ولی اونجوری ك منُخواهرم همُ تخریبب میکنیم ؛ ایران ُاسرائیل همو تخریب نمیکنن😞🤣🐢 .
-اغوا.
بعضی موقع ها با خودم میگم آخه احمق دلت واسه چی تنگ میشه واسه خیابونی هایی که قدم نزدین ؟ واسه کافه
منم همینطور؛ منم همینطور .
گاهی وقتا نمیدونم دلتنگ توام یا اون تیکهای از خودم که با خودت بردی و هیچوقت برنگشت.