هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10489
اصن نمیشه حتلتونو فهمید همیشه یکم خاص رفتار میکنید ک مشخص میکنه آدم سختی هستین
.
سخت ک...دیگه از سنگ شدم
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
من ع خودم شاکیم حاجی بم خوش نمیگذره هرجا میرم حاجی
شده رو فرم باشم یه روز همه ازم میپرسن خوشحالی براچی..اه بابا من این نبودم انقد هرروز پخش زمین نبودم
.
😄
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10487بعد تو همونی هستی ک امسال کنکور دادی
.
اوم
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
امسال ک بخونم سال اخر تحصیلم میشه تو مدرسه ی مقدار استرس دارم همه میگن سخته و ... واقعا سخته؟؟
.
نمیخوام استرس بدم...
اما اگه از اونا باشی ک آینده برات مهمه و داری تلاش میکنی برا ساختنش
آره...سخته
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10503اوکی پس ۱۸ یا ۱۹ سالته
.
شاید
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
نمیدونمچرآ تا میام باور کنم شما پسرا همتون یک شکل نیستین
یکی میآد میگه هه ... اشتباآه فکر میکردی
همشون شبیه همن
.
هرکی ی طرز فکری داره...
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10498
تازه ب قول خودتون ۱۷ تا ۲۰ سال تونه یکم زیادی سخ گرفتین
.
چیو سخ گرفتم؟
زندگیو؟