eitaa logo
امامت و امارت
182 دنبال‌کننده
83.9هزار عکس
46.8هزار ویدیو
4.1هزار فایل
گزارش شخصی امامت وامارت پردیسان
مشاهده در ایتا
دانلود
✍️دیروز به محض ورود به گرگان برای اولین بار در دنیای مجازی کلیپی را دیدم که دهه نودیهای اهل سنت ترکمن ساکن استان گلستان به شکلی زیبا سرود سلام فرمانده را خوانده بودند . این تقارن را برای این سفر به فال نیک گرفتم. @qavami
هدایت شده از گردباد نیوز
اصل حاکمیت قانون قسمت اول 1.mp3
4.31M
🔹سلسله مباحث تربیت رسانه ای در خانواده 🔸استاد : سید علیرضا آل داوود
هدایت شده از گردباد نیوز
حکمرانی توحیدی؛ قیام عاشورا و فضای مجازی ✍ سید علیرضا آل‌داود ⭕️ در عصر جنگ های شناختی-ترکیبی زندگی می‌کنیم.اگر قیام امام حسین علیه السلام را با مختصات این جنگ شناختی-ترکیبی بسنجیم خواهیم دید این قیام دقیقا مطابق با مولفه‌های این نوع جنگ در برابر تمام شر بوده است. ⭕️اگر هدف جنگ شناختی-ترکیبیِ دشمن استقرار حکمرانی طاغوت با هدف سکولاریزه کردن جامعه، اباحی گری و ... در عصر ماست، دقیقا قیام امام حسین علیه السلام که یک قیام مبتنی بر سیاست و قدرت است در مقابل این نوع حکمرانی قرار دارد. ⭕️در نهضت حسینی عزت و ذلت دو مقوله بسیار مهم است و از نقطه شروع تا پایان قیام حسینی تماما ارتباط میان حکومت و حکمرانی عزتمندانه را می‌بینیم. در این قیام، امام حسین علیه السلام یک گونه از حکومت را طرد می‌کند و از یک نوع حکمرانی دیگر دفاع می‌کند و می‌خواهد به تاریخ نشان دهد حکمرانی توحیدی آن گونه که یزید برنامه ریزی کرده نیست و رابطه حکومت و مردم آن گونه که یزید میخواهد نباید تنظیم شود. «مثلی لا یبایعه مثله» امام حسین(ع) می‌فرماید کسی همچون من با کسی مثل یزید بیعت نمی‌کند و کسی مثل من حکمرانی کسی چون یزید را قبول ندارد. ⭕️ همچنین در زیارت اربعین نیز می‌خوانیم لیستنقذ عبادک من الجهاله...امام حسین(ع) قیام کرد تا بندگان خدا را از جهالت خارج کند و این یعنی در دو نوع حکمرانی توحیدی و حکمرانی طاغوتی ایشان با قیامش در برابر حکمرانی طاغوتی ایستاد تا حکمرانی توحیدی بر روی زمین مستقر بماند. ⭕️ حال وقتی به شرایط فعلی جامعه‌ نگاه می‌کنیم می بینیم در عصر سایبر-رسانه تمام تلاش سپاه شر استقرار حکمرانی طاغوتی با بستر فضای سایبر-مجازی در دنیاست و اینجاست که می‌بینیم حسینِ زمان ما، رهبر حکیم انقلاب اسلامی در مقابل استقرار این حکمرانی طاغوتی که دنبال بازگرداندن بشریت به دوران جاهلیت با بهره‌گیری از مختصات و ویژگی‌های این فضا است، تمام قد ایستاده و دنبال استقرار حکمرانی توحیدی در این دنیای حقیقی و سایبری است، یعنی ایشان دنبال اهداف راهبردی تعریف نقش مستقل، قوی و عزتمندانه مبتنی بر توحید، قسط و عدل در این فضای زیست جدید برای ملت ما در سطح جهان است. ⭕️در ارتباط با استقرار حکمرانی توحیدی در فضای سایبر-رسانه نیز قرآن کریم تکلیف جبهه حق را با قاعده‌ی نفی سبیل مشخص کرده است.در این مدل قیام اگر حکومت و دولت و حکمرانی دست خودش را از دست ائمه اطهار علیهم السلام و انبیای الهی جدا کند سر از طاغوت درمی‌آورد. همچنین اگر حکومتی سرمایه اجتماعی خویش را در این جنگ شناختی-ترکیبی در اختیار دشمنش قرار دهد شاهد این خواهیم بود که دشمنان بر آنان مسلط شده و در دو دوره‌ی جنگ شناختی-ترکیبی میان مدت و بلندمدت هویت و نسل آن جامعه را با تزویر و نفاق تغییر خواهد داد. ⭕️قیام امام حسین علیه السلام یک قیام در مقابل نفاق و تزویر نیز بود، امام شهید ما مبتنی بر آیه یا ایها النبی جاهد الکفار والمنافقین با دو نوع دشمن در قیامش مقابله کرد که یکی دشمنان خارجی و کفار بود و یکی دشمنان داخلی و منافقین و امروز نیز می‌بینیم امام امت که مهمترین دغدغه اش جهاد تبیین در برابر تحرکات دشمن در فضای مجازی ول است در حال نبرد با این دو نوع دشمن است که با بررسی برنامه‌های دشمنان داخلی و خارجی در این فضا در میابیم که دقیقا فضای سایبر، تبدیل به فضای نفاق و تزویر شده است. ⭕️در پایان باید گفت برای استقرار حکمرانی توحیدی در فضای سایبر توجه به تمام ابعاد قیام امام حسین علیه السلام هدایتگر ما خواهد بود، والا با شرایط فعلی علی رغم تذکرات متعدد امام خامنه‌ای در خصوص فضای مجازی ول و تحت مدیریت دشمنان، شاهد پیاده سازی حکمرانی طاغوت در اذهان و قلوب مردم در سطح جامعه خواهیم بود. ⭕️ایران عزیز ما امانت شهدا است، تلاش کنیم حاج قاسم‌های فضای مجازی و فضای حقیقی باشیم که قطعا برای حاج قاسم شدن ابتدا باید برای انقلاب در برابر جنگ شناختی-ترکیبی آبرو داد و سپس جان... یاران آخرالزمانی سید الشهدا بسم الله...
هدایت شده از بهارمهدوی
﷽❣ ❣﷽ السَّلامُ‌عَلَيْكَ‌یا‌بقِیَّةَ اللهُ فی اَرضِه اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا حُجَّةَ اللهُ فی اَرضِه اَلسَّلامُ عَلَیْکَ اَیُّهَا الْحُجَّةِ الثّانی عشر اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا نورُ اللهِ فی ظُلُماتِ الْاَرضِ اَلسّلامُ عَلَیْکَ‌یا مَولایَ یاصاحِبَ‌الزَّمان اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا فارسُالْحِجاز اَلسَّلامُ‌عَلَیْکَ یاخَلیفَةَ الرَّحمَنُ‌ویاشَریکَ‌الْقُران وَیااِمامَ الْاُنسِ‌وَالْجان بی تو دلمان خیـــر ندیده است بیا در لاک گنـاه خـود خزیده است بیا هم بارش غصه‌هایمان بی‌حداست هم‌کاردبه‌استخوان‌رسیده‌است بیا ✧════•❁❀❁•════✧ ألـلَّـھُـمَــ ؏َـجِّـلْ لِوَلـیِـڪْ ألْـفَـرَج
هدایت شده از بهارمهدوی
☀️قرائت هرروز دعای عهد 🌸 بسم الله الرحمن الرحیم 🌸 ✨اللّهُمَّ رَبَّ النُّورِالْعَظیمِ،وَ رَبَّ الْکُرْسِىِّ الرَّفیعِ، وَ رَبَّ الْبَحْرِ الْمَسْجُورِ،وَ مُنْزِلَ التَّوْراةِ وَالْإِنْجیلِ وَالزَّبُورِ، وَ رَبَّ الظِّلِّ وَالْحَرُورِ، وَ مُنْزِلَ الْقُرْآنِ الْعَظیمِ، وَ رَبَّ الْمَلائِکَةِ الْمُقَرَّبینَ، وَالْأَنْبِیاءِ وَالْمُرْسَلینَ اَللّهُمَّ إِنّى أَسْأَلُکَ بوَجْهِکَ الْکَریمِ، وَ بِنُورِ وَجْهِکَ الْمُنیرِ، وَ مُلْکِکَ الْقَدیمِ، یا حَىُّ یا قَیُّومُ، أَسْأَلُکَ بِاسْمِکَ الَّذى أَشْرَقَتْ بِهِ السَّمواتُ وَالْأَرَضُونَ، وَ بِاسْمِکَ الَّذى یَصْلَحُ بِهِ الْأَوَّلُونَ وَالْآخِرُونَ،یا حَیّاً قَبْلَ کُلِّ حَىٍّ،وَ یا حَیّاً بَعْدَ کُلِّ حَىٍّ،وَ یا حَیّاً حینَ لا حَىَّ،یا مُحْیِىَ الْمَوْتى، وَ مُمیتَ الْأَحْیاءِ، یا حَىُّ لا إِلهَ إِلّا أَنْتَ.✨ ✨اللّهُمَّ بَلِّغْ مَوْلانَا الْإِمامَ الْهادِىَ الْمَهْدِىَّ الْقائِمَ بِأَمْرِکَ، صَلَواتُ اللَّهِ عَلَیْهِ وَ عَلى آبائِهِ الطّاهِرینَ، عَنْ جَمیعِ الْمُؤْمِنینَ وَالْمُؤْمِناتِ فى مَشارِقِ الْأَرْضِ وَ مَغارِبِها، سَهْلِها وَ جَبَلِها، وَ بَرِّها وَ بَحْرِها، وَ عَنّى وَ عَنْ والِدَىَّ مِنَ الصَّلَواتِ زِنَةَ عَرْشِ اللَّهِ، وَ مِدادَ کَلِماتِهِ، وَ ما أَحْصاهُ عِلْمُهُ، وَ أَحاطَ بِهِ کِتابُهُ. أَللّهُمِّ إِنّى أُجَدِّدُ لَهُ فى صَبیحَةِ یَوْمى هذا،وَ ما عِشْتُ مِنْ أَیّامى عَهْداً وَ عَقْداً وَ بَیْعَةً لَهُ فى عُنُقى، لا أَحُولُ عَنْها، وَ لا أَزُولُ أَبَداً. اَللّهُمَّ اجْعَلْنى مِنْ أَنْصارِهِ وَ أَعَوانِهِ، وَالذّابّینَ عَنْهُ، وَالْمُسارِعینَ إِلَیْهِ فى قَضاءِ حَوائِجِهِ، وَالْمُمْتَثِلینَ لِأَوامِرِهِ، وَالْمُحامینَ عَنْهُ، وَالسّابِقینَ إِلى إِرادَتِهِ، وَالْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ.✨ ✨اللّهُمَّ إِنْ حالَ بَیْنى وَ بَیْنَهُ الْمَوْتُ الَّذى جَعَلْتَهُ عَلى عِبادِکَ حَتْماً مَقْضِیّاً، فَأَخْرِجْنى مِنْ قَبْرى مُؤْتَزِراً کَفَنى، شاهِراً سَیْفى، مُجَرِّداً قَناتى، مُلَبِّیاً دَعْوَةَ الدّاعى فِى الْحاضِرِ وَالْبادى. اَللّهُمَّ أَرِنِى الطَّلْعَةَ الرَّشیدَةَ وَالْغُرَّةَ الْحَمیدَةَ، وَاکْحَُلْ ناظِرى بِنَظْرَةٍ مِنّى إِلَیْهِ، وَ عَجِّلْ فَرَجَهُ، وَ سَهِّلْ مَخْرَجَهُ، وَ أَوْسِعْ مَنْهَجَهُ، وَاسْلُکْ بى مَحَجَّتَهُ، وَ أَنْفِذْ أَمْرَهُ، وَاشْدُدْ أَزْرَهُ، وَاعْمُرِ اللّهُمَّ بِهِ بِلادَکَ ، وَ أَحْىِ بِهِ عِبادَکَ، فَإِنَّکَ قُلْتَ وَ قَوْلُکَ الْحَقُّ: ظَهَرَ الْفَسادُ فِى الْبَرِّ وَالْبَحْرِ بِما کَسَبَتْ أَیْدِى النّاسِ، فَأَظْهِرِ اللّهُمَّ لَنا وَلِیَّکَ وَابْنَ بِنْتِ نَبِیِّکَ الْمُسَمّى بِاسْمِ رَسُولِکَ✨ ✨حتّى لا یَظْفَرَ بِشَىْءٍ مِنَ الْباطِلِ إِلّا مَزَّقَهُ، وَ یُحِقَّ الْحَقَّ وَ یُحَقِّقَهُ، وَاجْعَلْهُ اللّهُمَّ مَفْزَعاً لِمَظْلُومِ عِبادِکَ وَ ناصِراً لِمَنْ لا یَجِدُ لَهُ ناصِراً غَیْرَکَ، وَ مُجَدِّداً لِما عُطِّلَ مِنْ أَحْکامِ کِتابِکَ، وَ مُشَیِّداً لِما وَرَدَ مِنْ أَعْلامِ دینِکَ، وَ سُنَنِ نَبِیِّکَ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ، وَاجْعَلْهُ اللّهُمَّ مِمَّنْ حَصَّنْتَهُ مِنْ بَأْسِ الْمُعْتَدینَ، اَللّهُمَّ وَ سُرَّ نَبِیَّکَ مُحَمَّداً صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ بِرُؤْیَتِهِ، وَ مَنْ تَبِعَهُ عَلى دَعْوَتِهِ، وَارْحَمِ اسْتِکانَتَنا بَعْدَهُ ، اللّهُمَّ اکْشِفْ هذِهِ الْغُمَّةَ عَنْ هذِهِ الْأُمَّةِ بِحُضُورِهِ، وَ عَجِّلْ لَنا ظُهُورَهُ، إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعیداً وَ نَراهُ قَریباً، بِرَحْمَتِکَ یا أَرْحَمَ الرّاحِمینَ. 🍃 الْعَجَلَ، اَلْعَجَلَ؛ یا مَولای یا صاحِبَ الزَّمانِ 🍃 الْعَجَلَ، اَلْعَجَلَ؛ یا مَولای یا صاحِبَ الزَّمانِ 🍃 الْعَجَلَ، اَلْعَجَلَ؛ یا مَولای یا صاحِبَ الزَّمانِ ✧════•❁❀❁•════✧ ألـلَّـھُـمَــ ؏َـجِّـلْ لِوَلـیِـڪْ ألْـفَـرَج
هدایت شده از بهارمهدوی
Meysam Motiei - Man Ja Moondam (128).mp3
23.92M
🎧مداحی اربعین🏴 حاج میثم 🎤 میاد خاطراتم جلوی چشام ●♪♫ من اون خستگی تو راهو میخوام! ●♪♫ میخواستم مثل اهل بیت حسین با اهل و عیالم، پیاده بیام! ●♪♫ آهِ حسرت تو سینمه و ●♪♫ میباره چشام به پای غمت ●♪♫ این غم کم نیست ●♪♫ لیاقتشو ندارم آقا! بیام حرمت ●♪♫ جاده به جاده پای پیاده ●♪♫ جا موندم اما زائر زیاده… ●♪♫ پریشونه حالم فدای سرت ●♪♫ فدای پریشونیه خواهرت… ●♪♫ این اشکام برای خودم نیست فقط ●♪♫ دلم تو خرابه اس ●♪♫ پیشِ دخترت ●♪♫ 😭 ؟؟؟؟😭🤲 🏴
السَّلامُ علیڪَ یا بقیَّةَ اللهِ یااباصالحَ المَهدی یاخلیفةَالرَّحمن و یا شریڪَ القران ایُّها الاِمامَ الاِنسُ و الجّانّ سیِّدی و مَولای ْ الاَمان الاَمان الاَمان ورحمة الله وبرکاته
🔅آیت الله مجتهدی ره : 💠 عیب های مردم را نباید بازگو کنید بلکه باید آنها را بپوشانید و حتی اگر از کسی عیبی یا لغزشی دیدید نباید اظهار خوشحالی کنید, هرچند آن شخص با تو رفتار خوبی نداشته است 🔸امیرالمومنین علی (علیه السلام) در این باره می فرمایند: از زمین خوردن کسی خوشحال نشو ، زیرا تو نمی دانی که روزگار با تو چه خواهد کرد... 🌤اللهُـمَّ عَجِّـل لِوَلِیِّکــ الــْفَرج🌤
هدایت شده از ETRAT 313 GH
1699204.mp3
6.52M
🍃🌹دعای پرفیض ندبه 🍃🌹استاد فرهمند 🍃🌹التماس دعای فرج 🌹@retain 🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از ذاکر
🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 بسم الله الرحمن الرحیم امروزثواب تلاوت روزانه مان را به پیشگاه منور و ملکوتی حضرت امام مهدی ارواحنا فداه تقدیم می کنیم ص ۳۶۵ س فرقان 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 «٥٧» ﻗُﻞْ ﻣَﺂ ﺃَﺳْﺌَﻠُﻜُﻢْ ﻋَﻠَﻴْﻪِ ﻣِﻦْ ﺃَﺟْﺮٍ ﺇِﻟَّﺎ ﻣَﻦ ﺷَﺂءَ ﺃَﻥ ﻳَﺘَّﺨِﺬَ ﺇِﻟَﻲ ﺭَﺑِّﻪِ ﺳَﺒِﻴﻠﺎً ﺑﮕﻮ: ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﻫﻴﭻ ﮔﻮﻧﻪ ﻣﺰﺩﻱ ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺭﺳﺎﻟﺘﻢ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﻧﻤﻲ ﻛﻨﻢ، ﻣﮕﺮ (ﺍﻳﻦ ﻛﻪ) ﻛﺴﻲ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ (ﺑﺎ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﻳﻲ ﻣﻦ) ﺑﻪ ﺳﻮﻱ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺵ ﺭﺍﻫﻲ ﺩﺭ ﭘﻴﺶ ﮔﻴﺮﺩ. ﻧﻜﺘﻪ ﻫﺎ: ﻗﺮﺁﻥ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﻱ ﭘﺎﺩﺍﺵ ﺯﺣﻤﺎﺕ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ ﺍﺳﻠﺎم ﺻﻠﻲ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺁﻟﻪ ﭼﻨﺪ ﻧﻮﻉ ﺗﻌﺒﻴﺮ ﺩﺍﺭﺩ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺩﻋﺎﻱ ﻧﺪﺑﻪ، ﻫﻤﻪ ﻱ ﺁﻳﺎﺕ ﺍﻳﻦ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺩﺭ ﻛﻨﺎﺭ ﻫﻢ ﺁﻣﺪﻩ ﺍﺳﺖ: * ﭘﺎﺩﺍﺵ ﻣﻦ ﺑﺮ ﺧﺪﺍﺳﺖ. «ﺍِﻥ ﺍﺟﺮﻱَ ﺍﻟﺎّ ﻋﻠﻲ ﺍﻟﻠّﻪ»(٣٣٧) * ﭘﺎﺩﺍﺵ ﻣﻦ ﻣﺤﺒّﺖ ﺍﻫﻠﺒﻴﺖ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ. «ﺍﻟﺎّ ﺍﻟﻤَﻮﺩّﺓ ﻓﻲ ﺍﻟﻘُﺮﺑﻲ»(٣٣٨) * ﭘﺎﺩﺍﺵ ﻣﻦ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺷﻤﺎ ﺩﺭ ﺧﻂ ﺧﺪﺍﺳﺖ. «ﻳﺘّﺨﺬ ﺍﻟﻲ ﺭﺑّﻪ ﺳﺒﻴﻠﺎ»(٣٣٩) * ﭘﺎﺩﺍﺷﻲ ﻛﻪ ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﻪ ﻧﻔﻊ ﺧﻮﺩ ﺷﻤﺎﺳﺖ. «ﻭ ﻣﺎ ﺳﺌﻠﺘﻜﻢ ﻣﻦ ﺍﺟﺮ ﻓﻬﻮ ﻟﻜﻢ»(٣٤٠) ﺯﻳﺮﺍ ﻣﻮﺩّﺕ ﺭﻫﺒﺮﺍﻥ ﻣﻌﺼﻮم ﻛﻠﻴﺪ ﻭ ﺭﻣﺰ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺩﺭ ﺧﻂ ﺧﺪﺍ ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺑﻬﺮﻩ ﺑﺮﺩﻥ ﻣﺮﺩم ﺍﺯ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﭼﻨﻴﻦ ﺭﺍﻫﻲ، ﺑﻪ ﺳﻮﺩ ﺧﻮﺩ ﺁﻧﺎﻥ ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ، ﭘﺲ ﺳﻮﺩ ﻣﺎﺩّﻱ ﺑﺮﺍﻱ ﺷﺨﺺ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ ﺩﺭ ﻛﺎﺭ ﻧﻴﺴﺖ. ﭘﻴﺎم ﻫﺎ: ١- ﺭﻫﺒﺮﻱ ﻣﻮﻓّﻖ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﻲ ﺗﻮﻗّﻌﻲ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﺮﺩم ﺍﻋﻠﺎم ﻛﻨﺪ. «ﻗﻞ ﻣﺎ ﺍﺳﺌﻠﻜﻢ» ٢- ﺍﻧﺴﺎﻥ، ﺯﻣﺎﻧﻲ ﺑﻪ ﺍﺧﻠﺎﺹ ﻣﻲ ﺭﺳﺪ ﻛﻪ ﻫﻴﭻ ﮔﻮﻧﻪ ﭘﺎﺩﺍﺵ ﻣﺎﺩّﻱ ﻭ ﻋﻨﻮﺍﻧﻲ ﻭ ﺯﺑﺎﻧﻲ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ. «ﻣﺎ ﺍﺳﺌﻠﻜﻢ ﻣﻦ ﺍﺟﺮ» ٣- ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺩﺭ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺭﺍﻩ ﻭ ﻋﻘﻴﺪﻩ ﺁﺯﺍﺩ ﺍﺳﺖ. «ﻣﻦ ﺷﺎء ﺃﻥ ﻳﺘّﺨﺬ» ٤- ﻣﺰﺩ ﺍﻧﺒﻴﺎ ﺍﻳﻦ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻣﺮﺩم ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺑﻨﺪﮔﻲ ﻛﻨﻨﺪ. «ﺍﻟﻲ ﺭﺑّﻪ ﺳﺒﻴﻠﺎ» ««تفسیر نور»» 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از مجموعه حیات انسـانے
∞ــحیاتـღ﴾﷽﴿ღـانسانیــ∞ يَا فَخْرَ مَنْ لا فَخْرَ لَهُ 📆 امروز جمعه 🌞 ۴ شهریور ۱۴۰۱ هجری شمسی 🌙 ۲۸ محرم ۱۴۴۴ هجری قمری ای باارزش ترین آفریده❗️ ✨سلام بر شما به «ــحیات انسانیــ» خوش آمدید. ـبدان کهـ: شخصی که چشمش را پاک نگاه ندارد، خود را از اساس انسانیت دور ساخته است و فقط به اندازهٔ یک حیوان ارزش وجودی دارد. منتهی فرق بین این شخص و آن حیوان در آن است که حیوان نمی تواند آدم شود ولی این فرد می تواند به مقام انسانیت نائل آید. چشم مجاز است فقط آنچه را که در محدودهٔ شرع قرار گرفته، بنگرد؛ پس نگاه کردن به نامحرم، نگاه کردن به عورت مرد، نگاه کردن زن ها به عورت زن ها و ... مخالف شرع است. فَتَدبّر! •┈┈••✾☘️🕊☘️✾••┈┈• 🌷 جهت آغاز «تحول انسانی» همراه شوید. 🇮🇷 @hayate_ensani
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از مجموعه حیات انسـانے
∞ــحیاتـღ﴾﷽﴿ღـانسانیــ∞ 🚵 تحرک، تحرک می آورد. ذهنتان را مکانیکی راه بیندازید. 🤾 آن‌هایی که کار‌ها را به نتیجه می‌رسانند، صبر نمی‌کنند تا حال آن کار را پیدا کنند؛ بلکه خودشان این حال را هر طور شده به وجود می‌آورند. نباید معطل کرد و کار را به تعویق انداخت؛ تنها راه برای شروع، فقط و فقط، شروع‌کردن است. 😴 این که هرچه بیشتر زیر لحاف بمانید و فکر کنید بلندشدن از جای گرمتان چقدر سخت است، کارتان سخت‌تر می‌شود. 🏡 خانه‌تان به صورت خودکار گرم می‌شود ولی باید درجه حرارتی را که در نظر دارید، خودتان انتخاب کنید. ماشینتان هم اتوماتیک دنده عوض می‌کند، فقط اگر پدال را فشار دهید. 🧠 همین قانون در مورد حرکت ذهن هم وجود دارد، برای آن‌که بتوانید از خلاقیت‌تان استفاده کنید، روی دنده مناسب قرارش دهید. •┈┈••✾☘️🕊☘️✾••┈┈• 🌷 جهت آغاز «تحول انسانی» همراه شوید. 🇮🇷 @hayate_ensani
هدایت شده از صلوات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷شیخ عزت الله ایراندوست : طی الزمان را با شروع می کنیم و با آن باز می گردیم. و مواظب باشید وقتی می فرستید چه می گوید و چه کسانی در محضر شما ناظر هستند و باید حضورشان را عیناً درک نمایید. 📚کجا بودم کجا رفتم صفحه ۹۰ 🌷💖🌷💖 🌷بر منطق و بر کلام و عرفان صلوات 💫برخون خداچرا گشت جریان صلوات 🌷بر مرقد شش گوشهٔ ارباب شهید 💫بر کعبهٔ آمال شهیدان صلوات 🏴 عاشقان صلوات به ما بپیوندید : @sallavat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از صلوات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹امام باقر عليه السلام : هيچ عبادتى در روز جمعه نزد من دوست داشتنى تر از بر پيامبر و آل او نيست . 💕💕💕💕 ‍ ‍💕بر چهرہ پر ز نور مهدے صلوات 💕بر جان و دل صبور مهدے صلوات 💕تا امر فرج شود مهيا بفرسٺ صلوات 💕بهر فرج و ظهور مهدے صلوات 🏴 عاشقان صلوات به ما بپیوندید : @sallavat
هدایت شده از الگوی پیشرفت اسلامی
⚡️الگوی فقهی روایت میراث فرهنگی به ۷ پرسش درباره مسئله بسیار مهم میراث فرهنگی پاسخ داده است! متأسفانه به دلیل غفلت حوزه های علمیه در چله اول انقلاب اسلامی، اختیار محوطه های تاریخی ایران و منطقه و روایت میراث های ناملموس فرهنگی به دست سازمان معیوب یونسکو و مجموعه هائی مانند آیکموس است!حرف اصلیِ الگوی فقهی روایت، تبیین چگونگی استفاده از میراث فرهنگی برای گسترش عبرت در افراد( تاثیرگذاری بر شخصیت افراد) است! 🗞متن کامل گزارش مدرسه هدایت درباره الگوی فقهی روایت میراث فرهنگی: https://eitaa.com/olgou4/4522 @olgou4
هدایت شده از الگوی پیشرفت اسلامی
⚡️گزارش های راهبردی مدرسه در مرداد ماه ۱۴۰۱ 👌گزارش جدول فقهی تسخیر https://eitaa.com/olgou4/4488 👌گزارش الگوی فقهی روایت میراث فرهنگی https://eitaa.com/olgou4/4522 @olgou4
هدایت شده از الگوی پیشرفت اسلامی
⚡️به فضل الهی: نشست تخصصی الگوی فقهی تحلیل و تجویز (در مقایسه با مفاهیم کتاب فارماکولوژی کاتزونگ - Katzung & Trevor's Pharmacology) روز یک شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ از ساعت ۹ صبح در مدرسه علمیه حاجی کلباسی شهر اصفهان برگزار می شود. @olgou4
هدایت شده از الگوی پیشرفت اسلامی
⚡️جدول فقهی زمان چه می گوید؟ / مقایسه تعریف زمان به عنوان بعد چهارم با مفهوم "زمان تنزیل" 👌درباره مفهوم زمان ایده های مختلفی با اغراض مختلف مطرح شده است. یکی از آن ایده ها مفهومی است که انیشتین و تابعین او مطرح کرده اند: در این ایده مفهوم زمان در کنار سه بعد دیگر یک شئ (طول، عرض و ارتفاع) به عنوان بعد چهارم یک شئ تلقی می شود و در واقع شیئیت بر اساس نظر او در چهار بعد تحلیل می شود. از جمله فوائد تحلیلی و کاربردی این نظریه تولد مفهوم اتساع زمان است. در تحلیل انیشتین زمان امری عارض بر یک شئ نیست و بُعد ذاتِ یک شئ محسوب می شود. دو پرسش اساسی از نظریه انیشتن مطرح است: 👌پرسش اول اینکه: آیا تحلیل ابعاد و مختصات یک شئ در این چهار بُعد خلاصه می گردد و یا اینکه ابعاد دیگری هم برای یک شئ متصور است؟ (شرح بیشتر اینکه: هر چه ابعاد شیئیت را دقیق تر تحلیل کنیم؛ بهره برداری از اشیاء بیشتر می شود و نسبتی دقیق میان مفهوم تسخیر اشیاء و شناخت دقیق تر از ابعاد اشیاء وجود دارد.) 👌پرسش دوم آنکه: چه ارتباطی میان مفهوم زمان و مفهوم بنیاد و ریشه اشیاء وجود دارد؟ آیا می توانیم با گفتگو درباره ریشه و بنیاد اشیاء، زمینه بحث دقیق تر درباره زمان را آماده کنیم؟ (به نظر ما بحث از بنیاد و ریشه اشیاء، توجه به بحث ابتدا و انتهای یک دوره زمانی را در بحث برجسته می کند و در واقع بحث از بنیاد اشیاء، سیاق بحث از زمان اشیاء محسوب می شود.) توضیح بیشتر اینکه در روایات و آیات، با تاکید و تفکیک خاصی درباره مفهوم ابتدا و مفهوم ختم اشیاء بحث شده است. 👌نتیجه فنی بررسی پرسش های فوق الذکر، تولد مفهوم تنزیل در اذهان است. به عبارت ساده تر وقتی بنیاد و ریشه اشیاء را درست تصور بکنیم و جایگاه ریشه اشیاء را بدانیم، زمینه تصور مفهوم بسیار کاربردی تنزیل در ذهن ها آماده می شود. قرآن کریم در آیاتی مانند آیه ۲۱ از حجر، آیه ۲۵ از حدید و آیه ۹ از سوره ق و...... ریشه و بنیاد همه چیز را در خزائن خدا (عرش الهی) می داند؛ که آنها را به زمین یا سایر عوالم نازل کرده است. 👌بعد از تبیین تفصیلی مفهوم تنزیل در ذهن ها، مفاهیمی مانند: "زمان تنزیل"، دوره های زمانی تنزیل، آغاز تنزیل، ختم تنزیل و.... برای فیزیکدان های فعلی و مردم و مدیران قابل فهم می شود و درک آنها از زمان با اصطلاح "زمانِ تنزیل" ارتقاء می یابد. به عبارت ساده تر مدرسه فقهی هدایت بر پایه مفهوم "زمان تنزیل" مفهوم "بعد چهارم" در فیزیک را به چالش می کشد! (بخش تعریف زمان) 👌جدول فقهی زمان دارای بخش تصویر و یک جدول تصمیم ۱۲ بخشی است؛ که به فضل الهی در نشست تخصصی جدول فقهی زمان آن را تشریح خواهیم کرد. حجت الاسلام علی کشوری (مدیر مدرسه فقهی هدایت) - تبیین محتوای جدول فقهی زمان در مقایسه با نسبیت عام و خاص انیشتین - یک شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ (۱۶ محرم الحرام ۱۴۴۴) - قم مبارک ✨✨✨✨✨ پی نوشت: جدول فقهی زمان سومین جدول مطرح در مباحث است و مباحث دومین باب از ابواب چهار گانه مکتب است! @olgou4