-اغوا.
_امروز داشتم خوراکی ها رو پخش میکردم بعد به پسر عموم گفتم ك رئالی یا بارسا؟ داداشم داشت میزد به پهل
ولی خب تا آخر روز غارسایی صداش میکردم😔🤌🏻.
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_اینگونه بود ك رشتی ها بی غیرت شدن ترک ها خر و اصفهانی ها خسیس و لُر ها عقب مونده🧑🏻🦯💔.
_میگن ك جرم اسکرین شات از چتای شخصی حداقل دوماه حبسه؛هر دختر حداقل یه حبس ابد تو گالری خودش جا داده🤣💔.
میانهی راه ایستاد و از خودش پرسید:
یعنی تمام زندگی همین است؟
«همین تحمل کردنها، صبر کردنها
و دوام آوردنهای اجباری؟»