eitaa logo
اختر‌پنجم؛
686 دنبال‌کننده
534 عکس
147 ویدیو
1 فایل
دفترچه خاطراتِ تصویری نرگس ۱۹ ساله. سوره هم صدام میکنن، فکر کنم دانشجوی دبیری فیزیک. https://abzarek.ir/service-p/msg/4036565
مشاهده در ایتا
دانلود
آخجون اکسپلور
اختر‌پنجم؛
این ویدئو خیلی توی اینستا بازنشر شده بود ولی من ندیده بودمش.
اوا اردیبهشت تموم شد؟
بزگترین ترست که راجع بهش حرف نمیزنی چیه؟ https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_u5xqab&btn=سوره؛
+اگه هیچ وقت عوض نشم چی ؟ اگه دیگه حالم خوب نشه چی ؟ اگه این گردابی که داری منو توی خودش میکشه ، هیچ وقت متوقف نشه و تمام منو بخوره ، چی ؟ من خیلی میترسم .
اختر‌پنجم؛
+اگه هیچ وقت عوض نشم چی ؟ اگه دیگه حالم خوب نشه چی ؟ اگه این گردابی که داری منو توی خودش میکشه ، هیچ
میفهمم، منم بعضی وقتا میترسم و حق داری ولی خب فکر میکنم که درست میشه. حتی الان هم قطعا نقطه های روشنی داری که الان متوجهش نیستی، دوسال دیگه که به عقب برگردی و خاطراتش رو مرور کنی تازه میفهمی.
+میترسم مسیری که تصمیم دارم برم اشتباه باشه و پشیمون بشم.. و میترسم از اون موقع که پشیمون بشم.. از اینکه اون موقع ممکنه چه بلایی سرم بیاد..
اختر‌پنجم؛
+میترسم مسیری که تصمیم دارم برم اشتباه باشه و پشیمون بشم.. و میترسم از اون موقع که پشیمون بشم.. از ا
منم خیلی میترسیدم، هنوزم بعضی وقتا میترسم ولی واقعا اشکالی نداره. هر چقدرم اشتباه بری میشه برگشت و این خیلی جالبه. همیشه آدمهایی که بعد سالیان سال یهو همه چیز رو ول میکنن برام خیلی جالب بودن. انگار اون شجاعتشون بهم حس خوبی میداد و میده.
اختر‌پنجم؛
منم خیلی میترسیدم، هنوزم بعضی وقتا میترسم ولی واقعا اشکالی نداره. هر چقدرم اشتباه بری میشه برگشت و ا
و بنظرت چرا ادما وقتی میفهمن مسیرشون اشتباهه برنمیگردن؟ چون عادت کردن و از تغییر میترسن. بنظرم عادت کردن به وضع موجود از همش ترسناک تره.