چن تا برنامه خوب برا ادیت میگین لطفا
_
Picsart ,Meitu, Inshot
من از همینا استفاده میکنم
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
خیلی وقته میخوام فراموشش کنم نمیشه
.
فراموش که نه
اما شاید دیگه برات عادی شد زندگی بدون اون...
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
ادمین هات کیان؟ چنل دوستم نیاز به ادمین داره میان؟
.
میتونید آیدیتون رو قرار بدید
خواستن تشریف میارن پی ویتون
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10206 چرا
.
خب دیگه...
خسته از سر درد
خسته از درس خوندن
خسته از خونه نشینی
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
چشم یه بالیشت بر میدارم😂اثر داره یا ن حالا
.
برا من ک داشته😂
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
: https://eitaa.com/Aghmaa/10215 در مورد عشق میشه باز هم یکیو به جاش آورد و اون شکست رو جبران کرد؟
.
من نظر خودمو میگما
البته این از فکرای توی سرمه
اینکه میگن آدم ی بار عاشق میشه درسته
اما حالا یکی میاد میگه ن
من ۱ شکست عشقی داشتم
الانم دوباره عاشق شدم
از نظر من عشقی رو میشه عشق اول حساب کرد که توی رابطه آدم ب هرچی فکر کنه جز شکست عشقی
اینو گفتم ک بگم آره میشه
اون موقعیم ک بیاد تازه میفهمی ک اون دوران چقد خر بودی ک ناراحت بودی ب خاطر رفتن اون یارو
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
بیشتر پست های چنل رو کدومتون میذارین
.
یکی از ادمین هامه
در واقع من ایتا نبودم
و کلا این کانال دست ادمینام بود
چن روزیه ک اومدم و ماندگار شدم