هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
دوسم داری؟ و چرا دوسم نداری ؟
_
منکه نمیشناسمت😂
ولی همه ممبرای اینجا رو دوس دارم
شادی خیلی وقته دفن شده جاش غم و غصه تو دلامون رخنه کرده
_
میشه بازم جوونه بزنه؟ شاید با قراره با اشک های که میریزیم آبش داد تا جوونه بزنه ولی اون شادی قبل نمیشه هرچی که بگذره دیگ مثل قبل نمیشه اون شادی((((:
_
هیچی بعد از یه بار خراب شدن مثل قبلش نشده عزیزمن:)))
نمیدونم، شاید اگر واقعا چیزی برای شادی پیدا بشه بتونیم شاد باشیم و اگرم بلد نباشم، خب یاد میگیریم🙂🥲
_
اصلا شاید داشتن اون چیز خودش یادمون داد هوم؟؛)
چرا باید بلد باشم وقتی لازم نیست و لازم هم نخواهد شُد؟ :)
_
اگه یه روز لازمت شد و بلدش نبودی چی؟🙃
شادیم همونجایی تموم شد که جلوی چشمای خودم عزیزدلم و به خاک سپردن:) همونجا که کسی که همیشه دلیل شادیم بود و خنده به لبام میورد برا همیشه دنیارو ترک کرد:)
_
من متاسفم واقعا خدارحمتشون کنه:)🖤
https://eitaa.com/aghma_ir/661 میدونی بدترینش چیه؟.. اینکه عزیزدلم کسی که خنده رو لبم میورد کسی که دلیل حال خوب هممون بود از شدت فشاری که روش بود و بهمون نگفت خودش و کشت:) کی باورش میشه تموم زندگیم کسی که خنده از لبش نمیرفت خودش و بکشه؟..
_
بذار چشم ببندم رو خودکشیش:))))
هیچ کلمه ای پیدا نمیکنم بتونم باهات همدردی کنم:)
قطعا که این حس رو همه یکی یه دور داریم....
اونجایی که حس میکنی اسیر کارا و فکرای خودت شدی...
بقول شاعر، بشکن تو سبوی جسم و جان را....
_
آره.. شاید این حس تنها حسیه که بین هممون مشترکه
https://eitaa.com/aghma_ir/662 ممنون ازت.. کاش منم میتونستم چشم ببندم تو خودکشیش:) کاش هر لحظه به اون فشاری که تحمل میکرده که الکی تظاهر به شادی کنه فکرنمیکردم.. دلم براش تنگ شده خیلیی
_
میفهممت حتی اون حس سرزنشی که کاش بیشتر حواست بهش بود رو هم میتونم حسش کنم ولی بیا به اینا فک نکنیم دیگه:)))اینطوری تحملش برات سخت تر و سخت تر میشه🚶🏻♂
https://eitaa.com/aghma_ir/665 مگه میشه فکرنکرد وقتی هرلحظه جای خالیش حس میشه؟.. مگه میشه فکرنکرد .. خیلی خوب بود خیلیی هرچی بگم کم گفتم حیف بود به این زودی بره:)
_
میدونم میدونم ولی خودتو سرزنش نکن دیگه این حرفا الان فایده ای نداره🙂
https://eitaa.com/aghma_ir/655
اگر بخوایم دنبال مقصر بگردیم
چیزی درست نمیشه:)))
ما تو زندگی به همه چیز بها دادیم
جز خوشحالی و حال خوبمون همه چی مهم بوده جز خودمون
اینجوری یاد گرفتیم که با همه چیز سر و کله بزنیم فارغ از اینکه این سر و کله زدنا عمریه ک داره میره و برای ما استپ نمیشه:)))
یکیش منم تقریبا 11 روز دیگه 18 سالم میشه
چه خیری از نوجوونیم دیدم ک بخوام از بقیه عمرم ببینم🙂
_
ولی این حرفات نشون داد مقصرو.
بیا جوونیت رو هم مثل نوجوونیت نگذرون الان که اینا رو فهمیدی..
تولدتم پیشاپیش مبارکت باشه:))💙
https://eitaa.com/aghma_ir/667
فکر کنم یکیش خودمم(مقصر) 😂🙂
مرسی ازت:)))🤍
منم امیدوارم مث نوجوونیم نگذره:)
_
خودمونیم دیگه😂
انشاالله خوب میگذره برات.. نگران نباش این بستگی به خودت داره