eitaa logo
‹اغمــایی‌ها›
125 دنبال‌کننده
59 عکس
2 ویدیو
2 فایل
ـبنام‌اوستا‌کریم! ـاینجا‌هم‌مثلِ‌هرجای‌دیگه‌خبری‌نیست ولی‌پُرازحرف‌هایِ‌ناگفته . .💙!' ‌ ـفقط‌بنویس! : - https://gkite.ir/es/8276221 ـزیر‌مجموعہ! : - @Aghmaa - @Hayat_khalvatt
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/Aghmaa/10229 اونجاش‌ که گفتین ادم یه بار عاشق میشه و بعدش گفتین اگه ول کرد رفت و یکی اومد جاش که خوب باشه تازه میفهمی چقد خر بودی اون نفر میشه عشق دوم دیگه اینو میپرسم . ببین منظورم این بود که اون باری که شکست خوردی اسمش عشق نیست ک بخوایم بگیم من ی بار عاشق شدم
https://eitaa.com/Aghmaa/10216 میتونین بپرسین اگه راضی بودن ایدی بدم؟ . اینجا هستن میبینن خودشون خواستن میگن
مهدیا پرچمشون بالاس😂🖐🏼 بازم هستن اما اینا پشت سر هم بودن
📨 📝 متن پیام : من همونم ک گفتی جلو احساساتت واستا ولی زندگیم و باهاش گره زدم... خودمم نخوام بازم انگار بخوام ازش بِکَنَم آبروم میره... انقد توی دوراهیممممم که دارم‌میمیرم دوسش دارم و دوسم داره خیلییییی ولی همیشه دوست داشتن زندگیمونو کفاف نمیده...وقتی حرف همو نفهمیم چه فایده؟؟ میگه دوستم داره اما فقط میخواد منو از دست نده و نگهم داره ولی هیچکاری در کنارش حس میکنم‌نمیخواد بکنه واسم ازین احساسات دارم میمیرم اگ‌دوستم داره پس چرا پیشم‌نمیاد؟؟ چرا بهانه میاره؟؟ . ولی نظر من بازم همونه...
https://eitaa.com/aghma_ir/583 چه اسم قشنگی دارید _ لطف دارید🌸
کانالت عالیه خیلی حرفای دل مینویسی و من بیشترشو سیو میکنم و واسه خودم همش میخونم _ حس خوب:)))))💛
https://eitaa.com/Aghmaa/10191 من نبودم حرف زدنی آقا مهدی دیگه کی میاین . حرف میزنیم تا باز شدن مدرسه ها ی بار دیگه😂
قشنگم میتونی همسایه هاتو طوری انتخاب کنی که مثل خودت بیو یا متن های حق بزارن که ارزش عضو شدن داشته باشه؟ _ عزیزجان خیلی ممنون از لطفت گفتم که وایب چنلامون بهم دیگه نزدیک باشه
میدونم همه درگیر زندگی خودمونیم مشغله داریم ب هر حال ... ولی کاش یکم بیشتر اینجا حرف بزنیم ما ک دنیای واقعی کسی رو نداریم فقط مجازی چنل شمارو داریم 🥲 . حرف میزنیم فردا حرف میزنیم🖐🏼
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
سلام . سلام خوبی؟