eitaa logo
اختر‌پنجم؛
685 دنبال‌کننده
534 عکس
147 ویدیو
1 فایل
دفترچه خاطراتِ تصویری نرگس ۱۹ ساله. سوره هم صدام میکنن، فکر کنم دانشجوی دبیری فیزیک. https://abzarek.ir/service-p/msg/4036565
مشاهده در ایتا
دانلود
یه توضیحی رو لازم میبینم. خب خیلی هاتون تازه اومدید و احتمالا به واسطه ی ویدئوهاییه که از اکسپلور گذاشتم و بچه ها فوروارد کردن. ولی میخواستم بدونید که محتوای من چنین چیزی نیست. در واقع اینجا کلا چیز خاصی نیست بجز یه دفترچه خاطرات کوچیک. برای همینم ممکنه بعضی چیزا بنظرم جالب باشه و بفرستم ولی خب روند اینجا این شکلی نیست و اگر دنبال چنین محتوایی هستید کانالای زیادی توی بله هست که بتونید از اونجاها دنبال کنید💘
+چنا تلگرامتو بده لطفا
+ترس از کافی نبودن
اختر‌پنجم؛
+ترس از کافی نبودن
یبار اینو توی چنلم گفتم بعد یکی توی ناشناسم گفت خب چایی باش.
حل شد مسئله
+سلام میشه یه بیو بدی جدیدم و اینکه رشته تحصیلیتون چی بوده
اختر‌پنجم؛
+سلام میشه یه بیو بدی جدیدم و اینکه رشته تحصیلیتون چی بوده
سلاممم، یه بیوی مختصر توی بیوی چنل هست. ولی فکر کنم باید یه بیوی بلند تر بنویسم و بزارم اینجا بمونه
اختر‌پنجم؛
سلاممم، یه بیوی مختصر توی بیوی چنل هست. ولی فکر کنم باید یه بیوی بلند تر بنویسم و بزارم اینجا بمونه
خب، سلام. من‌ نرگسم. ۱۹ سالمه، تهران زندگی میکنم. از سال ۴۰۱ توی ایتا مینویسم‌. اونموقع ها سوره صدام میزدن، الانم هر کسی هر چی راحته‌. نه محتوای خاصی دارم نه توی زمینه ی خاصی فعالیت میکنم. بیشتر اینجارو شبیه یه دفترچه ی کوچیک میبینم که احساساتم یا عکسهام رو به اشتراک میزارم. ممکنه من رو توی دنیای واقعی بشناسی و وقتی نوشته هام رو میخونی با خودت بگی wdf این یکی دیگه است. ولی خب نه اینجوری نیست عزیزم، من همون نرگسم فقط این یه بخشی از اورثینک های منه که احتمالا ادمها توی دنیای واقعی ازش مطلع نمیشن و این طبیعیه، نیست؟ از اون طرف توی نوشته های من دنبال مخاطب و سرنخ و اینا نباش. من همینجوریش خودم بعد یه هفته میخونمش اینجوریم که وا، درباره ی کی حرف میزدی؟ رشته ی تحصیلیم توی دبیرستان ریاضی فیزیک بود و الان توی دانشگاه دبیری فیزیک میخونم، این یعنی قراره بعدا معلم بشم و امیدوارم معلم جالبی باشم. یکی از دلایلی که اینجا با ادمهای زیادی حرف میزنم اینه که توی ارتباط گرفتن با دانش اموزام مهارت بیشتری داشته باشم. جهت سیاسی خاصی ندارم، اون سمتی وایمیستم که منطقم درست میبینه. نه اینکه یک سمت رو انتخاب کنم و کورکورانه پیروی کنم. دیگه نمیدونم باید درباره ی خودم چی بگم. این لیست احتمالا هر چند وقت یکبار آپدیت بشه(اگر چیزی هست که بنظرتون بهتره اضافه بشه بگید بهم)💘
یهو به خودم اومدم دیدم دارم خیلی با دقت فال های اینستاگرامی رو نگاه میکنم.
میگن ادم کم کم به بی آبرویی عادت میکنه همینه.
+میشه اولین پیام چنلت رو ریپلای کنی دلم میخواد از اول بشینم بخونم