⚜ ترامپ:
"من از شلیک دیروز ایران به یک کشتی در تنگه هرمز خوشم نیامد. آنها نباید این کار را میکردند و به زودی پاسخ ما را خواهید دید."
✍🏻متاسفانه در داخل تا چند ده هزار نفر شهید نشن نقض آتش بس تلقی نمیشه ولی دشمن با ادعای مضحک دوباره به ما حمله کرد .
به کانال حامیان سپاه پاسداران بپیوندید 👇
☑️@akhbareberoos
اخبار فوری جنگ (حامیان سپاه پاسداران)
⚜ ترامپ: "من از شلیک دیروز ایران به یک کشتی در تنگه هرمز خوشم نیامد. آنها نباید این کار را میکردند
سرمداران مذاکرات : آتش بس هنوز نقض نشده مذاکره میکنیم 🤫
🚨فوری | تاکنون صدای ۳ انفجار در جنوب کشور شنیده شده است.
اخبار فوری جنگ (حامیان سپاه پاسداران)
🚨فوری/سنتکام: اهدافی را در ایران هدف قرار دادیم
🚨🚨 #فوووووری | سنـتــکام:
🔻 به دستور دونالد ترامپ عملیات محدود ما در ایران آغاز شد در جواب شکست آتش بس توسط جمهوری اسلامی‼️
به کانال حامیان سپاه پاسداران بپیوندید 👇
☑️@akhbareberoos
حمله به لبنان و ۱۰۰ شهید نقض آتش بس حساب نمیشه
حمله کشتی متخلف نقض حساب میشه
این قانون جنگل میباشد.
به کانال حامیان سپاه پاسداران بپیوندید 👇
☑️@akhbareberoos
🚨فوری | حملات آمریکا به سیریک در پاسخ به حمله پهپادی کشورمان به یک کشتی در تنگه هرمز بوده است.
به کانال حامیان سپاه پاسداران بپیوندید 👇
☑️@akhbareberoos
اخبار فوری جنگ (حامیان سپاه پاسداران)
🔴ادعای ترامپ: ایران آتش بس و تفاهمنامه را نقض کرد ترامپ : ایران چهار پهپاد به کشتیها در تنگه هرمز
✍توئیت ترامپ دقیقاً تکرار بازی داستان هلیکوپتر آپاچی و تجاوز به خاکمان بود.
این پیام از منظر تحلیلی یک نشانه شناسی آشکار برای تجاوز مجدد اوست و در تحلیل توئیت هم پیشبینی کرده بودیم که پاسخ میدهد.
ایجاد یک کوریدور مستقل امریکایی با فرسایش نظامی هدف ترامپست و اینکه گمان کنیم کشورکهای عربی میان ما و امریکا قرارست انتخابی انجام دهند نشانه اینست که هنوز تصور میکنیم آنها مستقل تشکیل شدهاند در حالیکه اصالت ایجاد کشورکهای عربی این بوده که درچنین روزهایی سنگر دفاعی غرب باشند.
چه با پایگاه آمریکایی یا بدون آن!
عمان،قطر،امارات،بحرین و کویت همگی حلقه دفاعی امریکا هستند که این سالها با زرق و برق اقتصادی،بزک شده بودند.
حالا میتوان فهمید آیا مذاکره،واقعا بخشی از جنگست یا نه!
به کانال حامیان سپاه پاسداران بپیوندید 👇
☑️@akhbareberoos
گزارش خبرنگار صداوسیما در سیریک: ساعت ۲۳ و پانزده دقیقه امشب صدای انفجار در اسکله طاهرویی سیریک شنیده شد
یک منبع آگاه نظامی:
🔹علت این انفجارها را اصابت پرتابه به محدوده اسکله طاهرویی سیریک بیان کرد.
🔹حدود ۵ ساعت پیش چند شلیک اخطار از شهرستان سیریک به شناورهای متخلف در تنگه هرمز پرتاب شد.
🔹همچنین شنیده ها از شلیک دو موشک اخطار ساعاتی پیش از حوالی کرپان به سمت تنگه هرمز حکایت دارد.
به کانال حامیان سپاه پاسداران بپیوندید 👇
☑️@akhbareberoos
🛑 ادعای سنتکام:
▪️نیروهای ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام)، در تاریخ ۲۶ ژوئن، حملاتی را علیه ایران انجام دادند که پاسخی قوی به حملهٔ دیروز به یک کشتی تجاری در حال عبور از تنگهٔ هرمز بود.
▪️هواپیماهای آمریکایی تأسیسات ذخیرهٔ موشک و پهپاد و همچنین پایگاههای رادار ساحلی ایران را مورد حمله قرار دادند، پس از آنکه ایران در تاریخ ۲۵ ژوئن به کشتی «ام/وی اور لاوِلی» با یک پهپاد انتحاری حمله کرد. این کشتی باری با پرچم سنگاپور، در زمان حملهٔ ایران، در امتداد ساحل عمان در حال خروج از تنگهٔ هرمز بود.
▪️این حمله نیروهای ایرانی به کشتیرانی تجاری، بهوضوح نقض آتشبس محسوب میشود.
▪️نیروهای سنتکام همچنان به هماهنگی برای عبور ایمن و پشتیبانی از کشتیهای تجاری که از این تنگه عبور میکنند، ادامه میدهند.
به کانال حامیان سپاه پاسداران بپیوندید 👇
☑️@akhbareberoos
ب ی کشتی متخلف بعد از اینکه ب حرفمون گوش نداد شلیک هشدار زدیم اسیب جزئی دیده
بعد آمریکا اومده عملیات براش ترتیب داده ب انبارای موشکی و پهپادی و تاسیسات راداریمون حمله کرده 😄
بعد ما رهبرمونو زدن ، رهبر جدیدو تهدید میکنن ، شرط دوم ک لبنان بوده هر روز دارن نقضش میکنن ، این هئیت مذاکره ت سوئیس تهدید شدن ، همشم دارن دروغ میگن ، ب ملت شریف ایران توهین میکنن و...
باز یه عده دنبال ی جفت ... امریکایین ک قرقره کنن
دشمن از خطوط قرمزش دفاع میکنه!!
دشمن بر باطل خودش استقامت میکنه و ما ک حق داریم سکوت میکنیم خط رو اون توافق کوفتی نیفته :) با عزت مردم کم بازی کنین ...
«اجتماع آنان بر باطلشان و پراکندگی شما از حقتان ؛ دل را میمیراند و اندوه را برمیانگیزد»حضرت علی (ع)
به کانال حامیان سپاه پاسداران بپیوندید 👇
☑️@akhbareberoos
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 اعتراضات خیابانی در بیروت، در پی امضای توافق اولیه میان دولت لبنان و اسرائیل
به کانال حامیان سپاه پاسداران بپیوندید 👇
☑️@akhbareberoos