✍کودتا در دمشق نیز توسط رسانه های معاند نشر داده شده است
به شدت حمله رسانه های معاند در موضوع سوریه فعال شده اند
https://eitaa.com/ahlghalam
💠 نکته:
آنان که درشرایط جنگی و ناامنی مطلق فضای مجازی،شفافیت در اطلاع رسانی را مطالبه می کنند ؛ درک درستی از جنگ و وضعیت جنگی ندارند.
یادمان نرود در شرایط کنونی رسانه های دشمن،نقش اول را در التهاب آفرینی ایفا می کنند . عده ای به خاطر اینکه می خواهند خود رامطلع نشان دهند ، با درج اخبار درست و غلط و ضدونقیض، ناخواسته به دشمنان قسم خورده مقاومت کمک می کنند.
دشمن بخش زیادی از اطلاعات خود را از بحثها و اظهارنظرها و رد و بدل کردن اخبار پیدا می کند.
جدول دشمن را پر نکنیم!!
https://eitaa.com/ahlghalam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 خبرنگار تلویزیون دولتی سوریه سقوط حماه را تکذیب کرد
#قطعا_سننتصر
#پایان_صهیون
https://eitaa.com/ahlghalam
🔴نیروهای کمکی بزرگ ارتش سوریه وارد شهر حماه شدند.
🔺شهردار حماه از مردم میخواهیم به شایعات توجه نکنن
https://eitaa.com/ahlghalam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پیش بینی ۵ سال پیش رهبر انقلاب درباره بازگشت مجدد تروریستها
https://eitaa.com/ahlghalam
️سراپا وسعت دریا گرفتند
همان مردان که در دل جا گرفتند
تمام خاطرات سبزشان ماند
به بام آسمان مأوا گرفتند
🔹 تصویر دیگری از محل شهادت سید حسن نصرالله و یاران با وفایش... امشب برای اولین بار این مکان بروی عموم باز شد.
https://eitaa.com/ahlghalam
🌺سبک زندگی قرآنی :🌺
🍂دنبال احکام و قوانین غیرخدایی نباشید🍂
🔸أَ فَحُكْمَ الْجاهِلِيَّةِ يَبْغُونَ وَ مَنْ أَحْسَنُ مِنَ اللّهِ حُكْماً لِقَوْم يُوقِنُونَ.
(مائده/۵۰)
⚡️ترجمه :
آيا آنها حكم جاهليت را مى خواهند؟! و چه كسى بهتر از خدا، براى قومى كه اهل يقين هستند، حكم مى كند؟
🔴 در كتاب «كافى» از امير مؤمنان على(عليه السلام) نقل شده كه فرمود:
🍃اَلْحُكْمُ حُكْمانِ: حُكْمُ اللّهِ وَ حُكْمُ الْجاهِلِيَّةِ فَمَنْ أَخْطَأَ حُكْمَ اللّهِ حَكَمَ بِحُكْمِ الْجاهِلِيَّةِ.
«حكم، دو گونه بيشتر نيست: يا حكم خدا است، يا حكم جاهليت. و هر كس حكم خدا را رها كند به حكم جاهليت تن در داده است»
💫از اينجا روشن مى شود، افراد با ايمانى كه با داشتن احكام آسمانى به دنبال قوانين ساختگى ملل ديگرى افتاده اند، در حقيقت در مسير جاهليت گام نهاده اند.
#سبک_زندگی_قرآنی
https://eitaa.com/ahlghalam
آیت الله بهاءالدینی ره:
ما تجربه زیادی به دست آوردهایم که برای رهایی از مشکلات راههایی است که بهترین آنها که خود ما حس کردهایم و به کمک آنها به حاجت هایمان رسیدهایم، چهار چیز است
نذر گوسفند برای فقرا
خواندن حدیث کساء به طور پی در پی
پرداختن صدقه
ختم صلوات
آیت بصیرت، ص۶۸
https://eitaa.com/ahlghalam
🌺 منتظران ظهور جرعهای از معرفت🌺
آیت الله حق شناس رحمه الله: رفقای عزیز ! شما را به خدا مواظب زبان و گوشتان باشید. هر حرفی نزنید، به هر حرفی گوش ندهید.
خدا شاهد است گاهی اوقات به خاطر یک غیبت فقط یک غیبت حاجت شما را نمیدهند.
در قیامت از اعمال خوب شما بر میدارند و روی اعمال خوب غیبت شونده میگذارند. حال هِی برو غیبت کن ببیبن کجا رو میگیری؟
من در یک جلسه ای بودم که پشت سر شخصی غایب حرف های ناروایی زده شد. با اینکه بنده حرف های آنها را رد کردم و از آن شخص دفاع کردم.
امّا شب در عالم رویا به بنده گفتند: چرا از آن مجلس برنخواستی؟
گفتم: من هر آنچه که آنها گفتند رد کردم و از شخص غایب دفاع کردم.
گفتند: آیا حرف های شما را قبول کردند؟
گفتم خیر!
گفتند: پس چرا از آن مجلس بیرون نرفتی؟ همان رفتن تو جواب قاطعی برای آنها بود.
آره داداش جون! مسئله، بسیار مهم و ظریف است
👈همیشه این حدیث را به یاد داشته باشید که: " سامع الغیبة احد المغتابین " یعنی گوش کننده به غیبت در حکم غیبت کننده است.
https://eitaa.com/ahlghalam
6.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣 چهار چیز گوش شنوا دارد...
🔸اگر بعد از نمازتان به آنها #صلوات بفرستید، تمام عوالم ملک و ملکوت بر شما #صلوات میفرستند...
🔸اما خوشا بحال کسانی که...
https://eitaa.com/ahlghalam
🔰 س ۸۷۴۵: شخصی مبلغی پول را برای تجارت با آن نزد فرد دیگری سپرده و هر ماه مبلغی را علی الحساب از او می گیرد و سر سال مبادرت به محاسبه سود و زیان می کنند، اگر صاحب پول و آن شخص با رضایت هم سود و زیان را به یکدیگر ببخشند، آیا انجام این کار توسط آنان صحیح است؟
ج. اگر آن مال را به عنوان انجام مضاربه به طور صحیح، به او داده باشد، اشکال ندارد که صاحب سرمایه هر ماه مبلغی از سود را علی الحساب از عامل بگیرد و همچنین مصالحه آن دو نسبت به آن چه که هر کدام از آنان شرعاً مستحق دریافت آن از دیگری است، اشکال ندارد، ولی اگر به عنوان قرض باشد و شرط کند که قرض گیرنده هر ماه مقداری سود به قرض دهنده بدهد، سپس در آخر سال نسبت به آن چه که هر کدام از آنان مستحق دریافت آن از دیگری است، مصالحه کنند، این همان قرض ربوی است که حرمت تکلیفی دارد و شرط در ضمن آن هم باطل است، هرچند اصل قرض صحیح می باشد و این کار به مجرّد توافق آن دو بر هبه سود و زیان به یکدیگر حلال نمی شود، بنا بر این قرض دهنده نمی تواند هیچ سودی بگیرد، همان گونه که ضامن هیچ خسارتی هم نیست.
https://eitaa.com/ahlghalam