eitaa logo
‹اغمــایی‌ها›
125 دنبال‌کننده
59 عکس
2 ویدیو
2 فایل
ـبنام‌اوستا‌کریم! ـاینجا‌هم‌مثلِ‌هرجای‌دیگه‌خبری‌نیست ولی‌پُرازحرف‌هایِ‌ناگفته . .💙!' ‌ ـفقط‌بنویس! : - https://gkite.ir/es/8276221 ـزیر‌مجموعہ! : - @Aghmaa - @Hayat_khalvatt
مشاهده در ایتا
دانلود
دوست دارم تو زندگی چیزای هیجان انگیز و تجربه کنم.. اما الان دست و پام بستس و نمیشه. ووو عاشق ارتفاعم... شاید روزی برسه خودمو از یه برج خیلی بلند بندازم.. عاشق ارتفاعم.. و همچنین دوز شیطنتم بالاست و هیچی دگ همینا😂 دلیل زندگی که نباید چیز خاصی باشه... همبن دلخوشی های کوچک هم بهترین دلبل میشه بشه _ نه دیگه خودتو از برجم ننداز پایین😐😂 زندگی بدون هیجان بی معنیه تا میتونین تو این سن اوج هیجان ها رو تجربه کنین وقت واسه غم و غصه زیاااده
دلیل خاصی ندارم.. من از خودمم شاکی ام... میگم حاجی؟ زندگی بدون دلیل معنایی نداره نه؟ منم همونم... زندگی تخریب شده و خنثی هست.. دم خودم گرم که دووم اوردم تا الانم _ خودت باید به زندگیت دلیل و معنا بدی چی اذیتت میکنه؟میتونیم حرف بزنیم راجبش
عادیه من هر پست تون و که میخونم دلم گریه میخواد؟ مشکل از زندگیم نیست؟ یعنی اینهمه ادم مثل من وقتی اینارو میخونن دلشون گریه میخواد؟ فکر نکنم هااا! فکر کنم دلیلش خودمو مشکلاتمو زندگیمیم که بد جور به هم ریخته و چیزی ازش باقی نمونده... برا همون همه حرفای جهان الان برای من گریه کنندست _ اره عادیه چرا از زندگی هم میتونه باشه پاشو از این بهم ریختگی درش بیار زندگی توعه میتونی خوبش کنی
بزار تو گروه.. ما منتظریم _ گذاشتم همه رو🌸
بزار یه چیزی بگم... خوبیات بد جور ب دلم نشسته.. خدا چنین کساییو همیشه برامون نگه داره... میگم اگه بگم خیلی خوبی ب جایی بر میخوره؟ _ خدااا:)))))))))) شماهاهم خیلیییی خوبین از خوبی خودته عزیز خیلی مرسی از محبتتون💙:)
زندگیم خیلی بهم ریختس.. نمیدونم چکار کنم _ ببین زندگی هیچکی جمع و جور نیس ک از یه سرش بگیر جمعش کن
میخوام برم کربلا اگه قسمت بشه.. هر خواسته ای داری بگو که اونجا دعا کنم برا _ وایییی چقد‌خوببب انشاالله قسمتت میشه من فقط یه خواسته تو دلمه خوشحال میشم دعا کنی برام:)🤍
ای کاش حضوری میدیدمت اونطوری میتونستم راحت حرف بزنم و سبک شم.. اینجوری تا تایپ میکنم حصلم میرخ🥺 تو خیلییییبییبیییییییییی خوبئیییئی گاهی وقتا گفتن خوبیا ب ادمایی که خوبی میکنن میتونه قوت قلب بشه چرا دریغ کرد؟ _ ای جانم😅🌱 منم دوس داشتم از نزدیک ببینمتون تنها چیزی که میتونم بهت بگم اینه که صبور باشیو نذاری چیزی تو دلت بمونه بقیه اش خودش درست میشه
یه چی بگم؟ واقعیه ولی با لحن آهنگ علی هایپر بخون😂 _ بله بفرما😂
https://eitaa.com/aghma_ir/469من عاشق چشات که نه ولی عاشقت شدم به کی بگم؟🤦‍♂️ _ 😐
میگم میتونی یکم ایده برای تزیین اتاق بزاری؟ از دیشب اتاقمو بهم ریختم نمیدونم چجوری درست کنم... و به رنگ مشکی هم علاقه شدید دارم _ والا چیزی تو ذهنم نیس دختری؟ و چه وسایلی تو اتاقت داری
تو این شهر به هرکی شبیه اونه. بهش بی اراده نگامیکنم.. میدونم که نزدیک من نیستش. میدونم دارم اشتباه میکنم چشاش... نفسم بند ب چشاشه.. اینو ب کی بگم؟ _ دیگه‌ دارین خیلی اهنگ گوش میدین😂💔