنها دل، که حتی تحت یک کشور (آن هم کشور متخاصم)، قرار دارند، خدمت به و منافع ملی کشور، یک مضحکه است. آری! کاری که آمریکا با اسلحه و موشک و بمب هسته ای نمیتواند انجام دهد، با نفوذ به پیش خواهد برد. اگر بیدار نباشیم! 👉 ☑️ @abdollahy
🔴 تیره و تبار #موسیقی سیاه و برانداز چه کسانی هستند... برای شناختن آن کانال محمد عبدالهی را دنبال فرمایید👇👇 👉 ☑️ @abdollahy
🔴 تيره و تبار موسيقي برانداز (1) بيش از يک قرن از بهره برداري سياسيون از جماعت سلبريتي يا چهره هاي عوام پسند براي نيل به اهداف سياسي در جهان مي گذرد. به جرات سرمايه گذاري روي چهره هاي عوام پسند يا اصطلاحا سلبريتي ها و سوء استفاده از اقبال شکلاتي اين جماعت در بين عوام در ايران درست در آستانه سقوط رژيم منحوس تا کنون به‌طور جدي در دستور کار اتاق هاي فکر همسو با سلطنت طلبان و ليبرال هاي معاند با نظام مقدس جمهوري اسلامي و تشکيلات اپوزيسيون خارج نشين قرار گرفته است. بدون شک اتاق فرمان اين حرکت را بايد در سرويس هاي جاسوسي غربي و صهيونيستي ردگيري کرد که خود مبحثي جداگانه را مي طلبد. گرچه چهره هاي عوام پسند (سلبريتي ها)، در شاخه هاي گسترده اي از و دسته بندي مي شوند ولي در اين يادداشت قصد داريم صرفا روي تبارشناسي سرمايه گذاري گروه هاي معاند با نظام روي چهره هاي عوام پسند شاخه با هدف براندازي، متمرکز شويم و تحليل شاخه هاي ديگر را به مجالي ديگر موکول خواهيم کرد. براي تبارشناسي و يافتن سرنخ هاي موجود چاره اي جز رجوع به پيشينه مافياي نظامي هدايتگر و مسلط بر راديو و تلويزيون ملي شاهنشاهي باقي نمي ماند. 🔰سرنخ موسيقي سياه و سکولار پنجاه ساله تاريخ ايران را بدون شک بايد در مافياي دو نظامي فاسد عصر پهلوي و حلقه اطراف آنها جست‌وجو کرد. سپهبد ، مدير تشريفات و تيمسار (که فرزندانش نام خانوادگي شان را به تغيير دادند) که اساس چندين بناي فاسد در را گذاشتند. از مديريت بخش فساد و ملي ايران از دهه چهل تا پرورش فاسد و پروژه ايران و... اين دو مهره هاي متحد شطرنجِ يک شطرنج باز فاسد واحدند: . مافياي ظاهرا هنري و باطنا نظامي که در واقع حلقه وصل دربار و شخص اشرف پهلوي با حوزه موسيقي است. مافياي نظامي نادري افشار و اميرقاسمي با هدايت دربار پهلوي، حرکتي که طي دو دهه در ی ايران ريشه دوانده بود (که آن‌هم به زعامت اشرف پهلوي بود) را به راديو و تلويزيون ملي تسري دادند. 🔺هدف آنها علني و پرشتاب، سکولاريزاسيون و اشاعه در جامعه مذهبي و شيعي ايران بود. اين مافيا با برنامه هاي قبح شکنانه و فسادآلود چون شوي تلويزيوني رنگارنگ و برنامه تلويزيوني استوديو 11 که از قضا مجري هر دو آنها يکي از فرزندان (ژانگولريست و شعبده باز اختصاصي دربار پهلوي) به نام ( معروف به ) بود، ماموريت خواننده پروري و تبليغ و چهره سازي از آوازخوانان اي را بر عهده گرفتند. از محوري ترين خروجي هاي معروف اين کارخانه سلبريتي ساز مي توان به ابراهيم حامدي (معروف به ) و دو پسر تيمسار نادري افشار يعني و اشاره کرد که با رانت پدر به جرگه خوانندگان و سوپراستارهاي زمان خويش در آمدند. 🔰با انتشار زمزمه هاي بيماري سرطان محمدرضا پهلوي در سال 1356 اين مافياي اي در حرکتي دقيق و هماهنگ با خارج، شروع به سرقت و انتقال اموال ملي ايران و تجهيزات برودکست ملي به خارج از کشور مي‌کنند که حتي در مقطعي با اعتراض شديد (پسردايي ) و رئيس وقت راديو تلويزيون نيز مواجه مي شوند. لازم به ذکر است که خوشبختانه بخشي از اين اموال پس از شکوهمند اسلامي ايران به کشور عودت داده مي شود. با پيروزي انقلاب اسلامي، اين مافياي نظامي مسلط بر موسيقي به طور کامل به خارج از کشور و آن هم صرفا به يک شهر خاص از فرار مي‌کنند: ! 🔺ترندگذاري اين به محض استقرار در لس آنجلس جذب هاي دست پرورده خويش از ايران به ال اي L.A و آغاز پروژه پرورش و بهره برداري از ظرفيت هاي اين چهره هاي عوام پسند براي مقاصد و عليه نظام است. در قدم اول ماموريت خود را دادن همه خواننده هاي راديو و تلويزيون ملي ايران (سلبريتي هاي آن مقطع) به "لس آنجلس" تعريف مي‌کنند و تمامي تلاش خود را براي کشاندن سلبريتي هاي عصر پهلوي به لس آنجلس بکار مي‌گيرند. ادامه در سرمقاله روزنامه رسالت و کانال محمد عبدالهی👇👇 http://www.resalat-news.com/newspaper/item/32587 👉 ☑️ @abdollahy
🔴 تيره و تبار موسيقي برانداز (2) ( فرزند تيمسار نادري افشار) و (فرزند تيمسار امير قاسمي) به نيابت از پدران فاسد خود به همراه ديگر وابستگان فعال در حوزه رسانه (نظير ، ، ، و...) ماموريت دادن خوانندگان داخل کشور را انجام مي‌دهند. اين حتي خوانندگاني که مايل به کوچ به خارج از کشور نبودند را با تطميع و وعده هاي فريبنده به مهاجرت ترغيب مي‌کنند. ( )، خديجه دده بالا ( )، دو عنصر مهم دربار پهلوي، پروانه افشار ( ) و.. بسياري خوانندگان ديگر در اين زمان به اين حلقه ميپيوندند و جريان فاسد عصر پهلوي دوباره در شکل مي‌گيرد و مافياي نظامي نادري-اميرقاسمي گام دوم ماموريت خود را کليد مي‌زند. 👇 🔰اوايل دهه شصت است و ايجاد خصوصي بسيار پرمشقت و پرهزينه. ضمن اينکه مردم ايران هنوز نداشتند و غرب آسيا فاقد تکنولوژي آن. بنابراين کار خود را با شروع مي‌کنند. اين مافيا به سرکردگي عليرضا اميرقاسمي پسر سپهبد با پولهاي بادآورده پدرش و ميليونها دلار پهلوي ها از مال مردم ايران و البته پشتيباني مالي هاي ايراني تباري چون ، موسسه و گروه برودکست ( ) و مجموعه استوديويي آنرا در سان سِت بولوارد لس آنجلس ايجاد مي‌کنند و سالانه سه بار شوهاي تلويزيوني در قالب نوارهاي ويدئويي تنظيم و بصورت کاملا وارد ايران مي‌کنند. (دقت کنيد مردم ايران در عصر پهلوي پول خريد بليط نداشتند و حال رايگان به آنها نوار ويدئويي عطا مي‌شد!) ذائقه بخشي از مردم با شيريني گناههاي شهواني در عصر پهلوي آشنا شده بود و اين بهترين رخنه براي جا باز کردن و پخش ويدئو بودند. اولين در قالب ويدئو براي جامعه ايران رقم مي‌خورد. با شوهاي مختلف (شوي رنگارنگ، شوي طنين، شوي جام جم، شوي شب خيز) سازي مردم ايران و در واقع بازگشت فرهنگي به عصر پهلوي رقم مي‌خورد. توليد و پخش اين نوارهاي شو اولين راهکار تنفس مصنوعي اين مافيا به سلبريتيهاي لس آنجلسي محسوب ميگردد. 🔰در گام سوم پخش اين شوها بواسطه تاسيس شبکه هاي اي مبتني بر موزيک ويديو در دستور کار اين مافيا قرار گرفت. با اسپانسرينگ مالي و زعامت مافياي نظامي نادري-اميرقاسمي کوروش بي بيان تلويزيون جام جم را تاسيس کرد، عليرضا اميرقاسمي دو شبکه تپش و تپش 2، حميد شب خيز تلويزيون ايران و سپس itn itn2 و.. نسل اول شبکه هاي ماهواره اي را به راه انداختند. 🔰گام چهارم، گذاري با خوانندگان کوچ کرده و نسل جديد بود. اولين کنسرتهاي اين مافيا براي نخستين بار در تست شد. تمام تجربه هاي اشتباه شهبال شب پره در گروه ناموفق بلک کتز توسط اين مافيا توسط يک زوج هنري تصحيح شد. آندرانيک مدديان معروف به (گيتاريست و خواننده ارمني) و ، خوانندگاني بودند که براي يک دوره آزمايشي يک ساله توسط اين حلقه ابتدا به کوچ داده شدند تا اولين گروه هاي لس آنجلسي و زوج هاي به‌اصطلاح هنري لس آنجلسي پرورش يابند و لذا نخستين کنسرتهاي اولين باند لس آنجلسي بطور آزمايشي براي ايراني تبار برگزار شد. موفقيت اولين باند ايراني لس آنجلسي زمينه هاي کوچ دستپاچه وار آنان را به لس آنجلس بمنظور بهره برداري سريع فراهم کرد. بتدريج کنسرتها در کشورهاي اطراف ايران (دبي، ترکيه و خصوصا آنتاليا) پا گرفت. 👈به شب پره ها وظيفه پرورش هاي جديد واگذار شد. آکادمي فرزندان تيمسار نادري افشار (شب پره ها) درکمتر از يکسال تبديل به ماشين پرورش قارچ گونه از خوانندگان شش و هشتي لس آنجلسي شد، در آکادمي نادري افشار، کمر و سينه و ساق و باسن بر صدا و کيفيت حنجره و تحرير ارجحيت يافت. 🔰 مافياي نظامي نادري-اميرقاسمي بر شانه هاي سرايان برانداز، فاسد و سياه و سلطنت طلبي چون ، ، و پا گرفت و شروع به ريشه دواندن کرد. فرزند نامشروع يکي از تيمسارهاي فراري دربار پهلوي بنام کوکي زادوري به همراه فرزند تيمسار اميرقاسمي (عليرضا) يک شبه با حمايت نهاد هاي معاند غربي و پشتوانه پول هاي سرقت شده تبديل به کارگردان هاي موزيک ويدئوهاي خوانندگان تازه پاي آکادمي نادري افشارها(شب پره ها) شدند. در اين دوره شوهاي رواج مي‌گيرد. (باز هم به سرکردگي اندي و کوروس) 🔰 پس از آن نسل دوم شبکه هاي ماهواره اي با تم سياسي و با برنامه ريزي و حمايت مالي پهلوي ها شکل مي‌گيرد. شبکه هايي با مجري هاي پرگو که صبح تا شب به فحاشي و توهين به انقلاب مشغولند. ادامه دارد.. متن یادداشت در سرمقاله روزنامه رسالت 👇👇 http://www.resalat-news.com/newspaper/item/32587 👉 ☑️ @abdollahy
🔴 تیره و تبار موسیقی سیاه و برانداز (3) 🔰پس از فعالیت نسل دوم شبکه های ای با تم ، بال دیگر ها نیز عقب نمی ماند و با جذب و ایجاد مافیای موازی و در همکاری با پهلوی ها به عنوان یار کمکی و بال مکمل پروژه براندازی فرهنگی ایران پس از انقلاب وارد میدان میشود: (منافقین). تلویزیون به پهلوی ها یاد میدهد میشود بهتر برنامه های سیاسی ساخت و نسل سوم شبکه های ماهواره ای کپی برداری از سیمای آزادی شکل میگیرند. برنامه های میزگردی که در لابلای آنها و برای جذب مردم پخش میشود. این آمیختگی هنری پهلوی و منافقین، به حدی است که (آهنگساز و تنظیم کننده ارمنی) که رسما از دهه هفتاد به گروهک مجاهدین خلق میپیوندد، آهنگسازی و تنظیم بسیاری از آلبومها و های خوانندگان از تا و و و و و ، و و.. را انجام میدهد. 🔰این دوره همزمان با عصر در ایران است. بتدریج نسل چهارم شبکه های ماهواره ای یعنی تلویزیون های شکل میگیرد. ، پرشین ام بی سی (متعلق به ) که تمامی تمرکز خود را بر پخش های هدفمند معطوف میکنند و نشان میدهند با پخش سریال چقدر آسان میتوان ایران را جذب خود کرد و آنرا کنترل نمود. نسل پنجم شبکه های ماهواره ای با فارسی و برنامه سازی حرفه ای سیاسی توانست کار بیست ساله شبکه های قبلی را به بسیج سیاسی 88 بکشاند. نسل پنجم با شبکه ، تی وی، وی او ای اینک پرمخاطب ترین شبکه های ضدانقلاب را در برمی گیرد. 🔰روشن است، کل پروژه موسیقی و هنر فاسد، اگرچه در ظاهر و و ، اما پروژه ای باطنا و ضدفرهنگی است که به زعامت تفاله های باقیمانده از رژیم منحوس پهلوی و اپوزیسیون های برانداز خارج نشین دست در دست جریان های نفوذ مستقر در داخل کشور به تحرکات براندازی خویش ادامه می دهند. در این بین، و سیاه سیاسی، بخش عریان و آشکار این مافیای پیر است که تقریبا تم تمامی این آهنگها، مشترک و یکسان است:👈 ارائه چهره ای از ایران پس از ، پر از و کشتار و تیرباران و و و و و قحطی و سپس با تکیه بر این تم، 👈دعوت به خیزش و و بپاخاستن! این ماموریت سیاسی مافیای فاسد هنری حتی در اوج تحمیلی، دست از سر انقلاب برنداشت و به کمک دشمن و تخریب روحی انقلابی مردم ایران آمد. (پروانه افشار)در بحبوحه جنگ تحمیلی با آهنگ «بهار بهاره امسال» در قالب دلسوزی برای تصویری سیاه، پر از قتل و کشتار و زندان و ناامیدی از ایران عصر جنگ ارائه کرد تا مردم شیفته امام و انقلاب را از انقلاب و جنگ متنفر کند. ، نفر بعدی بود؛ خواننده سرود انقلابی معروف "الله الله تو پناهی بر ضعیفان" که به عنوان ای سیاسی با تطمیع جذب مافیای نظامی نادری-امیرقاسمی در لس آنجلس شد، با آهنگهای سیاسی خود به مبارزه با جمهوری اسلامی پرداخت. (ابراهیم حامدی) از دیگر خوانندگان لس انجلسی دست پرورده ی همین مافیاست که با اشعار برانداز و سیاه سیاسی، ضدیت خود با انقلاب اسلامی و نوکری خود برای مافیای را بارها به اثبات رسانده است؛ از جمله ترانه «نون و پنیر و سبزی» که باز هم با ترسیم چهره ای سیاه و اعدام و زندان مردم را تحریک میکند به جنگ با (رهبر جامعه) بروند. توصیفاتی از عصر انقلاب که گویی توصیف واقعی از چنگال آهنین و عصر سیاه است. ترانه ای سروده فرزند حسن قنبری نوکر معروف دربار محمدرضا پهلوی که با ترانه های شیطانی خود لحظه ای از ضدیت با حضرت و اسلامی، فروگذار نکرده و اسفناک آنکه اشعار و کتب این فرد در دوره در داخل ایران مجوز نشر میگیرد و به شکل گسترده منتشر میگردد! شمار این دست آهنگها زیاد است، آهنگ "هلا" از هم باز درست با همین تم و تنها با کلمات دیگری "همه عاشقان در تبعیدند و تشبیه رهبران انقلاب به ! و در آخر شکسته شدن شب ترس و یاس و سکوت"! شهرام فرزند زعیم این مافیا و رانت خوار اعظم دربار پهلوی با آهنگ "ایران": لبها بسته، کمرها خم شده، بهشت ما رنگ جهنم شده و.. با همین تم آهنگ خوانده است! اقبالی با آهنگ "بچه ها" و "به بچه هامون چی بگیم" و.. باز در همین قالب و تم تکراری، به القای ویران بودن ایران و استبدادی بودن نظام حاکم و شعار "آزادی" دین سیاسی خود را به این مافیا ادا کرده است. ادامه دارد.. متن یادداشت در صفحه نخست روزنامه 👇 👇http://www.resalat-news.com/newspaper/item/32758 👉 ☑️ @abdollahy
#رهبر انقلاب هم از دولت #روحانی #حمایت کرد. هم بی تدبیری ها را #سرزنش کرد با وجود مدیریت بشدت ضعیف #دولت که حتی #اصلاحطلبها ازش در حال دور شدن هستند، اینکه رهبر انقلاب درست مثل سال 88 جانانه پشت #منتخب_مردم ایستاده. یعنی او مهمترین پاسدار #دموکراسی هست 👇 https://twitter.com/abdollahy_moh
🔴 تیره و تبار موسیقی سیاه و برانداز (4) پاسخ آهنگ، آهنگ است خوش‌خدمتی اقبالی به گروه های و ضد دین در بین خوانندگان زبانزد است. حمایتش از ملعون (خواننده توهین کننده به اهل بیت علیهم السلام) اوج خباثت این مهره ی مافیای نادری-امیرقاسمی را به اثبات می رساند. آهنگ مشترک و سیاوش که در آن کابوس خود از چهل سالگی انقلاب را برملا کرده اند، دنباله همین بخش موسیقی سیاه برانداز است. 🔰آنچه پیداست، مافیای آقازاده های در این نیم قرن، با پول های دزدی مردم ایران و با پشتوانه های فکری و مالی ، خواننده ها و های سیاه زیادی را پرورش دادند. کسانی که در این مدت حتی ظاهرا از آنها جدا شدند ولی همیشه به عنوان سگ وفادار آن مافیا عمل کرده اند. در این بین مافیای پهلوی برخی خواننده ها نظیر را بدلیل همراه نشدن با مواضع سیاسی بایکوت کردند و خواننده هایی مثل و بازیگرانی مثل را به اعتیاد و خاک سیاه نشاندند تا غذای خود را از سطل آشغال های آمریکا درآورند. 🔰 در طرف مقابل، ترانه سیاسی انقلابی و اسلامی، قدمتی به درازای چهل سالگی انقلاب ولی لاغر و کم شمار دارد. به شکل در بحبوحه انقلاب شکل گرفت ولی سالها به اسم "پرهیز از موسیقی" سهوا یا عمدا راکد و مات ماند. فهم نادرست از قدرت برای ترویج ارزشهای انقلاب، ممنوعیت نمایش ساز در بجای بهره برداری از قدرت موسیقی، نفوذ افراطی ها و تفریطی ها در عرصه های هنری، باعث شده پژواک انقلاب، تصویرسازی مثبت از و در بین آهنگها و ترانه های ما گم شود و یا حداکثر به اسم "ایران" و نه "انقلاب" خوانده شود. حتی گاه با شرم و لفافه تداوم داشته است به نحوی که برخی خوانندگان ترانه ای برای میخوانند اما از ذکر نام مقدس آن امام در شعر خود خجالت میکشند! همان فضای قبح یا شرم از "وابسته به نظام بودن" ، از "مسلمان بودن"، از "شیعه بودن" که درست در سینما هم وجود دارد و یک بار با فریاد انقلابی ابراهیم ، شکسته و خرد شد. صدای قلم در جای خود اما تبریک چهل سالگی انقلاب، انقلابی بر دستهای باید با هنر و صدای زمزمه شود. پاسخ ، آهنگ است، پاسخ ، هنر. پاسخ نخبه هنری منفی را باید نخبه هنری مثبت دهد و این یعنی منتظر حرکت و و سرای انقلابی هستیم. بیش از پیش. هنرمندانه تر و پرشهامت تر. صدالبته سیمای جمهوری اسلامی بجای بایکوت کردن نمایش موسیقی، بجای تاسیس شبکه ی تلویزیونی خنثایی همچون شبکه شما، لازم است به فکر تاسیس شبکه تلویزیونی موسیقی باشد، پیش از آنکه مافیاهای براندازی همچون مافیای نظامی نادری -امیرقاسمی و دیگر گروه های برانداز و اپوزیسیون و خارج نشین به پشتوانه پول های سرقت شده و صدقه های سعودی و و فضا را به جایی ببرند که دیگر نتوان مخاطب خاکستری موسیقی در ایران را حتی جذب کرد. متن یادداشت در سرمقاله روزنامه 👇👇 http://www.resalat-news.com/newspaper/item/32758 👉 ☑️ @abdollahy
🔴 تمامیت ارضی #ایران در #قاجار .. #پهلوی و #جمهوری_اسلامی #وطن #خاک #شاه #سرزمین #جنگ #بحرین #اروند #افغانستان #ترکمانچای #گلداسمیت #آخال #ترکمن #بلوچستان #هیرمند #انگلستان #خاک_ایران #خزر #دروغ 👉 ☑️ @abdollahy
🔴 آیا ما به اندازه دشمنان #تشیع به شناخت مبانی مذهبمان توجه داریم؟ #امام_باقر(ع) #ارزینا_لالانی #اتان_کلبرگ #اسرائیل #صهیونیسم #شیعه_شناسی #اسلام #دشمن _______ کانال #محمد_عبدالهی 👉 ☑️ @abdollahy
شما یادتون نمیاد، در دوره توافق پاریس را امضا کرد که تعطیل شود و در عوض اجازه دهند ایران به عضویت درآید! (هنوز بعد از 15 سال درنیامده!) ولع برای این عضویت و "اگه بشه چی میشه" را در مسئولان کشور ایجاد کرده بود الان _______ من در توئیتر👇 https://twitter.com/abdollahy_moh
هم #اسرائیل هم #آمریکا. دو #وزارتخانه کوچک زدند، به اسم " اقدام ایران" و "پروژه ایران". که تمامی اقدامات نظامی، اقتصادی، رسانه ای و سایبری و.. علیه #ایران متمرکز باشد. جالب آنکه رئیس بخش اقدام ایران آمریکا، رئیس #FATF هم هست! حالا مشخص شد چرا پروژه بعضی نفوذیها FATF است؟! 👇 https://twitter.com/abdollahy_moh
دو سال پیش خبرنگار #روزنامه_شرق از پیشنهادهای #جنسی مدیران روزنامه #اصلاحاتی شرق خبر داده بود. امروز همین روزنامه دروغ زننده علیه مردم #مشهد و #آبادان و زائران #عراقی را شایعه میکند. چرا با #رسانه_کذاب برخورد نمیشود؟ 👇 https://twitter.com/abdollahy_moh
#امام_موسی_صدر: من #حسینیه را حسینیه نمیدانم مگر آنکه دلاورمردانی برای مبارزه با #اسرائیل تربیت کند https://twitter.com/abdollahy_moh
🔴 #حمله_تروریستی_اهواز نشانه شکست پروژه #تابستان_داغ برای تحریک مردم به #شورش_خیابانی است.. #اهواز_تسلیت https://twitter.com/abdollahy_moh
🔴 هدف دولت از بالا و پایین بردن قیمت چیست؟ دولت روحانی با افزایش مداوم و چند ماهه قیمت دلار و و به طمع انداختن مشتریان خانگی، را از بازار جمع کرد و حالا دلارهای 18هزار تومان خریداری شده با کمتر از 8 هزار تومان خریده خواهد شد.. یعنی به ازای هر دلار دستکم 10 هزار تومان سود برای دولت: هدف: 1. دولت با این پول، 700 هزار میلیاردی خود به شرکتها را تسویه میکند. 2. دولت 1300 میلیارد تومان سپرده مردم به علاوه سود آنها در ها را تسویه میکند. 3. درآمد ریالی دولت بابت فروش دلارهای نفتی 6 برابر میشود و نه تنها حقوق کارکنان خود را میپردازد که باز هم چند میلیارد دلار اضافه می آید. نتیجه: دولت با بالا و پایین کردن قیمت ارز، جیب خود را با فشار بر جیب مردم (خصوصا خریداران خانگی دلار و طلا) و تعمیم دلار به همه اجناس و کالاها پر کرد. با کاهش سود بانکی، را به زمین زد و بیماری مزمن تورم برای ایران را تشدید کرد. پیش بینی: به نظر میرسد دولت به هدف خود از نوسان قیمت ارز رسیده و قیمت ارز و طلا در ماههای آینده به زیر 10 هزار تومان ثابت بماند. 👉 ☑️ @abdollahy
🔴 هدف دولت #روحانی از بالا و پایین بردن قیمت #دلار چیست؟ #طلا #اقتصاد #تورم #نقدینگی #خانگی #تولید #بانک #بدهی #حقوق #محمد_عبدالهی 👉 ☑️ @abdollahy
🔴 تحريف دفاع مقدس "صدا"ي دشمنان ايران است تورقي بر هزاران صفحه توليدي از محصولات امپراطوري رسانه اي حزب در دهه اخير نشانگر اين واقعيت است که ايدئولوژي زدايي و تخريب نمادها يکي از کارويژه هاي اصلي نشريات زنجيره اي وابسته به اين حزب مسلک است. حزبي که نامش با مالي، به مقدسات و تخريب نمادهاي هويت ساز همچون گره خورده است. يکي از اين نشريات هفته نامه است که يد طولايي درهتاکي به مقدسات و تضعيف نمادهاي اسلامي-شيعي دارد. اين نشريه اخيرا در هفته دفاع مقدس و در شرايطي که با هجمه يکپارچه دشمنان بيش از هر زمان ديگري نيازمند حفظ انسجام ملي و روحيه دفاعي هستيم در مطلبي- که از تکنيک نخ نماي نظر خوانندگان بهره برده است - به تشکيک و شبهه افکني در اصل دفاع مقدس و مجاهدت و تلاش هاي شکل گرفته در آن پرداخته است. موضوعي که کنکاش در آن از اهميت فراواني برخوردار است . 🔰 ايدئولوژي زدايي ؛ کارويژه اصلي نشريات اي هرچند مردم هيچ گاه خاطره 8 سال تحميلي و اجماع جامعه جهاني عليه کشورمان را از ياد نخواهند برد، اما تلاش رسانه‌هاي زنجيره اي و سناريوي هماهنگ تبليغي اين جريان و در راس آنها نشريه صدا براي شبهه افکني در اصل دفاع مقدس قابل تامل است. استراتژي مشخص اين نشريات در خصوص مقاومت ملت ايران همواره؛ « سياه نمايي » ، « تقدس زدايي»،« تحريف اهداف و انگيزه هاي مقاومت»، « بي نتيجه دانستن دفاع مقدس »، «توجه صرف به عنصر آب و خاک» و «قهرمان‌زدايي» از دفاع مقدس بوده است. حال اين سؤال مطرح مي‌شود که چرا نشريات اين جريان خاص همواره و به خصوص در شرايطي که امروز بيش از پيش به فرهنگ جهاد و دفاع مقدس نيازمنديم در مسير ايدئولوژي زدايي از دفاع مقدس و به مخاطره انداختن امنيت ملي کشور حرکت مي‌کنند ؟ 🔺پاسخ به اين سوال از يک طرف در مشي ليبرالي حزب کارگزاران سازندگي و از سوي ديگر در ماهيت، جايگاه و کارکرد ايدئولوژي و نمادهاي آن در جامعه نهفته است. جريان هاي ليبرال داخلي از سال 1370 با انتشار ماهنامه به منظور فروپاشي در کشور؛ پروژه جا به جايي ها را کليد زدند تا از اين طريق گفتمان ايدئولوژي‌گراي انقلابي و حاکميت ولايي را به گفتمان ايدئولوژي ستيزي ليبرال دموکراسي و سرمايه داري بدل کنند و اعلام داشتند که اساسا ايدئولوژي گرايي، ضد انساني است . اين جريان به خوبي مي‌دانستند که تقويت ايدئولوژي انقلابي و نمادهاي آن به افزايش توانايي هاي ملت، ايجاد و همبستگي و حفظ از خود گذشتگي در شرايط بحراني منجر مي شود. 🔰جريان غرب گراي داخلي دريافتند که "دفاع مقدس" تقويت کننده وحدت و ضامن حفظ قدرت حکومت اسلامي و ولايي است، لذا از نگاه اين جريان؛ همه نمادهايي که رنگ و بوي ايدئولوژيک دارند با تمام ابزارهاي ممکن از جمله و و يا هاي خلاف واقع اي بايد کمرنگ شوند. جريان واداده غربگرا به خوبي دريافته است که يکي از راه‌هاي تسليم شدن در برابر غرب ، سياه نمايي از دفاع مقدس و بي اثر دانستن در برابر ابرقدرت هاست. زيرا تقويت فرهنگ دفاع مقدس مي‌تواند جوانان را به ارزش‌هايي که رزمندگان براي حفظ آنها کردند وفادار نگه دارد . امروز نشريات زنجيره اي و در راس آن با تمام توان مي‌کوشد تا با سوء‌استفاده حداکثري از سرمايه‌هاي به دست آمده از مفاسد ريز و درشت اقتصادي نمادهاي اسلامي –شيعي از جمله حضرت سيد الشهداء عليه السلام ، دفاع مقدس و... را کمرنگ کند . کاربرد عبارت جنگ هشت ساله به جاي دفاع مقدس نيز در راستاي تقبيح و تضعيف دفاع و مقاومت اسلامي صورت مي گيرد تا از اين طريق يکي از بزرگترين مظاهر وحدت ملت بزرگ اسلامي را از بين ببرند . ازاين رو امروز مهمترين راه براي مقابله با شبهه افکني ها بازشناسي حوزه دفاع مقدس با تقويت سينما و ادبيات دفاع مقدس و پرورش ايده ها و محتواي مناسب است. یادداشت در سرمقاله روزنامه رسالت: http://www.resalat-news.com/newspaper/item/41805 👉 ☑️ @abdollahy