eitaa logo
‹اغمــایی‌ها›
125 دنبال‌کننده
59 عکس
2 ویدیو
2 فایل
ـبنام‌اوستا‌کریم! ـاینجا‌هم‌مثلِ‌هرجای‌دیگه‌خبری‌نیست ولی‌پُرازحرف‌هایِ‌ناگفته . .💙!' ‌ ـفقط‌بنویس! : - https://gkite.ir/es/8276221 ـزیر‌مجموعہ! : - @Aghmaa - @Hayat_khalvatt
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/aghma_ir/1853 میدونین من خوشم میاد ازش اونم چن باری اوایل ک من ازش متنفر بودم خیلی مزه می‌ریخت میخاست ارتباط بگیره من چون نخواستم، ی طورایی فرار کردم دور کشیدم خودمو اونم بشدت مغروره من از اون بدترم اینه ک مشکل سازه حالا اونه ک نمیاد و من جذب شدم اما باشه سعی میکنم دور بشم منم ب حرف تون گوش میدم هر وق بتون گوش دادم اوکی شده همچی ی وقتایی خودت ی چیزایی رو میدونی اما نیاز داری یکی دیگم بهت بگه ... ممنون از لطف تون - بحث غرور هم نیست با چندتا مزه ریختن که نمیشه گفت طرف قطعا دوسم داره و اگه دوست داشت هم میومد جدی باهات حرف میزد اینکارا صرفا سرگرمیه پس ذهنتو درگیر نکن... خواهش میکنم عزیزم لطف داری:)🤍
https://eitaa.com/aghma_ir/1860ن برا مزه ریختن و ... ک نمیگم ما چون رشته مون یکیه بحث درباره مسائل زندگی و عشق و ... توسط اساتید خیلی مطرح میشه سوال جواب زیاد میشه درباره ازدواج و ... ب هرحال حین کلاس متوجه رفتارش شدم ک چطور ادمیه و اینکه خیلی لج بازه اینو میدونم الان ک لج کرده اصن جلو نمیاد چون من بار اول خیلی بد برخورد کردم باهاش داشت حرف میزد و میخندید من جدی جواب دادم و خلاصه اون تایم آدم حسابش نکردم الان اون آدم حسابم نمیکنه 😂😂😂 ولی باشه فکر نمی‌کنم بهش - اخه یکم عجیبه وقتی دوست داشته باشه با مخالفت های اولیه بخواد کنار بکشه مخصوصا الان که میگی دوسش داری، مگر اینکه رفتارت خیلی بد بوده باشه دیگه باعث بشه از چشمش بیفتی حالا درکل خیلی درگیر نباش🥲😂
میترسم بهش بگه و از طرفی این رفیق مشترک مونم با هر دومون خوبه قبول نمیکنه 🥲 - نه دوست مشترک رو نمیگم، اونیکی رفیقات رو میگم که دیگه رابطه های جدیدت نخواد خراب شه
https://eitaa.com/aghma_ir/1861 وای ن دقیقا رفتارم نیاد جلو چشام خیلی افتزاح بود قشنگ ترسید خودمم خندم گرف یک بارم نبود چندین باررررر اره الان ک فکر میکنم اینم آدم نیس مث بقیه 😂 - پس احتمالا تصمیم گرفته بره سراغ زندگیه خودش😂
خبرخوب‌. بازی‌ تموم شد:)))) - تبریک میگم آرامش و آسایشتو میتونی برگردونی
اسم این مرضه چیه که از آدما خسته میشی و بطور ناخواسته برات تکراری میشن؟!🥲😅 - خب واقعا بستگی داره، یکی میره سراغ آدمای جدید و دیگه روابط قبلی براش خسته کننده میشه، یکی هم انقد سختی می‌کشه اذیت میشه خسته میشه میره ولی اگه بی دلیل داری خسته میشی یه هفته سراغ هیچکس نرو هرچی مجبوری نزدیک شی اوضاع بدتر میشه..
"من با دست‌های خودم از زندگیم انداختمش بیرون ولی نشستم بخاطر رفتنش گریه کردم." چقد حقه واقعا :) اشکی شدم - :))))
کاش وقتی ب چیزی نیاز داری همون زمان برات اوکی شه ن بعدش ک هیچ احساسی نموده ذوقم کور شد خدا 🥲 - نمیدونم چرا ولی خب اوضاع از اولش همین بوده عزیزدور:)
گوگولیا جینگلیا فوفولیا داره عید میرسه پیشاپیش سال نوتون مبارک باشه شکست عشقی خوردی خورده هاشو جمع کنیم بریزیم آشغالی قلب جدید پیوند بزنیم یه قلب مهربون تر که بیشتر مراقبش باشیم تا یادبگیریم که آدمای با لیاقت بیان توش و هرکسی رو راه ندیم ازدست کسی دلخوریم بگذریم ازش مگه قراره چندروز زندگی کنیم که باز همونم قهر باشیم عشق و محبت کردن به کسی حتما حتما یه روزی بهت برمیگرده اینو قبول داشته باشیم که زمین گرده برای من امسال یکی از حسناش این بود که حسابی با این چنل حال کردم اغمایی ها🩵👑 یه ادمین هم دارن که اصن عوففف گله گل🌸🌸🌸 برای من که شبی که واقعا دوست داشتم با یکی حرف بزنم و حسابی حالم خراب بود ،آرومم کرد. خواستم بگم هنوزم به فکرتم و سرسفره هفت سین بیادتم:))))) همین که باهم گفتیم(دنیا دار مکافاته) نمیدونم شناختی یانه!!!😅 عيدت مبارک باشه مخصوصا🥰 یه سلام و احوالپرسی متفاوت کردم یکم متنم از حالت نصیحت و پدربزرگی دربیاد و یکم متفاوت و یه کوچولو طنزم قاطیش بشه😁 - سلام عزیزم حال دلت چطوره؟ خیلییی ممنونم از پیام قشنگت خوشحالم کردی کههه، بله مگه میشه نشناسم لطف داری هر موقع نیاز داشتی میتونی روم حساب کنی دختر، عید تو هم مبارک باشه امیدوارم امسال یکی از قشنگترین و به یاد موندنی ترین سالهای زندگیه همتون باشه🥲🤍
سلام علیکم الحمدالله خوبم شما خوبین؟ طاعات وعبادات قبول باشه یکم خستم از اینک همه بار زندگی روش خودمه - خداروشکر منم خوبم همچنین عزیز بار زندگی رو تنهایی متحمل شدن واقعا سخته اگه کمکی از دستم برمیاد بهم بگو
درحال جمعبندی برای کنکور خستمهه😂😭 - الهییی🥲 انشاالله که نتیجه‌ باب میلت میشه و همه این خستگی ها جبران میشه🤍
انگار تموم عالم خراب شده رو سرم دارم له میشم زیر آوار حرفایی که بهم زدن... - حرف ها همیشه هستن عزیزمن نمیدونم چه حرفایی زدن که باعث اذیتت شده ولی حرفا تمومی ندارن خودتو بزن به نشنیدن و زندگیتو بکن