eitaa logo
امامت و امارت
182 دنبال‌کننده
83.9هزار عکس
46.8هزار ویدیو
4.1هزار فایل
گزارش شخصی امامت وامارت پردیسان
مشاهده در ایتا
دانلود
انقلاب و جمهوری اسلامی نه عامل فقر است، نه فحشا، نه دزدی، نه هیچ نوع فساد دیگر بلکه ‎ و خروج بخشی از مسئولین و مردم از مسیر انقلاب و جمهوری اسلامی است که این مسائل را بوجود آورده است @shomareshmakooszohor
هدایت شده از مغز خاکستری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢آقامیری و مهسا امینی vs آقامیری و محرم😐 🇮🇷 اتحادیه عماریون 🔺همدلی 🔻انقلابی گری @khakestary_amar
هدایت شده از علی
امام صادق عليه السلام فرمودند: كسى كه بدون بينش عمل كند، همچون كسى است كه در بيراهه رود، چنين كسى هر چه تندتر رود، از راه دورتر مى افتد. 📖الأمالي للصدوق،ص۵۰۷،ح۷۰۵
هدایت شده از استاد محمد شجاعی
مقام محمود 8.mp3
11.63M
۸ ※ و أسئلهُ أن یُبَلّغنی المقامَ المَحمود لکم عندالله. | هر کاری، فوت کوزه گری خودش را دارد! فرمولی که شاید کاربلدترین آدمهای هر فن، فقط آنرا میدانند. ✘ کاربلدترین انسانی که خود در مقام محمود ایستاده است، فوت کوزه گری این مقام را برای ما در یک جمله به ارث گذاشته! با دقت صد در صدی گوش کنید. منبع : کارگاه مقام محمود @ostad_shojae
هدایت شده از حمید رسایی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلمی بدون کلام و مفهومی، در معرفی کارکرد مهمترین ابزار دشمن. 🔺برای دیدن تحلیل‌های حمید رسایی عضو کانال شوید🔻 rubika.ir/rasaee eitaa.com/rasaee virasty.com/rasaee T.me/www_rasaee_ir
هدایت شده از خبرگزاری رسا
دلجویی مدیر حوزه‌های علمیه از بانوی آمر به معروف شیرازی در پی هتک حرمت بانوی محجبه آمر به معروف، آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور مراتب دلجویی و تقدیر خود را از وی اعلام نمود. 💯 🆔 @rasanewsagency
علامه حلى (ره ) مى گويد: پدرم براى من نقل كرد، روزى به طرف يكى از دروازه هاى بغداد رفتم وقتى كه از آن وارد شدم احساس كردم خيلى تشنه ام به بعضى از همراهان گفتم براى من آب بياوريد آنها براى تهيه آب رفتند و من و ساير دوستانم در انتظار آب در آنجا توقف كرديم در اين ميان دو كودك بازى مى كردند و يكى از آنها به ديگرى مى گفت : اما بر حق على بن ابيطالب امير مؤ منان (عليه السلام ) است ولى ديگرى مى گفت : بلكه رهبر مردم بعد از پيامبر صلى الله عليه و آله و سلم شخص ديگرى است به ناگه من اين حديث را به زبان آوردم و گفتم : راست گفت : پيامبر صلى الله عليه و آله و سلم به على (عليه السلام ) كه با تو دوستى نمى كند مگر مؤ من و با تو دشمنى نمى كند مگر ولد حيض . ناگاه ديدم زنى كه سخن مرا شنيده بود نزديك آمد و گفت : اى آقاى من تو را به خدا آنچه را گفتى ، بار ديگر براى من بگو گفتم حديثى بود كه از پيامبر صلى الله عليه و آله و سلم روايت شده نيازى به ذكر مجدد آن نيست او اصرار كرد كه بايد حديث را بخوانى من هم حديث را براى او خواندم آن زن كه مادر آن دو كودك بود گفت : اى آقاى من سوگند به خدا اين خبر پيامبر صلى الله عليه و آله و سلم راست است . اين دو گودك هر دو فرزند من هستند. آنكه على (عليه السلام ) را دوست دارد پاك زاده است ولى آنكه با على (عليه السلام ) دشمنى مى كند جهتش اين است كه من در حال حيض بودم كه نطفه او بسته شد.(463)
بِسْمِ اللّهِ الْرَّحْمنِ الْرَّحیمْ مرحوم علاّ مه مجلسى به نقل از شيخ الطايفه مرحوم طوسى حكايت كند: روزى حضرت سجّاد، امام زين العابدين عليه السّلام به عنوان انجام مراسم حجّ خانه خدا، عازم مكّه مكرّمه گرديد. در مسير راه از شهر مدينه به مكّه ، به بيابانى رسيد كه دزدهاى بسيارى جهت غارت و چپاول اموال حاجيان و اذيّت و آزار ايشان ، سر راه ايستاده و كمين كرده بودند. همين كه امام عليه السّلام نزديك دزدان رسيد، يكى از آن دزدها جلو آمد و راه را بر آن حضرت بست و منع از حركت آن بزرگوار به سوى مكّه معظّمه گرديد. امام زين العابدين عليه السّلام با متانت و خون سردى به آن دزد خطاب نمود و اظهار داشت : چه مى خواهى ؟ و به دنبال چه چيزى هستى ؟ دزد پاسخ داد: مى خواهم تو را به قتل رسانده و آن گاه وسائل واموال تو را غارت كنم . حضرت فرمود: من حاضر هستم كه با رضايت خود اموال و آنچه را كه همراه دارم ، با تو تقسيم كنم و با رضايت خويش نصف آن ها را تحويل تو دهم . دزد راهزن گفت : من نمى پذيرم و بايد برنامه و تصميم خود را، كه گفتم اجراء كنم . حضرت سجّاد عليه السّلام فرمود: من حاضرم از آنچه كه به همراه دارم ، به مقدار هزينه سفر خويش بردارم و بقيّه آن را هر چه باشد در اختيار تو قرار دهم . وليكن دزد همچنان بر حرف خود اصرار مى ورزيد و با لجاجت پيشنهاد امام زين العابدين عليه السّلام را نپذيرفت . پس چون حضرت چنين حالت و برخوردى را از آن دزد مشاهده نمود، از او سؤ ال نمود: پروردگار و ارباب تو كجاست ؟ دزد پاسخ داد: در حال خواب به سر مى برد. در اين موقع حضرت كلماتى را بر زبان مبارك خود جارى نمود و زمزمه اى كرد كه ناگهان دو شير درّنده پديدار گشتند؛ و به دزد حمله كردند و يكى سر دزد و ديگرى پايش را به دندان گرفت و هر يك او را به سمتى مى كشيد. سپس امام سجّاد عليه السّلام اظهار داشت : تو گمان كردى كه پروردگارت غافل است و در حال خواب به سر مى برد؟! و بعد از آن ، امام عليه السّلام به سلامت و امنيّت به راه خود ادامه داد و به سوى مكّه معظّمه حركت نمود.(1) 1- امالى شيخ طوسى : ص 605، بحارالا نوار: ج 46، ص 41، ح 36. منبع: چهل داستان وچهل حدیث از امام سجاد علیه السلام ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله صالحی
گاهي شنيده مي شود که امام حسين(عليه السلام)بعد از رسيدن به کربلا قصد بازگشت و خودداري از جنگ را داشتند که دشمن مانع شد. آيا اين نقل صحيح است؟ در صورت صحت مسئله قيام عليه انحراف و امر به معروف چه مي شود؟ امام حسين ـ عليه السلام ـ به دنبال استقبال عظيم مردم كوفه پسر عمويش (مسلم بن عقيل) را براي سامان دادن اوضاع كوفه روانه عراق كرد و خود پس از چندي در روز سه شنبه نهم ذيحجه سال (نهم يا هشتم) از مكه خارج شد.[1] زماني كه خبر حركت امام به يزيد رسيد نامه‌اي به ابن زياد نوشت و با آگاه كردن وي از اين دشواري كه براي كوفه پيش خواهد آمد دستور داد كه شهر را به شدت كنترل نمايد. ابن زياد به دستور يزيد، مسلم بن عقيل را دستگير و به شهادت رساند، خبر شهادت مسلم و هاني مهم‌ترين خبر ناگوار از وضعيت كوفه بود كه به امام رسيد. اما حضرت هنوز به نامه‌ها و دعوت‌ها و بيعت‌هاي كوفيان اميدوار بود زيرا شيعيان زيادي در اين شهر بودند و اميد آن بود كه امام را ياري كنند. امام حسين ـ عليه السلام ـ هم‌چنان به حركت خود به مقصد كوفه ادامه داد تا اينكه به سپاه حربن يزيد رياحي كه به قصد كنترل منطقه و مانع حركت امام به سمت كوفه بود مواجه شد وقتي سپاه حر به امام رسيد حضرت كه اميد به حمايت كوفيان داشت از حر پرسيد كه به كمك آنان آمده يا بر ضدّ آنهاست. حر گفت: بر ضدّ شما.[2] پس از آن بود كه امام درباره دعوت كوفيان و نامه‌هاي آنان سخن گفت و اينكه اگر مردم از دعوت خود برگشته‌اند حاضر است از راهي كه آمده برگردد حر پاسخ داد:‌كه وي از نامه‌ها بي‌خبر است و مأموريت دارد كه وي را به كوفه نزد عبيدالله بن زياد ببرد، حضرت حاضر به حركت به سمت كوفه نشدند و به جِدّ قصد بازگشت كردند و به طرف حجاز به راه افتادند.[3] صحبت از بازگشت يكي از اساسي‌ترين نكاتي است كه امام از اين پس تا زماني كه فرصت طرح آن را دارد بيان مي‌كند. پس از رسيدن دشمن و حركت به سمت كربلا امام بارها در سخنراني‌هاي خود در هر فرصت روي نامه‌هاي اهل كوفه تكيه دارد به علاوه درباره ماهيت حكومت اموي سخن مي‌گويد و امامت را از آن خود مي‌داند و پس از آن مي‌فرمايد اگر ما را نمي‌خواهيد و حق ما را نمي‌شناسيد از همين جا باز مي‌گردم.[4] دو سپاه امام و حر بن يزيد رياحي در عرض هم در حال حركت بودند و حر مراقب امام بود تا به حجاز باز نگردد. در اين مسير بود كه امام مي‌كوشيد تا از كوفه دور شود و به سمت باديه حركت كند اما حر ممانعت مي‌كرد تا به كربلا رسيدند. عبيدالله بن زياد براي مجبور كردن امام به بيعت با يزيد يا جنگ كردن با وي عمر بن سعد را با سپاهي روانه كربلا كرد. گفتگوهاي چندي ميان امام حسين ـ عليه السلام ـ و عمر بن سعد در روزهاي حضورش در كربلا صورت گرفت كه همه روي مسأله بازگشت تكيه داشت و بر آن بود كه وضعيت به گونه‌اي درآيد كه بتواند از حيطه قدرت ابن زياد خارج شود. در منابع درباره محل پيشنهادي امام براي بازگشت مطالب مختلفي آمده است تقريباً در همه منابع كهن اين خبر آمده است كه يا اجازه دهيد به جايي كه از آنجا آمده‌ام بازگردم يا آنكه به يكي از مناطق مرزي دنياي اسلام بروم.[5] بلاذري اين خبر را هم آورده است كه او فقط درخواست بازگشت به مدينه را داشت.[6] پس نتيجه مي‌گيريم كه امام بعد از بيعت شكستن مردم كوفه قصد بازگشت را داشت و اين حاكمان جور بودند كه مانع حركت امام شدند و امام را به شهادت رساندند. نکته مهمي که بايد بدان توجه داشت اين است که اين درخواست برگشت،به هيچوجه به معناي کنار گذاشتن فريضه امر به معروف و ترک مبارزه با يزيد نيست،چرا که امام حسين (عليه السلام) فقط با اطلاع از بي وفايي و عهد شکني مردم کوفه قصد برگشتن از مسير کوفه را دارند نه تسليم شدن و کنار آمدن با يزيد.بررسي عوامل و زمينه هاي قيام امام حسين(عليه السلام) اين واقعيت را ثابت مي کند که سه عامل بعنوان عوامل قيام امام حسين(عليه السلام) مطرح بوده است:عامل تقاضاى بيعت‏،عامل دعوت مردم كوفه‏،عامل امر به معروف و نهى از منكر. از ميان اين سه عامل،عامل دعوت مردم کوفه در پايين ترين مرتبه است،چرا که اين عامل چند ماه بعد از امتناع امام حسين(عليه السلام) از بيعت و خروج از مدينه و رفتن به مکه خودنمايي کرده بود.لذا با عهد شکني مردم کوفه،فقط اين عامل از بين رفته بود نه دو عامل اصلي ديگر،لذا امام(عليه السلام) فقط درخواست برگشت از مسير کوفه را نمودند و اين به معناي سکوت در مقابل يزيد و يا قبول خلافت او نمي باشد.چرا که امام(عليه السلام) از زماني که کوفيان هنوز از مرگ معاويه مطلع نشده بودند مخالفت خود و مبارزه بر عليه يزيد را شروع کرده بودند.لذا دعوت کوفيان در اصل قيام و مبارزه امام حسين(عليه السلام) تأثيري نداشته است تا درخواست امام(عليه السلام) از برگشتن و نرفتن به کوفه خدشه اي در قيام آن حضرت وارد کند. امام حسين(عليه السلام) از همان زمان شروع دعوت کوفيان معلوم بود كه مردم
كوفه را آماده نمى‌‏بيند، مردم سست عنصر و مرعوب شده‌‏اى مى‏‌داند. در عين حال جواب تاريخ را چه بدهد؟ قطعاً اگر امام حسين(عليه السلام) به مردم كوفه اعتنا نمى‌‏كرد، همين ما كه امروز مى‌‏گفتيم: چرا امام حسين جواب مثبت نداد. -------- پي نوشتها: [1] . بلاذري، ‌انساب الاشراف، تصحيح محمدباقر محمودي، بيروت، 1379، ج3، ص160. [2] . ابن اعثم كوفي، الفتوح، ‌بيروت، حيدرآباد، دائرة المعارف العثمانيه، ج 5، ص 136 ـ 138. [3] . دنيوري، اخبار الطوال، تصحيح عبد المنعم احمد، قم،‌ افشار، چاپ 1960، ص247. [4] . تاريخ طبري،‌ بيروت، ‌مؤسسه اعلمي، ج 5، ص 402. [5] . انساب الاشراف، پيشين، ص 225، و تاريخ طبري، پيشين، ص 389. [6] . همان،‌ج 3، ص 182.
امام مهدی (عج) : خداوندا ! وعده اي را كه به من داده اي ، برآورده كن و امر قيام مرا تمام فرما . قدمهايم را ثابت بدار و در سايه قيام من ، جهان را پر از عدل و داد كن . أللهم أنجز لي وعدي و أتمم لي امري و ثبت وطأتي و املأ الأرض بي عدلا و قسطا بحارالأنوار ، ج 51 ، ص 13
هدایت شده از دلداده‌ انقلاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
━━━━💠🔸💠━━━━ قسم بہ معنے لایمڪن الفرار از عشق کہ پر شده اسٺ جهان از حسین سرتاسر 🏴🏴🏴🏴🏴🏴 ❏ به رسم هر روز صبح با سلام بر ارباب بی کفن روز مون رو شروع کنیم  اَلسَّلامُ عَلَیْكَ یا اَبا عَبْدِاللهِ وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِنائِكَ عَلَیْكَ مِنّی سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِیَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّی لِزِیارَتِكُمْ، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَعَلى عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَیْن صبحتون حسینی🏴 🖤به یاد مرحوم امیر گوهر شناس که رسم سلام اول صبح به حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) را در کانال دلداده انقلاب پایه‌‌گذاری کردند. •دلــــــــــداده‌ انــــــــــقلاب👇 🆔@deldadegi 🆔@deldadegi
هدایت شده از دلداده‌ انقلاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖤 من سالهاستـ میوه ی خوبےنداده‌ام وقتش نیامده که شکوفاکنےمرا آقابرای تو نه! برای خودم بداست هرهفته درگناه تماشا کنے مرا😞😔 🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴 🎥 علیه السلام فرمودند: «وفای به عهد» شرط رسیدن به لقای ایشان است 🎙سخنران: حجت الاسلام حسین شانه چی •دلــــــــــداده‌ انــــــــــقلاب👇 🆔@deldadegi 🆔@deldadegi
هدایت شده از دلداده‌ انقلاب
1_6042873061.mp3
14.63M
| 💢ظهور دوبار اتفاق می‌افتد: √ یکبار در دولت درون هر انسان اتفاق می‌افتد، و نفس انسان را بهشت می‌کند، √ و یکبار هم ظهوری که در دنیا اتفاق می‌افتد، و عالم را به بهشت تبدیل می ‌کند. 💢چه کنم در دولت درون من، زودتر این ظهور اتفاق بیفتد؟ منبع: ما قیام می‌کنیم (جهاد) •دلــــــــــداده‌ انــــــــــقلاب👇 🆔@deldadegi 🆔@deldadegi
هدایت شده از .
خانم خزعلی معاونت امور بانوان ریاست جمهوری خانم پاد معاون حقوق شهروندی ریاست جمهوری خانم اختری، مسئول امور بانوان وزارت کشور خانم بیابانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور خانم قاسم پور رئیس فراکسیون زنان مجلس 🔻این اشخاص(به حسب امکانات و اختیاراتی که دارند) چه مقدار نسبت به اتفاقات مربوط به حجاب و عفاف مقصرند؟! 🔻مسؤول و متولی در مسألهٔ حجاب و خانواده و فضای مجازی، این اشخاص هستند یا شبکه‌های ماهواره‌ای؟! 🔻فعالان مجازی، وقت خود را صرف مطالبه از این مسؤولان می‌کنند یا کنایه‌زدن به مصی علینژاد؟!
هدایت شده از اخبار ویژه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سخنان قابل تامل آیت‌الله جوادی آملی در مورد امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با بی حجابی: 🔻مسأله امر به معروف، غیر از مسأله تعلیم و تبلیغ و امثال ذلک است. تعلیم برای این است که ما جاهل را عالم کنیم. تبلیغ برای این است که اگر به او نرسیده، به او برسانیم. تنبیه غافل این است که اگر او غفلتی دارد، متوجه‌اش کنیم. 🔻امّا امر به معروف برای این است که کسی عالماً عامداً دارد گناه می‌کند. او که جاهل نیست، او که غافل نیست، او که ساهی [سهوکننده] و ناسی [ فراموش‌کننده] نیست ما آیه و روایت بخوانیم. هر کدام از این‌ها باشد، دیگر داخل در مسأله امر به معروف و نهی از منکر نیست. 🔻امر به معروف برای جایی است که کسی عالماً عامداً دارد گناه می‌کند. آن وقت ما دیگر معلم نیستیم؛ ما مرشد نیستیم؛ ما مبشر نیستیم؛ ما منذر نیستیم؛ ما فرمانده ایم؛ امر می کنیم. بر او واجب است که حرف ما را گوش دهد. چون ما داریم امر می کنیم. 🔻اگر ما به کسی گفتیم عفاف را رعایت بکن، رعایت نکرد، ۲ تا گناه کرد؛ یکی «قُلْ لِلْمُؤْمِنِينَ» را عمل نکرد. یکی فرمان ما را اطاعت نکرد. این که فرمود: «المُؤمِنونَ وَالمُؤمِناتُ بَعضُهُم أَولِياءُ بَعضٍ» ما ولایت داریم نسبت به یکدیگر؛ ولیِّ یکدیگر هستیم. مولّی علیه باید حرف ولی را گوش دهد. کانال خبری در ایتا‌بپیوندید👇. https://eitaa.com/joinchat/4073259207Cd2916ef4d3
هدایت شده از معارف و اخلاق
📍برگزاری جلسات و روضه های خانگی📍 ✅ جهت برگزاری مراسمات و جلسات 📍 ماه محرم و ماه صفر بدون هزینه درخواست سخنران دهید در این حرکت بزرگ فرهنگی سهیم شوید. کافی است وارد لینک زیر شوید و درخواست سخنران یا روضه خوان دهید ؛👇 https://msagheb.ir/site-register/?s_moaref=17399
🔰 کارشناس مرکز پژوهش های مجلس آماده پاسخگویی به سوالات در خصوص لایحه جدید حجاب 🔹حجت الاسلام جلیل محبی (از طراحان لایحه جدید و) کارشناس مرکز پژوهش های مجلس آماده پاسخگویی به سوالات، شبهات و انتقادات در خصوص لایحه جدید حجاب است. 🔹آی دی ارتباط مستقیم و بدون واسطه با حجت‌الاسلام محبی: @jalilmohebby 🔹انتشار پاسخ در کانال @jalilmoheby 🔸کانال اخبار عفاف و حجاب کشور https://eitaa.com/goharshad1_ir
هدایت شده از علی ولی الله
🔴میدونید چرا حرکت "عمامه پرانی" در عراق برخلاف ایران در نطفه خفه شد؟ 🔹در اولین مورد جوان هتاک رو گرفتند،گفتند اینجا "ایران" نیست ،سرت را ازبدنت جدا میکنیم. 🔹تساهل واقتدار هرکدام جایگاه خودرا دارد، اگر کسی که مهر۱۴۰۱ چادر از سر ناموستان کشید راتنبیه می‌کردیدالان جرات نداشت سیلی بزند. 🆔@Tanzsiysii
هدایت شده از علی ولی الله
32.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📳 حسن آقامیری آقای تناقص از ماجرای مهسا امینی تا واقعه‌ی کربلا    🆔 @wiki_shobhe ☆○═════════┅ 📲 کانال ✅ ویکی‌شبهه ✅ در ایتا👇 https://eitaa.com/Wiki_Shobher
هدایت شده از تدبیر نیوز
32.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای تناقص این ها همه شون پر از تناقض هستند 📳 حسن آقامیری آقای تناقص از ماجرای مهسا امینی تا واقعه‌ی کربلا
l👇تحلیل ادمین ها  l
🆔 @Analysis_admins
👈👈👈 شنبه ی سرنوشت ساز برای اعضای جوان شورای شهر شاهین شهر ! ⭕️ شنبه هفته جاری روز انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر شاهین شهر است ، روزی که می تواند نقطه عطفی در تاریخ شاهین شهر رقم بزند . ♦️طبق آنچه روال رایج این سالهای شوراست باید از میان صالحی و عموئی یک نفر به ریاست شورای شهر برسد ! دو عضو پرسابقه و دارای حمایت برخی جریانات قدرت که شانس این دو نفر را برای ریاست به انحصار در آورده است ! ♦️ولی آیا پنج عضو دیگر شورا که همگی برای اولین دوره به شورا راه یافته اند طبق روال گذشته مغلوب جریانات قدرت می شوند ! یا با یک تصمیم جسورانه شخص دیگری را بر این کرسی می نشانند و به این انحصارطلبی ها پایان می دهند ؟! ⬅️ عموئی و صالحی دوره ها در شورای شهر حضور داشته اند و چنانچه توانائی و خلاقیت و نوآوری داشتند تاکنون به اندازه کافی از فرصت ارائه آن برخوردار بوده اند و مطمئنا این افراد همانی هستند که دوره های قبل بودند ! 🔹کشور در تمام عرصه ها نیاز به فکر جدید و خلاقیت دارد و افکار مدیریتی دهه های شصت و هفتاد دیگر پاسخگوی نیازهای مملکت و مدیریت شهری نیست !؟ 🔺رهبر انقلاب نیز به دفعات بر ایجاد دولت جوان حزب اللهی تاکید داشته اند که مطمئنا این مطلب به مدیریت شوراها نیز قابل تسری است ؟! ⬅️ پنج عضو شورا چرا به جای اینکه تحت سیطره دو عضو پا به سن گذاشته شورا و لابی های آنها باشند و هر کدام به سوی یکی از این دو نفر بروند با هم جمع نمی‌شوند تا با یک تصمیم جسورانه و تعامل فکورانه از میان خود عضوی را برای ریاست شورا برگزینند ؟! ⭕️امروز پنج عضو شورا در نقطه سرنوشت سازی برای تاریخ شاهین شهر قرار دارند . 🔹می توانند همانند گذشته تحت قیمومیت افراد صاحب نفوذ و لابی‌های قدرت باشند و یا در عوض استقلال و حریت خود را به رخ همه بکشند و با تعامل سازنده و سپردن ریاست شورا به دست فردی که تخصص و شجاعت بیشتری دارد ، شاهد تحول در نگاه مدیریتی شورا و شهر باشیم . ⬅️ حال باید دید شنبه ریاست فرسوده و پرقدرت پیروز خواهد شد یا ریاست جوان و مستقل ؟! 📣 پایگاه عدالتخواهی و مطالبه مردمی @justice58
هدایت شده از 🇮🇷آزادی حجاب🇵🇸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کاسبی با بی‌حجابی در سایۀ خلأ قانونی 🔹در غیاب قانون برای مشاغل مجازی، تنها چیزی که آسیب می‌بیند اقتصاد نیست؛ فرهنگ هم قربانی می‌شود. نمونه‌اش فروشگاه‌های مجازی است که با ترویج بی‌حجابی کاسبی می‌کنند. چرا مسولین را متوجه این خطر نمی کنید چرا مسولین از خواب غفلت بیدار نمی شوند ╭─┅🍃🌸🍃┅─╮ 🌸@Azadye_Hejab🌸 ╰─┅🍃🌸🍃┅─╯
هدایت شده از 🇮🇷آزادی حجاب🇵🇸
31.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹متولی نظارت بر تولید محتوا توسط اشخاص حقیقی در کیست؟ 🔹یک عده در فضای بی در و پیکر مجازی برای تولید محتوا می کنند و کاملا به صورت زیرپوستی و و جامعه را تخریب می کنند بدون اینکه نظارتی بر تولیدات آنها وجود داشته باشد 👈🏻 آنچه می بینید یک نمونه از صفحات روبیکا هست. موضوعاتی که در این صفحه دیده می شود _ _ _ترویج _ترویج بی حجابی _عادی سازی (دوستی دختر و پسر) _ غیر اخلاقی _ ╭─┅🍃🌸🍃┅─╮ 🌸@Azadye_Hejab🌸 ╰─┅🍃🌸🍃┅─╯
هدایت شده از @