در ای دنیا که هر چیزش یه رنگ است
هنر است که خود باشی و یک رنگ
_
دانی که چشای تو الماس قشنگ است؟
یا شرح دهم حال و هوای دل تنگم؟
_
مارا دگر حوصله ای نیست
چو مشکل هست
دگر شادی و
شور نیست
گر صبور باشی و خوش قلب
توانی گره مشکل خود را ب در اری
_
من نتوانم گذری بر رَه چشمانت زنم
چون که به دام می افتد این دل بی صبر و قرار
_
رخ نشا جانا نشان هرکسی رخ ننمای
که دل از کف برود دیگر نباشد دل ما
_
در نگاه اول از چشم تو من ترسیدم
چون که فهمیدم چشم تو مرا جادو میکند
_
در دایره عشق خواهی که توانی بشوی مرده و دلدار؟
_
عالم جمع بشن
تو سخت باشی
نفس هام کم بشن
تو نرم بشی
_
گر صورتت را قاب گیرد مه و خورشید
یعنی نتوانم که تورا من دهم تشخیص؟
_
ببینین چقد قشنگهههه:)))))🌸
چه سبکی شعر دوس داری؟ همون سبک بگو بنویسم برات
_
اوم همین عاشقانه
حالمو خوب کردییی کههه✨
‹اغمــاییها›
چه سبکی شعر دوس داری؟ همون سبک بگو بنویسم برات _ اوم همین عاشقانه حالمو خوب کردییی کههه✨
کلاس هم رفتی شما؟
یا انجمنی هست که شعرا و دست نوشته هاتو بذاری؟
نه بابا یه روز یه شعر نوشتم خوشم اوند از همون روز شعر مینویسم برا خودم.... تو دفترم... اولین کسی که خوند شعرام و شمایی
_
خوشحالم از این😁
الان انجمن های نویسندگی زیادی هست
اگه عضوین کاش اونجا ها هم بفرستین
به نظر خودم شعر هام اونقدری خوب نیست که یرا انجمن ها بفرستم یا گروه و کانال شعر
_
اول اینکه شعرات عالیه
بعدم اینکه انجمن ها میتونن کمکت کنن تا شعرای خیلی بلند تر و بیشتری هم بنویسی
میخوام برم مسجد... دیگه نمیتونم شعر بزارم ـ... ممنون از حمایت قشنگت
_
به یاد ماهم باش
عزیزی به دلم نشست
شعرات:)
https://eitaa.com/aghma_ir/470شماره باباتون رو بدین بیایم خواستگاری😂
#هیراد
_
🙂🤦🏻♀
https://eitaa.com/aghma_ir/513 تو همون هیراد که چنل داشت هستی؟
_
آقا هیراد...