کاش هیچوقت ندیده بودمش... ولی اصن خوب شد که دیدمش(:
_
مطمئنا دیدنش کلی چیزا رو یادت داده:)
کاش برنگردم به همون نقطه تاریکی که کلی جنگیدم تا ازش بیام بیرون...(:
_
وقتی یه بار تونستی ازش بیرون بیای هنوزم میتونی
کاش هیچوقت هیچکس بهم نمیگفت میشناسمت، چون هیچکسو منو نمیشناسه🙂(:
_
امیدوارم یکی بتونه بشناستت🙂🌱
سلام جودی ام
همشایه میشی؟ :)
https://eitaa.com/joinchat/3391422812C62ae6088a4
_
سلام جودی جان حالت خوبه؟
آره لطفا تو لیستتون باشیم
سلام و وقت بخیر. مدیر چنل غیرممکن هستم که لینک چنلتونو داخل ناشناسه همسایه هاش قرار دادید. شما به لیست همسایه های ما اضافه شدید، برای ادامه همسایگی لطفا به آیدی Wonthout_Love@ پیام بدید. در غیر این صورت از لیست حذف خواهید شد.
_
سلام
حذف کنید
همسایه بشیم ؟؟ @homayounshajariann
_
سلام
بله میذارمتون توی لیست، تو لیست شما هم باشیم
چن تا برنامه خوب برا ادیت میگین لطفا
_
Picsart ,Meitu, Inshot
من از همینا استفاده میکنم