eitaa logo
‹اغمــایی‌ها›
125 دنبال‌کننده
59 عکس
2 ویدیو
2 فایل
ـبنام‌اوستا‌کریم! ـاینجا‌هم‌مثلِ‌هرجای‌دیگه‌خبری‌نیست ولی‌پُرازحرف‌هایِ‌ناگفته . .💙!' ‌ ـفقط‌بنویس! : - https://gkite.ir/es/8276221 ـزیر‌مجموعہ! : - @Aghmaa - @Hayat_khalvatt
مشاهده در ایتا
دانلود
مهدیا پرچمشون بالاس😂🖐🏼 بازم هستن اما اینا پشت سر هم بودن
📨 📝 متن پیام : من همونم ک گفتی جلو احساساتت واستا ولی زندگیم و باهاش گره زدم... خودمم نخوام بازم انگار بخوام ازش بِکَنَم آبروم میره... انقد توی دوراهیممممم که دارم‌میمیرم دوسش دارم و دوسم داره خیلییییی ولی همیشه دوست داشتن زندگیمونو کفاف نمیده...وقتی حرف همو نفهمیم چه فایده؟؟ میگه دوستم داره اما فقط میخواد منو از دست نده و نگهم داره ولی هیچکاری در کنارش حس میکنم‌نمیخواد بکنه واسم ازین احساسات دارم میمیرم اگ‌دوستم داره پس چرا پیشم‌نمیاد؟؟ چرا بهانه میاره؟؟ . ولی نظر من بازم همونه...
https://eitaa.com/aghma_ir/583 چه اسم قشنگی دارید _ لطف دارید🌸
کانالت عالیه خیلی حرفای دل مینویسی و من بیشترشو سیو میکنم و واسه خودم همش میخونم _ حس خوب:)))))💛
https://eitaa.com/Aghmaa/10191 من نبودم حرف زدنی آقا مهدی دیگه کی میاین . حرف میزنیم تا باز شدن مدرسه ها ی بار دیگه😂
قشنگم میتونی همسایه هاتو طوری انتخاب کنی که مثل خودت بیو یا متن های حق بزارن که ارزش عضو شدن داشته باشه؟ _ عزیزجان خیلی ممنون از لطفت گفتم که وایب چنلامون بهم دیگه نزدیک باشه
میدونم همه درگیر زندگی خودمونیم مشغله داریم ب هر حال ... ولی کاش یکم بیشتر اینجا حرف بزنیم ما ک دنیای واقعی کسی رو نداریم فقط مجازی چنل شمارو داریم 🥲 . حرف میزنیم فردا حرف میزنیم🖐🏼
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
سلام . سلام خوبی؟
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
برعکس خیلیا خیلی خوشحالم داره مدارس باز میشه مامانم میگ مثه کلاس اولیا شدی با اینکه امثال هیچیم نمیخام بخرم ولی اصا این ذوقم زیادیه و خیلی خوشحالم... . داغی... تعطیلی روت تاثیر گذاشته😔 دو روز بری مدرسه تحت فشار باشی خودت میگی ... خوردم🙂
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
مهدی بودی؟ . بله