هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
آخرین رابطهام بهم یاد داد که هر چی بیشتر فرصت در اختیار کسی بذاری، کمتر ارزشش رو میدونه! چون ترسی از نداشتنت نداره و میدونه هر چی هم که بشه تو قرار نیست تنهاش بذاری؛ هیچوقت اجازه نده یه نفر به توهین کردن بهت عادت کنه...
و اول از همه خودت رو دوست داشته باش.
.
درسته
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10480
اخلاقتو خیلی دوس دارم میخام شبیهت شم
.
تونستی بشو کسی جلوتو نگرفته...
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10509اره زندگیو..خیلی سخت مبگیرن...من اعتقاد دارم انسان ها میتونن زندگیشونو انقد بد بسازن که کم کم تو اتیشش بسوزن یا اونقدر خوب بسازن که زندگی واقعا واسشون بشه ۲ روز
.
اوم خوبه
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10512 لطفا پیویشو میدی کارش دارم!
.
نمیتونم...
شاید دوس نداشته باشه...خودشم فکر کنم حالش خوب نیس
آفه
کارتو بگو ناشناس میاد میبینه
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
حس میکنم رفیقم داره ازم ی چیزی پنهان میکنه ک بم مربوطه ولی نمیگه
این داره آزارم میده چیکار کنم
.
نمیدونم...تجربه ای نداشتم تو این مورد
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
حال خوب رو به خودتون یاد بدین
شاد بودن رو یاد بگیرید از هرچیزی بهتر
نشینید ساعت ها به فکر نرید
باور کنید
انقدر ادم ها قبل من تو غصه خوردن
انقدر فقر کشیدن
انقدر ترد شدن
انقدر تلاش کردن
الان کجان ؟ چی شدن ؟
ما که صد سال دیگ هیچ اسم نشونیم قرار ازمون نباشه
از چی میترسین عشق کنید
.
خوشم اومد...اما انگار سختی نکشیدی ک میگی!
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10519
چرااا
.
ی کلمه چرت و مسخره
ی ارتباط پوچ
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
اگ کسی کاری ک ازش متنفری رو انجام بده و بفهمه ک تو از اون حرکت خوشت نمیاد چیکار باید بکنی باهاش
.
من خودم ب شخصه قطع ارتباط میکنم.
چون برام ارزش قائل نیس
لیست همسایه هارو چند روز پیش گذاشتید
یه سریا رو حذف کردید از لیست؟
_
بله تو لیستشون نبودیم گفته بودم تو لیست باشیم