https://eitaa.com/aghma_ir/665 مگه میشه فکرنکرد وقتی هرلحظه جای خالیش حس میشه؟.. مگه میشه فکرنکرد .. خیلی خوب بود خیلیی هرچی بگم کم گفتم حیف بود به این زودی بره:)
_
میدونم میدونم ولی خودتو سرزنش نکن دیگه این حرفا الان فایده ای نداره🙂
https://eitaa.com/aghma_ir/655
اگر بخوایم دنبال مقصر بگردیم
چیزی درست نمیشه:)))
ما تو زندگی به همه چیز بها دادیم
جز خوشحالی و حال خوبمون همه چی مهم بوده جز خودمون
اینجوری یاد گرفتیم که با همه چیز سر و کله بزنیم فارغ از اینکه این سر و کله زدنا عمریه ک داره میره و برای ما استپ نمیشه:)))
یکیش منم تقریبا 11 روز دیگه 18 سالم میشه
چه خیری از نوجوونیم دیدم ک بخوام از بقیه عمرم ببینم🙂
_
ولی این حرفات نشون داد مقصرو.
بیا جوونیت رو هم مثل نوجوونیت نگذرون الان که اینا رو فهمیدی..
تولدتم پیشاپیش مبارکت باشه:))💙
https://eitaa.com/aghma_ir/667
فکر کنم یکیش خودمم(مقصر) 😂🙂
مرسی ازت:)))🤍
منم امیدوارم مث نوجوونیم نگذره:)
_
خودمونیم دیگه😂
انشاالله خوب میگذره برات.. نگران نباش این بستگی به خودت داره
https://eitaa.com/aghma_ir/666 سرزنش نمیکنم ولی.. بیخیال امیدوارم کسی به این درد مبتلا نشه:)
_
حقیقتا نمیدونم چی بگم آروم شی:)
خیلی سخته.
https://eitaa.com/aghma_ir/669
مرسی عزیزم:) ❤
امیدوارم
راستی بابت کانال فوق العادتون مرسی
من خودم وقتی از همه جا خستم
میام اینجا خستگیم یادم میره🙂💙
_
خیلی لطف داری خوشحالم عزیزدوورر:))))💛
جایی که بهت نیاز دارن نمون
جایی بمون که دوسِت دارن:))!
شما ک اینو میگی، خب اگ کسی دوسمون نداشت چی! اونوقت کجابمونیم ...
_
اونوقته که باید پیش خودت بمونی لاقل خودت قدر خودتو میدونی.
حالِ دلم خوب نیس میشه یکمی حرف بزنید از این اوضاع در بیام
_
سلام عزیزجان چیزی شده؟کمکی از دست ما برمیاد؟
هر حرفی دارین میشنویم ما:)