هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
میشه جواب ناشناس رو پاک نکنی
.
اینجا چنل اصلیه و شلوغ میشه...
هر دفعه فور میشه داخل زاپاسمون
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10504
بیشتر استرس گرفتم ک🥲
ولی اره دیگ مجبورم بسازم باهاش هیچی ساده بدست نمیاد
.
دیگه حقیقته...باید کنار بیای پاهاش
اهوم..درسته
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
اونی که بعضی اوقات از تکست های چنل tired فور میکنه کیه؟
.
ادمینمه
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10509
اووممم
.
زندگی ب من سخ گرفته حاجی😄
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10513
زندگی ک اره ب همه سخ میگیره
بیشتر از همه بما ک اصن نزاش نوجوونی کنیم نیومده پیر شدیم :)
.
هعی
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
آخرین رابطهام بهم یاد داد که هر چی بیشتر فرصت در اختیار کسی بذاری، کمتر ارزشش رو میدونه! چون ترسی از نداشتنت نداره و میدونه هر چی هم که بشه تو قرار نیست تنهاش بذاری؛ هیچوقت اجازه نده یه نفر به توهین کردن بهت عادت کنه...
و اول از همه خودت رو دوست داشته باش.
.
درسته
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10480
اخلاقتو خیلی دوس دارم میخام شبیهت شم
.
تونستی بشو کسی جلوتو نگرفته...
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10509اره زندگیو..خیلی سخت مبگیرن...من اعتقاد دارم انسان ها میتونن زندگیشونو انقد بد بسازن که کم کم تو اتیشش بسوزن یا اونقدر خوب بسازن که زندگی واقعا واسشون بشه ۲ روز
.
اوم خوبه
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10512 لطفا پیویشو میدی کارش دارم!
.
نمیتونم...
شاید دوس نداشته باشه...خودشم فکر کنم حالش خوب نیس
آفه
کارتو بگو ناشناس میاد میبینه
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
حس میکنم رفیقم داره ازم ی چیزی پنهان میکنه ک بم مربوطه ولی نمیگه
این داره آزارم میده چیکار کنم
.
نمیدونم...تجربه ای نداشتم تو این مورد
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
حال خوب رو به خودتون یاد بدین
شاد بودن رو یاد بگیرید از هرچیزی بهتر
نشینید ساعت ها به فکر نرید
باور کنید
انقدر ادم ها قبل من تو غصه خوردن
انقدر فقر کشیدن
انقدر ترد شدن
انقدر تلاش کردن
الان کجان ؟ چی شدن ؟
ما که صد سال دیگ هیچ اسم نشونیم قرار ازمون نباشه
از چی میترسین عشق کنید
.
خوشم اومد...اما انگار سختی نکشیدی ک میگی!