eitaa logo
-اغوا.
65 دنبال‌کننده
248 عکس
53 ویدیو
1 فایل
می گویند زیاد فحش می‌دهی؛ یعنی چه؟ برای آنهایی که زندگی ام را به گ*ه کشیده اند شعر بنویسم؟ محتوا؟دلی. کپی؟آره بابا صد تا صد تا حلالت .
مشاهده در ایتا
دانلود
_حق²²²
گاهی وقتا نمی‌دونم دلتنگ توام یا اون تیکه‌ای از خودم که با خودت بردی و هیچ‌وقت برنگشت.
سر شدم زیر غم فاصله چالت کردم ، برو هر جا که دلت هست حلالت کردم(:
ماه باشد شاهد من .. که من هیچ شبی را بی یاد تو صبح نکرده ام :)
ولی اگه بخوام راستشو بگم میگم که : در رویا برای منی در واقعیت رویای منی؛
_هستی در بهت و شگفتی فرو رفته‌ است. فوران مرثیه است. اوج گریه و اشک و اندوه است.... علی به شهادت رسیده‌ است!
یتیم های کوفه امشب : + شما عموی مرا ندیده اید؟ -نه عزیزم عمویت کیست ؟ + نمی دانم، هرشب میآمد و به ما سر میزد . برایمان غذا میآورد و با من و خواهر و برادرهایم بازی میکرد - عمویت دیگر نمیآید . +نه ، او حتما میآید. خیلی مهربان است میخواهم خبر خوبی به او بدهم - چه خبری ؟ + خبر مرگ علی را میدانن خوشحال میشود شبها که میآمد ، من و مادرم علی را نفرین میکردیم. او هم همراهی میکرد . -او هم علی را نفرین میکرد ؟! + آری ، میگفت : خدایا مرگ علی را برسان.🧑🏻‍🦯💔
دیگه هیچی نمیتونه منو ناراحت کنه، چون تقریبا همه اتفاقا افتاده .
اره نخواستی پسر خوب):
چقد من احمق بودم»
چجوری ببخشمت بی وجدان ؟؟؟؟؟