تابحال شده از دوست داشتن کسی خجالت بکشی
بخاطر اختلاف طبقاتی، اختلاف سنی ،اختلاف سلیقه و فرهنگی و نظر مردم و فاش شدن راز
_
خب قطعا نه به هرحال اون فرد از نظر تو خوب بوده که تونستی بهش علاقهمند بشی و باید اینو درک کنی که اختلاف طبقاتی در صورتی که اون فرد همه ی تلاشش رو میکنه موضوع مهمی نیس و حتما میتونه پیشرفت کنه و سلیقه چیزیه که حتی تو خانواده هم فرق داره تو الان سلیقه ات کپی خانواده ات هم نیس.ولی باید حداقل بتونین به تفاهم برسین.
اماا اختلاف سنی و فرهنگی برای من مهمه🙂
شاید روزگاری از غم نبودنت بدبختی را تجربه کردم
اما نبودن هایت از من شخصی دگر ساخت
حال به بغض سنگین آن روز هایم و ابر ریزان چشمانم در آن روزگار که من با تو را به من بعد تو تغییر داد می خندم…
_
:))))))))🚶🏻♂
چرا انقد نفهمه من دلم براش تنگ شدهههههه چرا نمیفهمه دوسش دارم و خیانت میکنه:))ولی خب ب هر حال خوش باشن هعییی
_
شایدم نمیخواد بفهمه.. بیخیال تعهد یهطرفه اسیب میزنه الکی پای کسی نمون🚶🏻♂
فقط بارون و گریه حالمو خوب میکنه یا شایدم کنار اون بودن حالمو خوب کنه ولی نه اون دوسم نداره:))
_
حرف کم میارم:))))))))
هعی کاشکی الان تو بغلش بودم دلم تنگ شده برای اینکه قربون صدقه اش برم دلم میخاد بوسش کنم ولی حیف از هم دوریم:))
_
اونجا که میگه: پر از شورو شعف با سر به سویت میدوم چون رود
تو دریا باش تا خود را به آغوش تو بسپارم..
امیدوارم فاصله بینتون کوتاه بیادو زود ببینیش🙃✨!
من همش تصور و تخیل میکنم یا شمام اینجورید؟ هعی تخیلات کاشکی یه روزی واقعی بشن:))
_
خیلی وقته اینکارو گذاشتم کنار، تو ذهنت خودتو وابسته چیزی میکنی که تو واقعیت نداریش و این میشه عذاب هرروزت...
حالا انشاالله برای شما واقعی میشه:)
سلام خوبین؟ معرفی میکنید خودتونو؟
_
سلام عزیزجان ممنونم شما خوبی؟
من ادمین چنل هستم
https://eitaa.com/aghma_ir/741
وای دقیقا منم همینجوریم تخیلات بیش از اندازه ک گاها با همونا زندگی میکنم خیال میکنی اصن تو این دنیا نیستی کلا تو ی فضایی هستی ک تو حقیقت کیلومتر ها ازش فاصله داری همش تصور میکنی رسیدی به اونی ک تو ذهنته و داری با اون زندگی میکنی... در حالی ک اینطور نیس
ولی ی امیدی تو دلمه ک میگه میرسی بهشون
اگرم نرسی بهترش بهت میرسه این همیشه تو ذهنم تداعی میشه
_
میدونی شما به این جمله آخری اعتقاد داری که اگه نشد بهترش میشه برا همین آسیب نمیبینی.