eitaa logo
‹اغمــایی‌ها›
125 دنبال‌کننده
59 عکس
2 ویدیو
2 فایل
ـبنام‌اوستا‌کریم! ـاینجا‌هم‌مثلِ‌هرجای‌دیگه‌خبری‌نیست ولی‌پُرازحرف‌هایِ‌ناگفته . .💙!' ‌ ـفقط‌بنویس! : - https://gkite.ir/es/8276221 ـزیر‌مجموعہ! : - @Aghmaa - @Hayat_khalvatt
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/aghma_ir/665 مگه میشه فکرنکرد وقتی هرلحظه جای خالیش حس میشه؟.. مگه میشه فکرنکرد .. خیلی خوب بود خیلیی هرچی بگم کم گفتم حیف بود به این زودی بره:) _ میدونم میدونم ولی خودتو سرزنش نکن دیگه این حرفا الان فایده ای نداره🙂
https://eitaa.com/aghma_ir/655 اگر بخوایم دنبال مقصر بگردیم چیزی درست نمیشه:))) ما تو زندگی به همه چیز بها دادیم جز خوشحالی و حال خوبمون همه چی مهم بوده جز خودمون اینجوری یاد گرفتیم که با همه چیز سر و کله بزنیم فارغ از اینکه این سر و کله زدنا عمریه ک داره میره و برای ما استپ نمیشه:))) یکیش منم تقریبا 11 روز دیگه 18 سالم میشه چه خیری از نوجوونیم دیدم ک بخوام از بقیه عمرم ببینم🙂 _ ولی این حرفات نشون داد مقصرو. بیا جوونیت رو هم مثل نوجوونیت نگذرون الان که اینا رو فهمیدی.. تولدتم پیشاپیش مبارکت باشه:))💙
خودت تنها کانالا رو مدیریت میکنی؟! ادمین داری یا نه؟! _ من ادمینم عزیز
https://eitaa.com/aghma_ir/667 فکر کنم یکیش خودمم(مقصر) 😂🙂 مرسی ازت:)))🤍 منم امیدوارم مث نوجوونیم نگذره:) _ خودمونیم دیگه😂 انشاالله خوب میگذره برات.. نگران نباش این بستگی به خودت داره
https://eitaa.com/aghma_ir/668 اصل میدی؟! دختری!؟ _ اصل ندادم بله دخترم
https://eitaa.com/aghma_ir/666 سرزنش نمیکنم ولی.. بیخیال امیدوارم کسی به این درد مبتلا نشه:) _ حقیقتا نمیدونم چی بگم آروم شی:) خیلی سخته.
https://eitaa.com/aghma_ir/669 مرسی عزیزم:) ❤ امیدوارم راستی بابت کانال فوق العادتون مرسی من خودم وقتی از همه جا خستم میام اینجا خستگیم یادم میره🙂💙 _ خیلی لطف داری خوشحالم عزیزدوورر:))))💛
https://eitaa.com/aghma_ir/670 اها خوشبختم _ همچنین عزیزجان🌸
جایی که بهت نیاز دارن نمون جایی بمون که دوسِت دارن:))! شما ک اینو میگی، خب اگ کسی دوسمون نداشت چی! اونوقت کجابمونیم ... _ اونوقته که باید پیش خودت بمونی لاقل خودت قدر خودتو میدونی.
داداش میشه فیلم معرفی کنی _ داداش داره یه سال میشه فیلم ندیدم😂
حالِ دلم خوب نیس میشه یکمی حرف بزنید از این اوضاع در بیام _ سلام عزیزجان چیزی شده؟کمکی از دست ما برمیاد؟ هر حرفی دارین میشنویم ما:)