بزگترین ترست که راجع بهش حرف نمیزنی چیه؟
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_u5xqab&btn=سوره؛
+اگه هیچ وقت عوض نشم چی ؟ اگه دیگه حالم خوب نشه چی ؟ اگه این گردابی که داری منو توی خودش میکشه ، هیچ وقت متوقف نشه و تمام منو بخوره ، چی ؟ من خیلی میترسم .
اخترپنجم؛
+اگه هیچ وقت عوض نشم چی ؟ اگه دیگه حالم خوب نشه چی ؟ اگه این گردابی که داری منو توی خودش میکشه ، هیچ
میفهمم، منم بعضی وقتا میترسم و حق داری ولی خب فکر میکنم که درست میشه. حتی الان هم قطعا نقطه های روشنی داری که الان متوجهش نیستی، دوسال دیگه که به عقب برگردی و خاطراتش رو مرور کنی تازه میفهمی.
+میترسم مسیری که تصمیم دارم برم اشتباه باشه و پشیمون بشم.. و میترسم از اون موقع که پشیمون بشم.. از اینکه اون موقع ممکنه چه بلایی سرم بیاد..
اخترپنجم؛
+میترسم مسیری که تصمیم دارم برم اشتباه باشه و پشیمون بشم.. و میترسم از اون موقع که پشیمون بشم.. از ا
منم خیلی میترسیدم، هنوزم بعضی وقتا میترسم ولی واقعا اشکالی نداره. هر چقدرم اشتباه بری میشه برگشت و این خیلی جالبه. همیشه آدمهایی که بعد سالیان سال یهو همه چیز رو ول میکنن برام خیلی جالب بودن. انگار اون شجاعتشون بهم حس خوبی میداد و میده.
اخترپنجم؛
منم خیلی میترسیدم، هنوزم بعضی وقتا میترسم ولی واقعا اشکالی نداره. هر چقدرم اشتباه بری میشه برگشت و ا
و بنظرت چرا ادما وقتی میفهمن مسیرشون اشتباهه برنمیگردن؟ چون عادت کردن و از تغییر میترسن.
بنظرم عادت کردن به وضع موجود از همش ترسناک تره.