🚨 درگیری مسلحانه در ایست بازرسی مسیر بانه بە سقز
ظاهرا تروریست های تجزیه طلب حمله ای صورت دادند.
به کانال حامیان سپاه پاسداران بپیوندید 👇
☑️@akhbareberoos
تا این لحظه متاسفانه چند شهید و مجروح از نیروهای سپاه و پلیس گزارش شده است.
2 شهید از یگان امداد و یگان ویژه پلیس
سه مجروح از سربازان انتظامی و پلیس پیشگیری
به کانال حامیان سپاه پاسداران بپیوندید 👇
☑️@akhbareberoos
صدا و سیما :
صدای چندین انفجار در سیریک به گوش می رسد.
به کانال حامیان سپاه پاسداران بپیوندید 👇
☑️@akhbareberoos
⚜ ترامپ:
"من از شلیک دیروز ایران به یک کشتی در تنگه هرمز خوشم نیامد. آنها نباید این کار را میکردند و به زودی پاسخ ما را خواهید دید."
✍🏻متاسفانه در داخل تا چند ده هزار نفر شهید نشن نقض آتش بس تلقی نمیشه ولی دشمن با ادعای مضحک دوباره به ما حمله کرد .
به کانال حامیان سپاه پاسداران بپیوندید 👇
☑️@akhbareberoos
اخبار فوری جنگ (حامیان سپاه پاسداران)
⚜ ترامپ: "من از شلیک دیروز ایران به یک کشتی در تنگه هرمز خوشم نیامد. آنها نباید این کار را میکردند
سرمداران مذاکرات : آتش بس هنوز نقض نشده مذاکره میکنیم 🤫
🚨فوری | تاکنون صدای ۳ انفجار در جنوب کشور شنیده شده است.
اخبار فوری جنگ (حامیان سپاه پاسداران)
🚨فوری/سنتکام: اهدافی را در ایران هدف قرار دادیم
🚨🚨 #فوووووری | سنـتــکام:
🔻 به دستور دونالد ترامپ عملیات محدود ما در ایران آغاز شد در جواب شکست آتش بس توسط جمهوری اسلامی‼️
به کانال حامیان سپاه پاسداران بپیوندید 👇
☑️@akhbareberoos
حمله به لبنان و ۱۰۰ شهید نقض آتش بس حساب نمیشه
حمله کشتی متخلف نقض حساب میشه
این قانون جنگل میباشد.
به کانال حامیان سپاه پاسداران بپیوندید 👇
☑️@akhbareberoos
🚨فوری | حملات آمریکا به سیریک در پاسخ به حمله پهپادی کشورمان به یک کشتی در تنگه هرمز بوده است.
به کانال حامیان سپاه پاسداران بپیوندید 👇
☑️@akhbareberoos
اخبار فوری جنگ (حامیان سپاه پاسداران)
🔴ادعای ترامپ: ایران آتش بس و تفاهمنامه را نقض کرد ترامپ : ایران چهار پهپاد به کشتیها در تنگه هرمز
✍توئیت ترامپ دقیقاً تکرار بازی داستان هلیکوپتر آپاچی و تجاوز به خاکمان بود.
این پیام از منظر تحلیلی یک نشانه شناسی آشکار برای تجاوز مجدد اوست و در تحلیل توئیت هم پیشبینی کرده بودیم که پاسخ میدهد.
ایجاد یک کوریدور مستقل امریکایی با فرسایش نظامی هدف ترامپست و اینکه گمان کنیم کشورکهای عربی میان ما و امریکا قرارست انتخابی انجام دهند نشانه اینست که هنوز تصور میکنیم آنها مستقل تشکیل شدهاند در حالیکه اصالت ایجاد کشورکهای عربی این بوده که درچنین روزهایی سنگر دفاعی غرب باشند.
چه با پایگاه آمریکایی یا بدون آن!
عمان،قطر،امارات،بحرین و کویت همگی حلقه دفاعی امریکا هستند که این سالها با زرق و برق اقتصادی،بزک شده بودند.
حالا میتوان فهمید آیا مذاکره،واقعا بخشی از جنگست یا نه!
به کانال حامیان سپاه پاسداران بپیوندید 👇
☑️@akhbareberoos
گزارش خبرنگار صداوسیما در سیریک: ساعت ۲۳ و پانزده دقیقه امشب صدای انفجار در اسکله طاهرویی سیریک شنیده شد
یک منبع آگاه نظامی:
🔹علت این انفجارها را اصابت پرتابه به محدوده اسکله طاهرویی سیریک بیان کرد.
🔹حدود ۵ ساعت پیش چند شلیک اخطار از شهرستان سیریک به شناورهای متخلف در تنگه هرمز پرتاب شد.
🔹همچنین شنیده ها از شلیک دو موشک اخطار ساعاتی پیش از حوالی کرپان به سمت تنگه هرمز حکایت دارد.
به کانال حامیان سپاه پاسداران بپیوندید 👇
☑️@akhbareberoos