eitaa logo
‹اغمــایی‌ها›
125 دنبال‌کننده
59 عکس
2 ویدیو
2 فایل
ـبنام‌اوستا‌کریم! ـاینجا‌هم‌مثلِ‌هرجای‌دیگه‌خبری‌نیست ولی‌پُرازحرف‌هایِ‌ناگفته . .💙!' ‌ ـفقط‌بنویس! : - https://gkite.ir/es/8276221 ـزیر‌مجموعہ! : - @Aghmaa - @Hayat_khalvatt
مشاهده در ایتا
دانلود
بی حس شدم نسبت ب همچی _ چیزی شده؟بخوای میتونیم حرف بزنیم در موردش
سلام شما کانال دوم حریم عشق هستین؟ببخشید میشه بگین چرا دیگه پارت گذاری نمیشه؟من از کجا میتونم پیداش کنم؟؟؟ ممنون میشم جواب بدین . دوست عزیز متاسفانه کانال حریم عشق دزدیده شده و دیگه در دسترس ما نیست که پارت گذاری رو ادامه بدیم.
https://eitaa.com/aghma_ir/639 چقد شما خوبین🥺🤍 نمیدونم راستش ی مدت پشت هم دارم بد میارم رفیقام ک حس میکردم پشتمن یکی یکی دارن اون روی خودشون رو نشون میدن امروز هر کی میدیدم میگف چرا اینقد دپ شده حالت دس خودمم نیس وقتی این اتفاقا رو میبینم چطور آروم باشم! _ عزیزجاان از خوبی خودتونه که:)) سختی تو زندگی هممون هس نگو بد میاری رفیقا هم گذران دیگه یه مدتی اومدن کنارت باشن و بعدم میرن همون وقت کمی که باهاشونی باید خوش باشی سعی کن بتونی به خودت تکیه کنی خیلی وقتا تو زندگی هس که باید تنهایی سروکله بزنی با همه چی حالتو میفهمم ولی نمیشه که به زور نگهشون داش، میشه؟
میگم این آزمون آغازین ک هر سال از دانش آموزا میگیرن مهمه؟؟ کل کتاب پارسالو ک هیچی یادمون نی گفتن بخونید چطو اخه😐 _ والا بستگی داره دبیر نمرشو حساب کنه یا نه من که هیچ وقت نخوندم هیچیم نشده😂
ب طور جدی دیگه دارم نمیتونم🙂 _ تنها نیستی:))))
دبیرستانی داریم تو ادمینامون اینجا ی سوال داشتم _ آره عزیز بفرما
https://eitaa.com/aghma_ir/644 این ازمونای شبه نهایی دوازدهم سطح سوالاتش چجوریاس ینی چقد باید وق بزاری براش و اینکه چقد اثر داره تو مستمر _ اینجوری که من میدونم سطحش با سوالای نهایی برابری میکنه و میگن باید خیلی وقت گذاشت و تو مستمر هم تاثیر مستقیم داره باز از بقیه هم بپرس
همسایه میپذیری؟ _ سلام لینک چنلتو بده یه نگاه کنم اکی بود میذارم تو لیست
احساس میکنم از همه طرف مورد هجومم انقد خوردم که توان مقابله با هیچیو ندرم مشکل خدمه اره میدونم این شعر واگعا حالمو تصدیق میکنه میان عقل واحساسم همیشه دل موفق شد به شدت میدهم دائم تقاص انتخابم را . . . اشتباهات جبران ناپذیری که مرا وصل کرده به گذشته و اتهامات آینده ته دلم اندوه عجیبی نهفته ست اینکه هرگز دوست داشتن دیگران برایم قابل درک نبود یا من کسی را دوست داشتم و یا هیچ جدا از تمام این احوالات بد این مدت انقدر دلم شکسته و خورد شده ام که از جمع بیزارم از یک برون گرای بی پروا دارم به سمت یک درون گرای افسرده میتازم‌ شدید نیازمند یک آغوش ام که احساساتش واگعی باشد آغوشی که این خروار غم کهنه را تسکین دهد شاید یک عقده ای بیمارم عقده دستی که اشک هایم را پاک کند و بگوید چه چیز تو را انقدر آشفته کرده و من هق کنان شکایت کنم از این حجم درد و رنج شاید هم این متن فقط یک نوشته باشد که این حجم از لبریزی را کمتر کند درد من بی توجهی ست به احوالات روحی و نه چیز دیگری .... و در آخر خدارا سپاسگزارم که بیش از این مرا آشفته نساخت چ بسا اندی از اطرافیان آشفته تر از من خم به ابرو نمی‌آورند در حالی که در دلشان دردیست بی درمان از خدا میخاهم به من فق کمی گنجایش و آرامش عطا کند که تا این حد فوران نکنم ... ببخشید سرتان را درد اوردم این پیام فق حکم تخلیه ذهنی داشت با تشکر _ و غم و غم و غمی که تو تک به تک کلماتت بیداد میکرد. بذار هیچی نگم و لبخند بزنم:)))))))))
زندانی بودن؟زیاد و بابامم زندان بانم بوده _ آره‌...زندانی بودن و دوباره با دیدن غماتون غمای خودمو از یاد میبرم:)))
من همان خشت فرو ریخته از زلزله‌ام! غوغاست... افکار مثل موریانه مغزمو دارن متلاشی می‌کنن. ذهنم شده دادگاه واسه محاکمه‌ی تک‌تک کارایی که کردم و همه توقع دارن من، تو این شلوغی مغزم نقش یه آدم خوشحال با حال خوب رو به نحو احسنت بازی کنم! :) _ که دگر نیست در اندیشه ی برپایی خویش . . زندانی پشت افکار بیخیالِ توقع های بیجا
حس زندانی بودن فقط این که مجبوری احساساتتو ب دلایل مضخرف سرکوب کنی.. مجبوری خودتو پشت ظاهرت زندانی کنی... خیلی تجربه کردم... خیلی خیلی _ خب سرکوب نکن فوقش اتفاقی که نباید میفته و خود به خود اون احساستم از بین میره این بهتر از این نیس همش بخوای سرکوبش کنی؟ خیلی بده:)