ਂInིིུso۪݀۫m๋n꣄̼ia♱𝆬(ּꩌׄ۫ abi𖫲ིྀྀིku)🃈ུ
ممنونممممممم آبیکووووووووووووو خیییییییلییییییییی خوردنینینینینینینسس یسس شدهههههههههههههههههههخهههخ
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
ਂInིིུso۪݀۫m๋n꣄̼ia♱𝆬(ּꩌׄ۫ abi𖫲ིྀྀིku)🃈ུ
ایشالا خیره
وااای من انقدر اوسی باید بکششششممم کمکککک
هدایت شده از ᴰⁱᵃʳʸ ᵒᶠ ᶜˡᵘᵐˢʸ ᵖᵉᵒᵖˡᵉˢ
بعد از سه سال تو عمرم که دارم آرت میکشم این اولین آرت دونفره ایه که از اوسیم و شیپش کشیدم 😭😭
هدایت شده از ᴰⁱᵃʳʸ ᵒᶠ ᶜˡᵘᵐˢʸ ᵖᵉᵒᵖˡᵉˢ
Untitled87 (1).png
حجم:
1.4M
ਂInིིུso۪݀۫m๋n꣄̼ia♱𝆬(ּꩌׄ۫ abi𖫲ིྀྀིku)🃈ུ
بعد از سه سال تو عمرم که دارم آرت میکشم این اولین آرت دونفره ایه که از اوسیم و شیپش کشیدم 😭😭
وییییدددددددد شاااااااههکااارههه زنننن❤️🎀❤️🌸🛐🛐😭😭
هدایت شده از مرگ بر ماهی دزد
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
640K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
(only کائوروکو knows):
#abiku
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کی گفته من با این اهنگ و اهنگ redred کورتیس خود را جر داده ام
#abiku