@AghmaaAmin Habibi - Ghahr (320).mp3
زمان:
حجم:
11.4M
یه کاری کن بارون بباره . .
#بگوشیم🌱
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
بمان که بیتو دلِ من در اغما میتپد هنوز
نه زندهست و نه مرده، میانِ نیمهراهِ روز . .
در عشق اگر طاقت ویرانگی ات نیست
دلتنگ کسی باش که دلتنگ تو باشد...
#سمیه_محمدیان
چه غریب ماندی ای دل؛
نه غمی، نه غمگساری
نه به انتظارِ یاری، نه ز یار، انتظاری...
#هوشنگ_ابتهاج
#صائب_تبریزی چقد قشنگ
جواب اونکه رفته و برمیگرده رو میده:
دل رُبایانه دگر بر سرِ ناز آمدهای
از دلِ ما چه به جا مانده که باز آمدهای؟!
پر و بال ما بریدند و در قفس گشودند
چه رها، چه بسته مرغی که پرش بریده باشد...
#صادق_سرمد
گل سرخم چرا پژمرده حالی؟
بیا قسمت کنیم دردی که داری
بیا قسمت کنیم بیشش به من ده
که تو کوچک دلی طاقت نداری:))
#بابا_طاهر
بیگمان، روزی ثمر میداد این اشکها
تکه سنگی را اگر، جای دلت میکاشتم .
#مهدی_دهاقین
@Aghmaa‹ دلمگریهمیخواد ›.mp3
زمان:
حجم:
12.3M
کجا رفتی ای حس آرامشم . .
#بگوشیم🌱
دوستای قدیمیِ من
این کانال فقط یه جا برای آهنگ و نوشته نبود؛ یه تیکه از حالوهوای من بود توی یه برهه از زندگیم.
مدتهاست حالم خوب نیست و دیگه توانِ ادامه دادن ندارم و ترجیح میدم قبل از اینکه از خودم فاصله بگیرم، از اینجا خداحافظی کنم.
این کانال حذف نمیشه؛ بهعنوان یه یادگاری از روزهایی که با هم گذشت، همینجا باقی میمونه و ممنونم از همهتون که این سالها کنارم بودید، حتی بیصدا.
اگه جایی از دلتون به این کانال گره خورده بود، بدونید صاحبش همیشه قدردانِ شماست.
مواظب خودتون باشید…
خداحافظ.