_شما به رلاتون میگید پسر خوشگله!؟🤣
ولی ما لرا به یه کسایی خاصی میگیم پسر خوشگله😔🤣.
حواستون باشه😔🤌🏻.
مظلومترین آدما اونایی هستن که بیمنت به دیگران خوبی میکنن، اما در مواقع نیاز کسی کنارشون نیست...
مشاورم همیشه یچیز جالبی میگفت، میگفت هیچکس نمیتونه خونه تورو بهم بریزه مگر اینکه خودت بهش کلید داده باشی.
قدر کسی که صبح وقتی بیدار میشه اولین کارش اومدن به صفحه چت شماست رو بدونید باور کنید اینا تو خواب هم یادتون بودن.