eitaa logo
‹اغمــایی‌ها›
125 دنبال‌کننده
59 عکس
2 ویدیو
2 فایل
ـبنام‌اوستا‌کریم! ـاینجا‌هم‌مثلِ‌هرجای‌دیگه‌خبری‌نیست ولی‌پُرازحرف‌هایِ‌ناگفته . .💙!' ‌ ـفقط‌بنویس! : - https://gkite.ir/es/8276221 ـزیر‌مجموعہ! : - @Aghmaa - @Hayat_khalvatt
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ᴰᵃᵈᵈʸ ᴸᵒⁿᵍ ᴸᵉᵍˢ
اغما آمار جدیدت مبارک 🌱 @Aghmaa -𝑫𝒂𝒅𝒚𝑳𝒐𝒏𝒈𝑳𝒆𝒈𝒔
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
اصل؟ . مهدی هستم از اصفهان سن هم از ۱۷ تا ۲۰
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
تو خیلی خوبی... خیلیخیلی خوبی . خوبی از خودتونه😄
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
خیلی وقته میخوام فراموشش کنم نمیشه . فراموش که نه اما شاید دیگه برات عادی شد زندگی بدون اون...
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
ادمین هات کیان؟ چنل دوستم نیاز به ادمین داره میان؟ . میتونید آیدیتون رو قرار بدید خواستن تشریف میارن پی ویتون
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10206 چرا . خب دیگه... خسته از سر درد خسته از درس خوندن خسته از خونه نشینی
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
چشم یه بالیشت بر میدارم😂اثر داره یا ن حالا . برا من ک داشته😂
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
: https://eitaa.com/Aghmaa/10215 در مورد عشق میشه باز هم یکیو به جاش آورد و اون شکست رو جبران کرد؟ . من نظر خودمو میگما البته این از فکرای توی سرمه اینکه میگن آدم ی بار عاشق میشه درسته اما حالا یکی میاد میگه ن من ۱ شکست عشقی داشتم الانم دوباره عاشق شدم از نظر من عشقی رو میشه عشق اول حساب کرد که توی رابطه آدم ب هرچی فکر کنه جز شکست عشقی اینو گفتم ک بگم آره میشه اون موقعیم ک بیاد تازه میفهمی ک اون دوران چقد خر بودی ک ناراحت بودی ب خاطر رفتن اون یارو
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
بیشتر پست های چنل رو کدومتون میذارین . یکی از ادمین هامه در واقع من ایتا نبودم و کلا این کانال دست ادمینام بود چن روزیه ک اومدم و ماندگار شدم
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10211 دریا یا جنگل آبی یا سفید خواب یا کار و زندگی اهنگ شاد یا غمگین بور یا مشکی چشم رنگی یا مشکی . دریا سفید کار و زندگی شاد مشکی رنگی
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
میدونی اسمت خیلی قشنگه؟ دعا کن برا ظهور اقاااا و سلامتی ملت و صد البته خودتتتت . آره... دعا دعا😄🤲🏻