کسی ك بین حرفاش زیاد ميگه بیخیال؛ بیشتر از همه فکر و خیال داره فقط دیگه حوصله بحث کردن نداره .
-اغوا.
آدما ن با ایموجی ن با تایپ هیچیو نمیتونن نشون بدن!
چون ن چشاشون میبینی؛ ن تغیر حالت صداشونو، ن یخ کردن دستاشونو .( :