سلام خوبی؟ میگم من یه چنل زدم اگه حمایت شه ادامش میدم. خودت بیا ببین چیز بدرد بخوری هست بنظرت؟ بنظرت بمونه و ادامه بدم یا..؟ نظرت مهمه حتما بگو
اگه امکان داشت دوستاتم بیاری که آمار بره بالاتر خیلییی ممنونت میشم
چنل یه روزهس دیگه... https://eitaa.com/joinchat/196674016Cce1d02a6a3
_
سلام ممنونم شما خوبی؟
خب ببین چنل قشنگیه من خودم الان از بچگی میرم کلاس زبان و میدونم که آموزش زبان کار فوقالعاده سختیه همینجوری که تو چنلت گفتی تجربی هم هستیو درساتم سنگینه زبانت رو هم میخوای ادامه بدی یعنی دیگه کل روزت رو باید پر کنی از درس تا تو رشته تجربی بتونی به جایی برسی این چنل خیلی وقتتو میگیره که هیچ بلکه تو آموزش زبان هم به مشکل میخوری چون تلفظ بایددد با ویس یاد داده بشه و کلی هم زحمت بکشی اینجا.
نمیدونم بازم ببین چی به صلاحته ولی برا خودت دردسره وگرنه چنل عالیه
حمایتم گذاشتم همینجا دوستان خواستین برین پیششون🌸
‹اغمــاییها›
سلام خوبی؟ میگم من یه چنل زدم اگه حمایت شه ادامش میدم. خودت بیا ببین چیز بدرد بخوری هست بنظرت؟ بنظرت
راستی شما که انقد علاقه مند به آموزش زبانی اگه هدف اصلیت همین زبان هست بهتره با یه آموزشگاه هماهنگ کنی اگه سطحت در اون حد بود که بتونی به سطح های خیلی پایین آموزش بدی بری و تو آموزشگاه مشغول به کار بشی و یه در آمدی هم داشته باشی🌱
کاش هیچوقت ندیده بودمش... ولی اصن خوب شد که دیدمش(:
_
مطمئنا دیدنش کلی چیزا رو یادت داده:)
کاش برنگردم به همون نقطه تاریکی که کلی جنگیدم تا ازش بیام بیرون...(:
_
وقتی یه بار تونستی ازش بیرون بیای هنوزم میتونی
کاش هیچوقت هیچکس بهم نمیگفت میشناسمت، چون هیچکسو منو نمیشناسه🙂(:
_
امیدوارم یکی بتونه بشناستت🙂🌱
سلام جودی ام
همشایه میشی؟ :)
https://eitaa.com/joinchat/3391422812C62ae6088a4
_
سلام جودی جان حالت خوبه؟
آره لطفا تو لیستتون باشیم