هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10503اوکی پس ۱۸ یا ۱۹ سالته
.
شاید
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
نمیدونمچرآ تا میام باور کنم شما پسرا همتون یک شکل نیستین
یکی میآد میگه هه ... اشتباآه فکر میکردی
همشون شبیه همن
.
هرکی ی طرز فکری داره...
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10498
تازه ب قول خودتون ۱۷ تا ۲۰ سال تونه یکم زیادی سخ گرفتین
.
چیو سخ گرفتم؟
زندگیو؟
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
میشه جواب ناشناس رو پاک نکنی
.
اینجا چنل اصلیه و شلوغ میشه...
هر دفعه فور میشه داخل زاپاسمون
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10504
بیشتر استرس گرفتم ک🥲
ولی اره دیگ مجبورم بسازم باهاش هیچی ساده بدست نمیاد
.
دیگه حقیقته...باید کنار بیای پاهاش
اهوم..درسته
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
اونی که بعضی اوقات از تکست های چنل tired فور میکنه کیه؟
.
ادمینمه
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10509
اووممم
.
زندگی ب من سخ گرفته حاجی😄
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10513
زندگی ک اره ب همه سخ میگیره
بیشتر از همه بما ک اصن نزاش نوجوونی کنیم نیومده پیر شدیم :)
.
هعی
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
آخرین رابطهام بهم یاد داد که هر چی بیشتر فرصت در اختیار کسی بذاری، کمتر ارزشش رو میدونه! چون ترسی از نداشتنت نداره و میدونه هر چی هم که بشه تو قرار نیست تنهاش بذاری؛ هیچوقت اجازه نده یه نفر به توهین کردن بهت عادت کنه...
و اول از همه خودت رو دوست داشته باش.
.
درسته
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10480
اخلاقتو خیلی دوس دارم میخام شبیهت شم
.
تونستی بشو کسی جلوتو نگرفته...
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10509اره زندگیو..خیلی سخت مبگیرن...من اعتقاد دارم انسان ها میتونن زندگیشونو انقد بد بسازن که کم کم تو اتیشش بسوزن یا اونقدر خوب بسازن که زندگی واقعا واسشون بشه ۲ روز
.
اوم خوبه