eitaa logo
‹اغمــایی‌ها›
125 دنبال‌کننده
59 عکس
2 ویدیو
2 فایل
ـبنام‌اوستا‌کریم! ـاینجا‌هم‌مثلِ‌هرجای‌دیگه‌خبری‌نیست ولی‌پُرازحرف‌هایِ‌ناگفته . .💙!' ‌ ـفقط‌بنویس! : - https://gkite.ir/es/8276221 ـزیر‌مجموعہ! : - @Aghmaa - @Hayat_khalvatt
مشاهده در ایتا
دانلود
چطوری مانع ضربه زدن ی آدم بشم وقتی از هر روشی برا کنار زدنم استفاده کرده😓 _ خب عزیزمن وقتی نمیخواد کنارش باشی چرا کنار نمیکشی؟
https://eitaa.com/aghma_ir/730 عزیزم کنارش نیستم محیط کارمون ی جاس نمیتونم از کارم ب خاطر اون کنار بکشم! ولی چش دیدن آدم بالاتر از خودشو نداره من کاری نمیتونم بکنم خب _ اهاان خب پس بیخیالش باش اصلا مهم نباشه برات اینطوری اذیتم نمیشی
تابحال شده از دوست داشتن کسی خجالت بکشی بخاطر اختلاف طبقاتی، اختلاف سنی ،اختلاف سلیقه و فرهنگی و نظر مردم و فاش شدن راز _ خب قطعا نه به هرحال اون فرد از نظر تو خوب بوده که تونستی بهش علاقه‌مند بشی و باید اینو درک کنی که اختلاف طبقاتی در صورتی که اون فرد همه ی تلاشش رو میکنه موضوع مهمی نیس و حتما می‌تونه پیشرفت کنه و سلیقه چیزیه که حتی تو خانواده هم فرق داره تو الان سلیقه ات کپی خانواده ات هم نیس.ولی باید حداقل بتونین به تفاهم برسین. اماا اختلاف سنی و فرهنگی برای من مهمه🙂
شاید روزگاری از غم نبودنت بدبختی را تجربه کردم اما نبودن هایت از من شخصی دگر ساخت حال به بغض سنگین آن روز هایم و ابر ریزان چشمانم در آن روزگار که من با تو را به من بعد تو تغییر داد می خندم… _ :))))))))🚶🏻‍♂
میدونی هر ثانیه بیشتر دلم براش تنگ میشه :)))) _ اره میدونم:))
چرا انقد نفهمه من دلم براش تنگ شدهههههه چرا نمیفهمه دوسش دارم و خیانت میکنه:))ولی خب ب هر حال خوش باشن هعییی _ شایدم نمیخواد بفهمه.. بیخیال تعهد یه‌طرفه اسیب میزنه الکی پای کسی نمون🚶🏻‍♂
خیلی دلم گرفته از خیلیا:))) _ خیلیادلشون گرفته و دم نمیزنن چاره چیه عزیزمن(:
فقط بارون و گریه حالمو خوب میکنه یا شایدم کنار اون بودن حالمو خوب کنه ولی نه اون دوسم نداره:)) _ حرف کم میارم:))))))))
الان دارم آهنگا رو درک میکنم:)) _ دلم گرف که: )
هعی کاشکی الان تو بغلش بودم دلم تنگ شده برای اینکه قربون صدقه اش برم دلم میخاد بوسش کنم ولی حیف از هم دوریم:)) _ اونجا که میگه: پر از شورو شعف با سر به سویت میدوم چون رود تو دریا باش تا خود را به آغوش تو بسپارم.. امیدوارم فاصله بینتون کوتاه بیادو زود ببینیش🙃✨!
من همش تصور و تخیل میکنم یا شمام اینجورید؟ هعی تخیلات کاشکی یه روزی واقعی بشن:)) _ خیلی وقته اینکارو گذاشتم کنار، تو ذهنت خودتو وابسته چیزی می‌کنی که تو واقعیت نداریش و این میشه عذاب هرروزت... حالا انشاالله برای شما واقعی میشه:)
سلام خوبین؟ معرفی میکنید خودتونو؟ _ سلام عزیزجان ممنونم شما خوبی؟ من ادمین چنل هستم