هدایت شده از بایگانی.🇮🇷
هنوز خامنهای دات آی آر و باز میکنم و باخودم میگم آقا چیزی نگفته ؟
هدایت شده از گروه جهادی نصرالله
-بسم الله الرحمن الرحیم-
با توجه به وضعیت موجود
در شهر تهران و شرایط آواربرداری
و نیاز به تامین امنیت،
تعدادی از بسیجیان و جان برکفانِ
آقا امام زمان، برای تجدید قوا
نیاز به غذا برای افطار و سحر دارند.
با توجه به فعالیتهای گستردهی این عزیزان
و اینکه حتی فرصتی برای نشستن
و غذا خوردن هم ندارن،
بنا بر اینه که غذا رو براشون
به صورت لقمه آماده کنیم
و به دستشون برسونیم،
تا حمل و خوردنش در فرصت مناسب
براشون مایهی اذیت نباشه.
اگر دوست دارید در رسوندن اطعام
به این عزیزان سهیم باشید،
هر مبلغی که از دستتون بر میاد
به شماره کارت زیر واریز کنید.
(بزنید روش کپی میشه)
+
۵۰۴۱۷۲۱۲۴۵۱۲۹۹۸۷به نام فاطمه قربانعلی به مدد الهی گزارش ریز به ریز فعالیتها به اطلاع شما عزیزان میرسه. -گروه جهادی نصرالله- eitaa.com/Jahadi_nasr
اخترپنجم؛
-بسم الله الرحمن الرحیم- با توجه به وضعیت موجود در شهر تهران و شرایط آواربرداری و نیاز به تامین امن
اینم خودمونیم که داریم کار میکنیم
نمیدونم چند ساله منو میشناسید ولی امیدوارم انقدری اعتبار داشته باشم که براتون قابل اطمینان باشم برای چنین کاری😭
دوست دارم چشمامو ببندم و وقتی بازش میکنم توی دور دوم ریاست جمهوری آقای رئیسی باشیم :)))
میدونی چیه؟
آخرش یه روزی میزارمت توی یه جعبه ی شیشه ای و میدزدمت، نه میزارم کسی بهت دست بزنه نه کسی جر خودم بهت نزدیک بشه.
همینه که هست