چرا انقد نفهمه من دلم براش تنگ شدهههههه چرا نمیفهمه دوسش دارم و خیانت میکنه:))ولی خب ب هر حال خوش باشن هعییی
_
شایدم نمیخواد بفهمه.. بیخیال تعهد یهطرفه اسیب میزنه الکی پای کسی نمون🚶🏻♂
فقط بارون و گریه حالمو خوب میکنه یا شایدم کنار اون بودن حالمو خوب کنه ولی نه اون دوسم نداره:))
_
حرف کم میارم:))))))))
هعی کاشکی الان تو بغلش بودم دلم تنگ شده برای اینکه قربون صدقه اش برم دلم میخاد بوسش کنم ولی حیف از هم دوریم:))
_
اونجا که میگه: پر از شورو شعف با سر به سویت میدوم چون رود
تو دریا باش تا خود را به آغوش تو بسپارم..
امیدوارم فاصله بینتون کوتاه بیادو زود ببینیش🙃✨!
من همش تصور و تخیل میکنم یا شمام اینجورید؟ هعی تخیلات کاشکی یه روزی واقعی بشن:))
_
خیلی وقته اینکارو گذاشتم کنار، تو ذهنت خودتو وابسته چیزی میکنی که تو واقعیت نداریش و این میشه عذاب هرروزت...
حالا انشاالله برای شما واقعی میشه:)
سلام خوبین؟ معرفی میکنید خودتونو؟
_
سلام عزیزجان ممنونم شما خوبی؟
من ادمین چنل هستم
https://eitaa.com/aghma_ir/741
وای دقیقا منم همینجوریم تخیلات بیش از اندازه ک گاها با همونا زندگی میکنم خیال میکنی اصن تو این دنیا نیستی کلا تو ی فضایی هستی ک تو حقیقت کیلومتر ها ازش فاصله داری همش تصور میکنی رسیدی به اونی ک تو ذهنته و داری با اون زندگی میکنی... در حالی ک اینطور نیس
ولی ی امیدی تو دلمه ک میگه میرسی بهشون
اگرم نرسی بهترش بهت میرسه این همیشه تو ذهنم تداعی میشه
_
میدونی شما به این جمله آخری اعتقاد داری که اگه نشد بهترش میشه برا همین آسیب نمیبینی.
چرا همش دلم شور میزنه و سردرد دارم؟؟ ای خدااا بمیرم بهتره ک
_
چیزی نیس که سعی کن اروم باشی یه مسکنی چیزیم بخور خوب میشی
به خاطر سردرد و دلشوره؟:))) اینا که دیگه عادی شده عزیزِمن!
بچه فامیلمون کوچیکه اومده بهم گفته چرا انقد عوض شدی تو که حوصله منو داشتی الان چرا دیگه باهام بازی نمیکنی خدایی دلم براش سوخت:))
_
به منم یه بار بچه ای گف چرا دیگه دوسم نداری و ناراحتی اون لحظه ام...
هعی عزیزِدور🙂🚶🏻♂